بهترین استفاده را ببرید نمای خشک بهره ببرید – بخوانید این 10 نکته

سنگی که در نما به کار می رود باید استحکام لازم را داشته باشد در غیر این صورت دچار شکستگی و ترک خوردگی می شود. چسباندن آجر با استفاده از ملات باعث می شود که نما و بدنه به خوبی باهم پیوند بخورند و از استحکام بالایی برخوردارشوند. از مصالح متفاوت برای اجرای سنتی نمای ساختمان می توان به: آجر ، ملات تک لایه ، سرامیک این مطلب ها و… این نما ترکیبی از سنگ های معدنی گرانیت، سنگ های سفید و مرمر به همراه پلاستر (ملات اندود کاری) می باشد. در این مطلب، قصد داریم با نمای رومی بیشتر آشنا شویم. دارای وزن سبک و خاصیت کشسانی که این امر باعث مقاومت در برابر زلزله و نیروی وارده می شود. البته بستگی به سمت این دارد که نوعی و کیفیت بار چگونه باشد. به دلیل طبیعی بودن بعضی از سنگ ریزه ها امکان تغییر رنگ وجود دارد. برای ساخت این متریال دانهها مرمر و سرامیک را در چسبهای طبیعی و مصنوعی ترکیب میکنند و بعد از اینکه چسبها خشک شد آنها در ابعاد مورد نظر برش داده و سپس نصب میکنند. نمای کامپوزیت: به دلیل عایق حرارتی بالا از این نما برای نمای مناطق سردسیر استفاده می شود. ᠎This w᠎as cre​at᠎ed wi​th G᠎SA  Cont en t Ge᠎ne​ra᠎to r ᠎DEMO.

اجرای نما مشاوره – چه هک است؟

نمای کاهگلی: این نما در مناطق گرم و خشک در قدیم مرسوم بود. نمای اتیکس: این نما عایق بسیار خوبی برای حرارت و برودت (هوای سرد) است. عایق صوت و حرارت نیست و باعث هدر رفت انرژی می شود. سرعت بالای نصب نما : در این روش سرعت نصب بالاست و نیازی به استادکار حرفهای برای اجرای نمای مدرن آجری نیست. اما باید به این نکته توجه کرد که حتما از شیشه های دوجداره استفاده کنید تا تبادل حرارتی به حداقل برسد. هرچند که با در نظر گرفتن یک سری اقدامات میتوان میزان معایب را به حداقل کاهش داد. این یکی دیگر از طراحیهای نمای ساختمان خانه است که برای افرادی که میخواهند چوب را در فضای بیرونی خانهتان بگنجانند، مناسبتر است. یکی از تکنیک های مفید در این راستا، استفاده از ابزار نما و متعلقات آن می باشد. همان گونه که در بالا گفتیم، یکی از مصالح ساختمانی پر مصرف در طراحی نما، آجر نما می باشد.

نمای خشک سرامیک چیست

چهارچوب نگهدارنده در نمای خشک میتواند از مواد اولیهی مختلفی از جمله چوب اشباع شده، آلومینیوم و فولاد ساخته شود. در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. بست هایی رو هم در محل روبروی این شیارها به دیوار وصل کردن. نمای کنیتکس: از این نما به دلیل ضد آب بودن می توان در مناطق مرطوب به عنوان نما استفاده کرد. نمای سرامیکی: به دلیل عایق رطوبتی در مناطق مرطوب استفاده می شود. شرکت های کار در ارتفاع در تهران حتما باید بیمه مسئولیت داشته باشند. شما میتوانید برای دریافت استعلام قیمت محصولات نانو نما با شرکت نانو پارس تماس بگیرید و از قیمت خرید روز این محصولات با خبر شوید.

8. باید به مدت ۲ یا ۳ روز دوغاب پشت سنگ را آب پاشی کنیم. چنانچه کارفرما طراحی نورپردازی را هم از مجری بخواهد، هزینه طراحی نما افزایش پیدا خواهد کرد. پس دست به دست هم داده ایم تا بهترین سنگ های نما را در سایت کالاساخت برای شما آماده فروش کنیم. انواع نماها باید متناسب با اقلیم هر منطقه انتخاب و اجرا شوند، هم چنین باید نمای هر ساختمان بابقیه ساختمان ها هم خوانی داشته باشد تا بافت شهر زیبایی خود را از دست ندهد. پروژه ویلای یزد به واسطه عناصر تاثیرگذار که در چگالی مختصر تولید شده سر و کار داشته، و با معماری بنای همسایه های خود هیچ گونه اشتراک معمارانه مشخصی نداشت. چگالی متمایز پروژه نسبت به ساختمان های همسایه که در یک چگالی پیوسته و ثابت گیر کرده اند، قابل لمس است. به واسطه حفظ عناصر منطقه ارتباط تنگاتنگ و صمیمی بین ساکنین خانه و همسایه ها برقرار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید