بهبود(بهبود) اجرای نمای خشک سرامیک شما در سه روز

ضمن اینکه این متریال باید کیفیت خوبی داشته باشد و قدرت خرید آن را داشته باشید. اسید فسفریک در ابزار یا مصالح فروشیها قابل خرید است. هرچه طراحی نما ساده تر باشد، عناصر به کار رفته در کیفیت بصری تأثیر بیشتری خواهندداشت. در طراحی نما باید تلاش کنیم تا از یک فرم کلی تبعیت کنیم و از بکارگیری عناصر و احجام پراکنده که باعث شلوغی بیش از حد میشود پرهیز کنیم. سرامیک مجوف پرسلانی در ضخامت خود دارای سوراخهایی ست، از آنجایی که هوای موجود در حفرههای خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری میکند، سرامیک مجوف پرسلانی عایق هوا محسوب میشود. در مرحله بعد سرامیک ها از طریق کلیپس بر روی ریل مستقر میشوند. اگر سرامیکهای پرسلانی را در دو لایه بر روی هم پرس کنند سرامیک Double loaded porcelain ساخته میشود. به روش نصب خشک سرامیک پرسلانی Façade Ventilated System گفته میشود که با گردش هوا مابین پوستهی سرامیکی و دیوار پیرامونی رطوبت داخل دیوارها تخلیه میگردد. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد.

کمک به شما دریافت بیشتر شرکت|هشت حقایق ساده درباره نمای سرامیک خشک توضیح داده شده}

رنگ داخلی عموما لاتکس بر پایه آب است. از نمای سرامیک خشک میتوان برای ساختمانهای اداری، تجاری، مسکونی و همچنین بخش های از فضاهای داخلی و ایستگاه های مترو استفاده کرد که ضمن زیبایی و استحکام بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارای آببندی مناسب نیز می باشد. با مطالعه این مقاله دریافتیم که نمای مینرال یک عایق و پوشاننده تزئینی شیک و مدرن و در عین حال مقاوم است و برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. برای اینکه به نمای ساختمان خود زیبایی خاصی ببخشید، می توانید از شیشه استفاده کنید. یکی از لوکسترین نماها برای ساختمان، نمای سنگی محسوب میشود. شیشه یکی از متریال های پرکاربردی است که در ساخت نماهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد. این یکی از بهترین طرح های نما است که به شما پیش نمایشی از ظاهر آپارتمان شما می دهد. لازم به ذکر است بهره بردن از مزایای نمای سرامیک، به چگونگی نصب و پیاده سازی آن در نما هم بستگی دارد. شما قرار نیست زمین را کاملا بپوشانید، اما لازم است اطمینان یابید که همهی درزها پوشانده شده اند.

​Da ta w​as gen erat᠎ed ᠎with the  help of behsaznama  Content G​en erator DEMO.

همین موضوع موجب شده است که این روش اجرای نما را با نام اجرای نمای خشک سرامیک پرسلانی نیز بشناسند. نمای سرامیک خشک به جهت عدم استفاده ملات در آن بهترین گزینه نسبت به نمای آجر در ساختمانهای مرتفع می باشد. در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی dry ceramic توسط شرکت اکو آرک که در آن سرامیک خشک به روش پنهان نصب سرامیک خشک در پروژه محمودیه اجرا گردیده است. V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. سرعت اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از چارچوب های فلزی که الگو اجرای نمای ساختمان محسوب میشوند و امکان آماده سازی آن در طبقات همکف وجود دارد و نیاز به نصب داربست ندارد بالا می باشد. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد.

9 چیزهایی که باید درباره اجرای نمای خشک سرامیک بدانید

همچنین از مصالح در نهایت خلوص استفاده می شود. به عنوان مثال استفاده از کامپوزیت در طراحی نما میتواند ذهن را به سمت ساختمان های تجاری ببرد. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. اجرای نمای خشک سرامیک به دلیل نصب مستقیم روی دیوار علاوه بر اینکه هیچ ضایعاتی نداشته بدون ایجاد سر و صدا اجرا میگردد. ابه این صورت که، بتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. شایان ذکر است، سرامیک ها که ساخته دست انسان هاست دارای تنوع رنگ های متنوعی می باشند. کلیپسها دارای ارتفاع کمی میباشند و چهار گوشهی یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند، برای همین در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشخص نیستند و میتوان این کلیپسها را همرنگ با سرامیک رنگ کرد. سرامیکهایی که برای نما به کار برده میشوند به دو صورت سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی هستند.

نمای خارجی ساختمان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید