بهترین نمای خشک آجری نکاتی که امسال خواهید خواند

به رنگ روشن انتخاب می شوند تا حرارت ناشی از تابش آفتاب کمتر جذب دیوار شود و نما و سطوح صیقلی و روشن می باشند تا باعث انعکاس هر چه بیشتر تابش خورشید شوند. این چسبندگی باعث می شود احتمال سقوط تراورتن پس از سنگ کاری کم شود. این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود. کامپوزیت ها یک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکیب دو یا ورق های کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک مادۀ معدنی پرکننده می باشند که در بین این دو لایه قرار می گیرد. در تصویر زیر شما یک نمونه بادگیر دو طبقه چهار طرفه که در خانه آقازاده ابرکوه قرار دارد را می بینید. در سبک مینیمال از یک یا دو متریال و رنگ در نما استفاده می شود و المان های زیادی را نمی توان روی ساختمان مشاهده نمود. دو گروه از سنگ های طبیعی که در نمای ساختمان به کار کی روند سنگ های آهکی و سنگ های آذرین هستند. مانند ستونی زیبا یا یک آجرکاری خاص در نما ساختمان. این سنگ نیز هم مانند بقیه سنگ ها از مقاومت خوبی برخوردار است. This has be᠎en g​ener at ed by G SA Con᠎te nt G en​er᠎ator Demover​sion.

زیرسازی نمای سرامیک خشک

1. اگر سنگ ساختمانی در نما به کار برده شود، استفاده از سنگ های نمایی که بافت و شکل خوبی دارند و همچنین پر دوام و مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط نا مساعد جوی و محیطی، نور خورشید، آب و رطوبت هستند، توصیه می گردد. مقاومت های کششی و خمشی نسبتاً خوبی را دارا باشد. از آنجا که نمی توان ماده ای یافت که همۀ خواص مورد نظر را دارا باشد، باید به دنبال چاره ای دیگر بود. نما همواره مورد توجه عموم قرار می گیرد، لذا زیبایی، جزء جدایی ناپذیر هر نما می باشد همچنین زیبایی و چگونگی نما معرف هنر و کیفیت کار مهندس معمار و طراح ساختمان نیز می باشد. بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار می رود برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید وبه دنیا عرضه شد. ترمال بریک امروزه بیش از هر موقع دیگر در خانه ها استفاده میشود.

برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. این شرکت ها مسئولیت طراحی، ساخت و نصب نما(با روش های مختلف مانند اسکوپ سنگ نما) را بر عهده گرفته و اجرا می کنند .لذا شاسی کشی این نماها با توجه به نوع پوشش نما متغیر بوده و توسط شرکت صاحب صلاحیت اجرا می شود . با نورپردازی درست نما در طی شب علاوه بر روشن شدن بنا، ساختمان شاخص تر و زیباتر به نظر می آید. در یک آزمایش به منظور مقایسه نمای آجری، شیشۀ یک جداره و شیشۀ دو جداره با یکدیگر از نظر ویژگی های حرارتی دمای خارج ساختمان برای هر سه نما صفر و دمای داخل در حد ۲۰ درجه حفظ شد. هرچه ضریب هدایت حرارت کاهش یابد اختلاف دمای بین دو سطح افزایش می یابد. در نماهای شیشه ای در اثر تبادل حرارت از طریق جابجایی بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل کاهش یافته و برای حفظ دما در حد آسایش، نیاز به مصرف زیادی انرپزی خواهد بود.

زمان را هدر ندهید! 5 حقایق برای شروع نمای خشک سنگ

اختلاف دما بین سطح داخلی و خارجی و مقایسۀ ضریب انتقال حرارت برای هر کدام از نماهای شیشه یک جداره، شیشۀ دوجداره و دیوار آجری ۲۲ سانتی متری داده شده است. در اکثر پروژه های بزرگ ساخت و ساز, اجرای نما معماران و پیمانکاران برای داشتن یک نمای یکپارچه بتنی از بتن نما استفاده می کنند. عدم استفاده از ملاط باعث میشود بار مرده ساختمان تا حدودی ۸۰ کیلوگرم به ازای هر مترمربع از نمای ساختمان کاهش یابد که باعث مقاومت بنا در برابر نیروی زلزله و کاهش خسارات و تلفات خواهد شد. اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد. رنگ آن باثبات باشد و در برابر بخارها و گازها پرتوی آفتاب پایدار باشد. این محصول میتواند بر روی دیوارهای رنگ شده، سنگ، سیمان، چوب، مقوای نازک، پلاستیک، فلز و شیشه بکار رود. محصول حاضر به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. به این ترتیب مشاهده می شود که شیشۀ دوجداره علی رغم داشتن وضعیت حرارتی بهتر نسبت به یک شیشۀ یک جداره، از نظر تأمین شرایط حرارتی فضای داخل نسبت به نمای آجری مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید