بهترین نمای خارجی ساختمان برنامه های اندروید

لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. زمانی که نمای سنگ را برای ساختمانتان انتخاب میکنید باید سنگ انتخابی شما مانند سنگ تراورتن درگیری مناسبی با ملات و دوغاب برای نصب داشته باشد تا ملات ماسه و سیمان به پشت سنگ خوب نفوذ کنند و در اصطلاح بچسبند و نمای سنگ از ساختمان جدا نشدنی شود و دیگر نیازی نباشد برای محکم کردن سنگ تا و جلوگیری از سقوط سنگ تا به ساختمان آنها را پیچ کنید و هزینه دیگری نیز بپردازید. علاوه بر قیمت استاندارد ، می توانید ویژگی هایی مانند عملکرد ، الگو و غیره را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر اسم زیبا و جالبی که این نمای ساختمان دارد، سبک کلاسیک مقاومی به ساختمان شما میدهد. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

نمای خارجی ساختمان

از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. یک مثال می تواند مفهوم را واضح تر کند. چسب مناسب عایقبندی رطوبتی بر اساس نوع مصالح نما انتخاب میگردد؛ برای مثال استفاده از چسب آکواریوم برای آببندی نماهای شیشهای رایج است و با چسب پلیاورتان میتوان انواع نماهای کامپوزیت را عایقبندی کرد. این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. قیمت تمام شده این سرامیک نسبت به سرامیک مجوف کمتر می باشد. وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. Article has  been cre ated ᠎by behsaznama Conte​nt Gen er᠎ator  Dem ov ersion!

دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد. برخی از شناخته شده ترین مدل های نمای خشک عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ، کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت و… متداول ترین دسته سرامیک خشک بر اساس نحوه تولید آنها ، ضخامت ، سیستم های زیر ساختی و اجرای آنها است. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. تایل های پرسلانی معمول در ابتدا ترکیب و خشک می شوند و سپس در دمای 400 kg/cm2 تحت فشار قرار می گیرد.

کلیپس های بخصوصی برای بستن تایل های سرامیک پرسلانی وجود دارد که در زیر و بالای تایل ها از آنها استفاده می شوند. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. دارای قطر مناسب جهت اسکوپ کردن باشد بعضی از سنگهای ساختمانی مانند تراورتنها دارای خلل و فرج در قسمت پشت سنگ میباشند که باعث میشود سیمان و ملات به داخل سنگ نفوذ کند و مانع چسبندگی صحیح سنگ نما شود برای رفع این مورد سنگ را به وسیله ابزار مخصوص به نما میچسبانند که اصطلاحاً به این کار اسکوپ کردن میگویند در نتیجه یکی از ویژگیهای مناسبترین سنگ برای نمای ساختمان این است که قطر مناسب جهت اسکوپ کردن را داشته باشد .

نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید