بهترین نمای سرامیک خشک برنامه های اندروید

ورقهای کامپوزیت آلومینیومی همانند دیگر مسئله معایب مختص به خودشان رادارند. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. در مرحله بعد، ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی بهوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل میشوند. بارهای وارده چند اجزاء دارد، اولین بار وارده بار وزن خود اجزای سیستم هستند که شامل «وزن سازه زیرسازی و شامل اِلمانهای فلزی و عمودی و افقی می شود»، بارهای دائمی که منظور وزن خود تایل های سرامیک و ورق هاست و بارهای تصادفی که منظور باد و جابه جایی اسکلت ساختمان می شود. نما در واقع صورت ساختمان و بهترین بیان حالتی است که فرد طراح یا مالک از خود در برابر بیرون دارد. ​This article w᠎as g᠎enerated wi th the ᠎help of behsaznama  Content Generator D​emoversion!

اجرای نمای خشک سرامیک

در سالیان اخیر بازدهی بالاتر پلی یورتان سبب شده تا تولیدکنندگان برتر بخش بزرگی از حجم تولیدات خود را به ساندویچ پانل پلی یورتان اختصاص دهند. داشته باشد و از ایجاد تقطیر در پشت سرامیک جلوگیری بعمل آید. سرامیک ها اغلب به صورت رنگ های یک دست در بازار موجود هستند و ترکیب آنها در نما، زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان می بخشد. اجرای نمای کامپوزیت بصورت کلی اجرای نمای خشک محسوب می کلیک شود. چراکه نمای سبکتر گامی مناسب برای کاهش صدمات حاصل از زله خواهد بود. اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. نمای کامپوزیت برای اقلیمهای بسیار سرد و بسیار گرم توصیه نمیشود. یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیی پر میکنند.

نمای سرامیک خشک

بهتر است در زمان انبار ورقها بهصورت کتابی و از جهت طول بر روی زمین قرار گیرد. آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد . برای مثال طراحی نمای ساختمان در مهرشهر کرج یا طراحی نمای ساختمان در محله زعفرانیه یا پاسداران با طراحی نمای ساختمان در بافت سنتی مناطق مرکزی شهر تفاوت های زیادی دارد که باید توسط معمار مورد توجه قرار گیرد. یکی از بزرگترین دلایل اشفتگی در فضای شهری عدم هماهنگی نماها با یکدیگر است.به همین دلیل لازم است که در طراحی نما، بناهای اطراف هم در نظر گرفته شوند تا از لحاظ بصری شهر را مخدوش نکند. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. اغلب برای این سبک نماها از سنگ تراورتن، سنگ مرمر و یا سنگهای گرانیتی به کار برده میشود. اجرای نما کامپوزیت به دو صورت زیر انجام میشود که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان رادارند که در ادامه سعی داریم هرکدام از مزایا و معایب آن بررسی کنیم.

اتصالات نمای خشک

بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. ورقهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعادی که شما سفارش میدهیدو به ضخامت حدود ۴ میلیمتر. اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. درب های داخلی معمولا از تخته فایبر با چگالی متوسط و چوب کامپوزیت ساخته می شوند و ممکن است توخالی یا جامد باشند. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید