بزرگترین معایب استفاده اجرای نما

این نوع سنگ نما به طور مجزا در دو دسته بافت نرم و بافت خشن تقسیم می شود. سنگ مرمر به طور مجزا دارای یک دسته بندی کلی است. سنگ نمای مرمر خالص در رنگ سفید و به شکل شفاف ساخته می شود. بنابراین در حضور آفتاب رنگ آنها می پرد و حالت مات و کدر بودن به خود می گیرند. سپس پنلهای آلومینیوم کامپوزیت بر روی ادامه مطلب آنها نصب میگردد. اگر پس از مرحله واتر جت نمای ساختمان آلودگی ای بر روی سلطوح نما مانده باشد. در نماهای سیمانی به دلیل استفاده از ملات سیمان و دوغاب، لازم است تا رابیتسهایی بر روی شاسی نما نصب شود تا ملات از بین میلگردها عبور نکند. استفاده از در و پنجرهها به نحوی که فضای خالی کمتری در نمای بیرونی قابل مشاهده باشد. 3. فاکتورهای فیزیکی و مکانیکی آن قابل تغییر است. اما این سنگ در رنگ خاکستری، سیاه، سبز، قرمز، ارغوانی و زرد نیز قابل سفارش است. در بررسی انواع نمای سنگی ساختمان، بد نیست به سنگ ارزشمند چینی نیز اشاره کنیم. Post was gen᠎erated by behsaznama Content ​Gene rato​r DEMO!

مزایای اجرای نما

در یک دسته بندی دیگر می توانیم نمای سنگی را بر اساس شکل آن بررسی کنیم. سایر مشخصات سنگ نمای ماسه ای را می توان در موارد زیر بررسی نمود. در یک دسته بندی دیگر می توان سنگ نمای چینی را بر اساس بافت و طرح کلی آن در دو دسته ابری و کریستالی معرفی نمود. در بررسی مشخصات نمای سنگی مرمری می توان به مقاومت پایین این سنگ در برابر رطوبت، آلودگی هوا و باران های اسیدی اشاره نمود. نماهای سنگی ساخته شده از سنگ تراورتن جذابیت و زیبایی خاصی دارند. استفاده از سنگ مصنوعی در نمای ساختمان ارزش و زیبایی آن را دوچندان می کند. همانطور که ساختمان نوردهی طبیعی را نشان می دهد و از آن عبور می کند، گفت و گو میان ساختمان، شهر و مشخصات محیط را ترویج می کند. 3. این سنگ نما مقاومت ناچیزی در معرض محیط های اسیدی دارد. این ویژگی باعث مقاومت یکپارچه در برابر ترافیک رفت و آمد می شود. اجرای نمای سرامیک خشک باعث کاهش وزن نما و درکل وزن ساختمان و بعبارتی سبک سازی سازه می شود و همین موضوع باعث افزایش مقاومت ساختمان دربرابر نیروهایی مثل زلزله شده بصورتی که در زمان زلزله حرکت نما و قطعات آن بطور جداگانه انجام شده و خسارت و تلفات جانی و مالی ناشی ازسقوط قطعات را بطور چشمگیری کاهش می دهد. Data w as c᠎reated  with G​SA᠎ Content Gene rato r DEMO!

با توجه به اینکه محل بولت ورق های کامپوزیت نیز از قبل در کارخانه CNC توسط دستگاه های CNC برش خورده و مشخص شده اند، نصب در پروژه با سهولت کامل و با سرعت اجرایی بسیار بالا انجام میپذیرد. سنگ های مرمر نیز از جمله سنگ های دگرگون آهکی هستند که در اثر فشار و حرارت بالا ساخته می شوند. از جمله محصولات مناسب برای اجرای بتن اکسپوز می توان به فوق روان کننده های نسل سوم یا ابر روان کننده DEzobuild D-10 و نیز روغن قالب Dezoil 445 اشاره کرد. و سهولت نصب اشاره کرد. در بررسی مشخصات سنگ نمای مصنوعی می توان به موارد زیر اشاره داشت. 1. به راحتی در دسترس سازندگان قرار می گیرد. فریم های آلومینیومی میلگارد در رنگهای آنودایز شده یا پخته شده برای ماندگاری طولانی مدت در دسترس هستن. در برابر عوامل جوی نیاز به تمیزکردن یا پوشش های دوره ای ندارند. ، بدون تغییر رنگ و بدون تخریب ، و با ایجاد لایه ای نفوذی در برابر رطوبت و انواع تشعشعات مضر خورشیدی محافظت می نماید. مانند ارتفاع کرس یچینی، تعداد و ارتفاع طبقات، نوع مصالح، رنگ و نوع نما، جنس سقف و…( هماهنگی لازم به عمل آید. ارتفاع کاران کارابین راپل در این روش سنگ نمای ساختمان را با بهره گیری از پیچ و رولپلاک نما تحکیم میبخشند.

هزینه تهیه تایل اصلیترین قسمت هزینهها است.

این دسته از سنگ ها در خانواده سنگ های رسوبی قرار دارند و خواص آنان را در بر دارند. کاربردهای تایل بتن اکسپوز؛ این پنل ها در چه مکانهایی استفاده میشود؟ هزینه تهیه تایل اصلیترین قسمت هزینهها است. یکی دیگر از کاربری های عمده ی سنگ لاشتر ترکیب این سنگ با رنگ های روشن است. 1. طراحی نمای سنگی ساختمان به کمک سنگ نمای ماسه ای، دست شما را برای انتخاب رنگ باز می گذارد. سنگ نمای چینی سفید، خاکستری و سنگ نمای چینی کریستالی مدل های مختلفی از این سنگ نمای پرکاربرد هستند که در طراحی نمای سنگی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. از سنگ های رودخانه برای طراحی نمای ویلا استفاده می شود. این مسئله موجب شده تا از این سنگ نما در طراحی نمای سنگی دکوراتیو و خاص استفاده شود. در یک روش دیگر می توانید سنگ ها را در راستای لایه ها برش داده و از این طریق شکلی خاص به نمای ساختمان سنگی بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید