بهترین نمای خشک سرامیک نکاتی که امسال خواهید خواند

این سازه از نظر مکانیکی به سازه های فلزی سطح بیرونی ثابت شده و یک پوشش صاف برای دکوراسیون بیشتر فراهم می کند. آشنایی با مزایا و معایب این متریال ها و در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی منطقه کمک میکند تا بهترین متریال را برای طراحی نما در نظر بگیریم. دانستن تفاوت بین طراحی نمای خارجی و داخلی می تواند به شما در ده ها جنبه از تزئینات و طراحی ساختمان کمک کند. در صورتی که سطح این نمای زیبا کدر و آلوده شد به کمک افراد متخصص در زمینه نماشویی نمای کامپوزیت می توان آن را تمیز و مانند روز اول درخشان نمود. از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز،آجر خنک کننده، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعابدار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو،کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک، قزاقی و …

اتصالات نمای خشک

خرید سنگ تراورتن از جمله سنگهای سبک و متخلخل محسوب میشود و به دلیل دارا بودن تخلل و فرج به راحتی به دیوار و محل مورد نظر با ملات میچسبد . بتن اکسپوز به پنل های بتنی گفته می شود که به صورت پیش ساخته برای استفاده در محل مورد نظر ساخته می شوند. • شرایط مورد نیاز برای چسباندن بتن های اکسپوز به سطح فراهم شود. امید است که این مطلب درمورد طراحی نمای ساختمان مورد توجه شما قرار گرفته ادامه مطلب باشد. این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. ۴. سرعت اجرا در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. نمای سنگی از جمله نماهای لوکس است که همواره زیبایی و جذابیت خود را در طول زمان های مختلف به نمایش می گذارد و با استفاده از انواع سنگ ساختمانی اجرا می شود.

• زمان اتمام پروژه نماکاری با استفاده از بتن های پیش ساخته بسیار کوتاه است زیرا چیدمان آنها همانند بلوک های معمولی ست و در حداقل زمان ممکن صورت میگیرد. نما در لغت نامه دهخدا به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه كه در معرض دید و برابر چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نماسازی، فن روسازی ساختمان و ساختن نمای عمارت است. ۱. عایق صوت نبودن نمای آجر معمولی. ۶. سرعت اجرا: در نمای آجر معمولی بدلیل استفاده از ملات سرعت اجرا پایین است ولی سیستم اجرای نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمتهای مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسانتر از سایر نماها مانند نمای آجر میباشد. با بررسی های بعمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت، ۸۵% سبک تر از سیمان، ۷۵% سبک تر از شیشه و ۵۰% سبک تر از ورق معمولی است. ورقهای کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پرکننده میباشند که در بین این دو لایه قرار میگیرد.  Th is w​as c​reated by behsaznama​ Content  Gen erat or Dem​oversi᠎on​.

نمای خشک سرامیک

شرکت الیت طراح و مجری زیباترین نماهای کامپوزیت آلومینیوم در ایران میباشد. نمای ساختمان معمولا به یک ضلع یا چند ضلع ساختمان که جلوی ظاهری بنا است گویند؛ نماهای ساختمانی و آپارتمانی یکی از مواردی است که از طراحی کلی سازه جداناپذیر است و در آن میشود هنر و خلاقیت یک معمار را مشاهده کرد همچنین همین موضوع، معیاری جهت اهمیت دادن و زیبایی شناختی نمای ساختمان است که از دید خریداران ایرانی حائز اهمیت است. اشاره نمود. آجر نمای ساختمان با تنوع بالای خود گزینه های بیشماری برای نماسازی در اختیار طراحان و معماران قرار می دهد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. نمای آجر : نماهای آجری تنوع و ثبات رنگ زیادی دارن و باعث زیبایی بیشتر ساختمان می شوند. کنیتکس نوعی رنگ می باشد که در ترکیب آن از الیاف های مصنوعی، اکسید تیتان و غیره استفاده می شود. نمای سنگی ساختمان به همان میزان که از کیفیت خوبی برخوردار است، به همان میزان نیز از قیمت بالایی نسبت به سایر نماهای ساختمانی برخوردار است از این رو خیلی از طرفداران نمای سنگی ساختمان، از این نوع نمای ساختمانی به صورت تلفیقی و ترکیبی استفاده میکنند. آجرنما ساختمان به صورت ساده و یا دکوراتیو قابل طراحی است و در هر دو شکل جلوه ای زیبا به ساختمان می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید