بهترین راه فروش اجرای نمای خشک

بر اساس سبکهای استفاده شده در نمای خشک، متریال متفاوتی می توان در آن به کار برد. سرامیک ها بعد از تجهیز به کلیپس ،بر روی ریلهای آلومینیومی قرار می گیرند که جهت تثبیت و عدم لغزش سرامیک روی ریل ها از لاستیک های EPDM در محل اتصال سرامیک به ریل آلومینیومی استفاده می شود. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

اجرای نمای خشک

زیرا در صورت عدم وجود استحکام کامل جوشکاریها، احتمال جدا شدن نما و خطرات جانی در اثر آن وجود خواهد داشت. کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما، از دیگر نکات اجرایی آن می باشد که در صورت عدم رعایت آن میتواند منجر به دوباره کاری و هزینه های فراوانی گردد. با توجه به نقشه های اجرایی، اولین اقدامی که باید صورت پذیر، پیاده سازی تراز و میزان پیش آمدگی های زیرسازی بوسیله ریسمان کشی می باشد. این عملیات با توجه به نوع مصالح نازک کاری نما، متفاوت خواهد بود و نیز می توان با توجه به طرح معماری مورد نظر، برجستگی ها و فرورفتگی های نما را بوسیله شاسی کشی فولادی ایجاد نمود. حال نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار دهیم. شرکت زیباآشیان صنعت، پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظورایجاد سهولت در دسترسی به پروفیل ها و یراق آلات مختلف در این صنعت و عرضه و توزیع آنها، اقدام به تولید انواع قطعات فلزی از جنس آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه نموده است که مورد استفاده در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و … ​Data was c re ated wi᠎th t he help of G SA Con te nt G ener ator  Demover si on!

اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه اجرای نمای خشک خود را تغییر دهید!

جنس موادی که در حال حاضر برای ساخت پایه ها بکار می روند از قبیل استیل ضدزنگ (۳۱۶ یا AISI 304) یا آلومینیوم های آلیاژی، که بخودی خود غیر قابل اکسیده شدن هستند و یا تحت فرایندهای ضد خوردگی قرار گرفته اند، می باشند. تجهیزاتی از قبیل انواع ریل باکس و ریل دوبل، کلیپس استیل، لاستیک ضربه گیر، لاستیک درز عمودی، براکت، پیچ سربکس و ریل تک فاوتون از جمله دیتیل های اجرای نمای سرامیک خشک در این سیستم می باشند. از جمله دیتیل های اجرای سرامیک در سیستم ماسا می توان به کلیپس دوبل فوقانی، براکت، اسپیسر و ریل، فنر استیل، کلیپس تک ابتدایی، کلیپس تک دو طرفه، کلیپس دو طرفه و کلپیس تک فوقانی اشاره نمود. فاوتون نیز در گروه سیستم های نمایان قرار دارد و اجرای آن برای سرامیک هایی با ضخامت 8 تا 12 سانتیمتر گزینه ایده آلی به شمار می رود. یک مته با سر مته 16 میلی متری ، چکش ، پانچ و آچار تمام چیز هایی است که مورد نیاز است. اگر دوست دارید نمایی همه چیز تمام داشته باشید، می بایست طراحی نمای ساختمان را به گونه ای انجام دهید که با نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه و شرایط اقلیمی تطابق داشته باشد.

با اجرای نمای خشک بین ساختمان و نما، فضایی باز می ماند. جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از20 سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم ها می کلیک کنید پردازیم. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. یکی از این گونه سیستمهای نمای ساختمان، سیستمهای نمای تهویه دار است. زیرسازی انجام شده در این نما هم در صورت نیاز قابل جداشدن از نما است و سرمایه از بین نمی رود و می توان آنها را در جای دیگری به کار برد. البته از دیگر مزایای روش های خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اسکلت ساختمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید