بعداً می توانید از ما تشکر کنید – 5 دلیل برای توقف فکر کردن درباره اتصالات نمای خشک

موضوع دیگر این است که در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی، آلودگی های صوتی و سایر مواردی که ممکن است ساکنین با آن مواجه شوند اعمال کرد، بطور مثال می توان یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود آورد که هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری کند. در مورد عایقبندی آب نیز زبانهها در دو وجه بالا و پایین مانع ورود آب و رطوبت شده اما گردش بینظیر هوا را امکانپذیر میکنند و درنهایت ویژگیهایی چون ظرافت، رگلاژ و آببندی را به سازه میبخشند. اما از سوي دیگر و مهمتر از آن، نماي هر ساختمان بسته به شرایط حیطی از جمله آب و هوا و بارهاي مختلف وارد بر آن از جمله باد، طوفان، زلزله، سیل و ضربه شرایط ویژهاي را تجربه کرده و لازم است در برابر این شرایط پایدار بماند. نمای سنگی ساختمان به همان میزان که از کیفیت خوبی برخوردار است، به همان میزان نیز از قیمت بالایی نسبت به سایر نماهای ساختمانی برخوردار است از این رو خیلی از طرفداران نمای سنگی ساختمان، از این نوع نمای ساختمانی به صورت تلفیقی و ترکیبی استفاده میکنند. امروزه سنگ تراورتن با وجود تنوع در طرح و رنگ توانسته جایگاه بالایی در میان انواع سنگ ها برای خود کسب کند.

نمای خشک سرامیک

​This a rticle w​as done with behsaznama Content Generat​or  DEMO​!

پروفیلهای آلومینیومی عمودی وظیفه نگهداری سرامیکها را به کمک کلیپس ها بر روی خود دارند که درنهایت به زیرساخت آهنی جهت استحکام بیشتر نصب میشوند. ۱. عایق بودن نسبت به سرما و گرما: مصالح مختلف ساختمانی ضریب انتقال حرارت و ظرفیت گرمایی مختلفی دارند و در نتیجه عملکرد حرارتی متفاوتی خواهند داشت. جایی که میتوانید در آن گرمای زیاد جزیره را فراموش کنید و ساعات خوشی را با خانواده و دوستانتان سپری کنید. انواع سرامیک خشک از نمونههای توپر و توخالی تا پرسلانی و غیرپرسلانی از نظر قیمت نمای خشک سرامیک از ویژگیهای مثبت زیادی برخوردارند که آنها را به گزینههایی پرطرفدار و محبوب بین کاربران تبدیل کرده است. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. باید در نظر داشت که سیستم کاملاً بستگی به نوع زیرسازهای مورد استفاده دارد، چرا که مواد چسباننده مناسب و تکنیک های نصب صحیح در اجرای نصب بسیار مهم است. آنچه میتواند مشتریان خرید ویلا در شمال را به سمت یک ساختمان خاص جلب میکند، طراحی نمای خارجی ساختمان است که به شکل منحصر به فرد ساخته شده و بنابراین در این شرایط احتمال فروش ویلا افزایش پیدا میکند.

اجرای نمای خشک سرامیک

این نوع طراحی با کاهش پلهای حرارتی که کف را به دیوارها متصل میکند همراه است. امروزه مجموعههای صنعتی متعددی با هویتهای متفاوت در حال فعالیت هستند که اکثر آنها به عنصر نماسازی آنقدرها اهمیت نمیدهند. سالها است که بتنها با ساختاری جدید به عرصه صنعت نماسازی واردشدهاند، اما امروزه متحولتر از گذشته، طرحهای بیجان و یکنواخت خود را به کناری گذاشته و اکنون در قالب پنلهایی… ابرقدرتهای اقتصادی میکوشند تا هرساله ازنظر دارایی، میزان تولیدات و دهها شاخصه دیگر برتری خود را حفظ… بدلیل نچسبیدن مستقیم پوشش نما به سازه ساختمان، تکه های پوشش نما برای حرکت برطبق ضریب انبساط خود و مستقل از حرکات سازه ساختمان آزاد، و از پیروی کردن از ارتعاشات و نشست بار ساختمان بواسطه الاستیسیته بست ها رها می باشند. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. در این حالت برای این افراد نوع سرامیک خشک نما به حالت تو پر یا فول بادی پیشنهاد میشود که دارای ویژگیهای منحصربهفردی چون جذب کم آب، ارائه ابعاد استاندارد، قابلیت برش بهاندازه های موردنظر، اجرای نما به دو صورت VISIBLE و INVISIBLE میباشد.

بهترین راه تبدیل شدن به بالاتر با نمای سرامیک خشک در 10 دقیقه

فاصله موجود بین نمای ساختمان و سازه اصلی بواسطه سیستم نصب نما از تکه چوب هایی که با میخ یا پیچ مستقیما” به سازه اصلی متصل شده اند، شکل گرفته است. دانش نهفته در تولید که شامل گونه های اکسترودی و پرسی بکمک دستگاههای پیشرفته است نام سرامیک خشک را برای آن برازنده نموده و عدم جذب رطوبت توسط این پانلها و امکان حذف ملات باعث شده بدون کوچکترین مشکل بتوان آنها را در ارتفاعهای زیاد و برجهای چندین طبقه با توجه به محاسبات سازهای به کاربست؛ اما نکته مهم در اینجا به خدمت گرفتن افراد متخصص و کاردان است تا مشکلات عدیدهای چون عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک، جدا شدگی، عدم عایق بودن، هدر رفت سرمایه، صرف زمان طولانی و… و با توجه به تمام این نکات طراحی نمای خارجی ساختمان های اداری و تجاری را انجام می دهید. سرامیک خشک در دوپوسته کردن ساختمان بسیار عالی ظاهرشده و به علت اینکه از مواد کانی غیرفلزی تشکیلشده است میتواند استحکام و زیبایی را همزمان به نمایش بگذارد. اجرای نمای سرامیک خشک صرفنظر از نوع مصالح بهکاررفته در آن بهصورت کلی به دو روش نمایان و غیر نمایان انجام میپذیرد. در باز سازی نمای ساختمان باید به معماری آن منطقه ، نوع کاربری ساختمان، نمای قدیمی ساختمان، مقدار بودجه مالک، سازه و اسلکت ساختمان توجه کرد چون هر کدام از ایتم های فوق می تواند برای انتخاب و اجرای نمای جدید نقش مهمی داشته باشد.

نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مطالب بشتر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید