بهترین چهار راه برای خرید انواع نمای خشک استفاده شده

دو گروه از سنگ های طبیعی یعنی سنگ های آذرین و سنگ های آهکی در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد ، سنگ نما باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی مانند باد ، باران ، آفتاب ، یخبندان و همچنین آلاینده ها مقاوم باشد . این نوع چوب ها سبکتر و ارزانتر هستند و در نمای ساختمان استفاده می شوند. در طراحی و اجرای نمای ساختمان باید به تناسب سبک ساخت با نوع طراحی دقت کرد. ساخت و طراحی ترموود در شیراز یکی از مواردی است که بسیار مورداستقبال قرار گرفت و در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان طنین انداز شد. چوب ترمو یکی از محبوب ترین چوب ها برای دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان است. ترموود در شیراز یکی از بهترین گزینه ها برای یک نمای جذاب و فوق العاده و سازگار با طبیعت است. یکی از قدیمیترین متریالی که همیشه در طبیعت وجود داشت، چوب بوده است. طراحی و اجرای ترموود در شیراز (طراحی اکولوژیکی) باعث می شود در زمان تخریب (عواملی مانند زلزله) ضرری به طبیعت وارد نکند. قیمت ترموود در شیراز به چه عواملی بستگی دارد؟

نمای خشک فایبرسمنت

همانطور که میدانید اجرای ترمو در شیراز در موارد مختلفی مانند دکوراسیون داخلی، فضای باز، سایه بان، آلاچیق، روف گاردن، سونا و استخر، نمای ساختمان و هر سازه چوبی، کاربرد دارد. شرکت های نماینده بتن اکسپوز در شیراز تولید کننده و عرضه کننده تایل ها و پنل های بتنی سبک قابل استفاده در نما و دکوراسیون داخلی هستند. این نما ها قابل اجرا بر روی دیوارو نماهای ساختمان و ویلا می باشد. همچنین؛ به دلیل وزن پایین آن به راحتی قابل حمل بوده و به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. مقاومت این چوب به قدری بالا است که در نمای ساختمان و در فضاهای باز مانند روف گاردن از آن استفاده می شود. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند.

نمای خشک در اصفهان

اما بهتر است بدانید که این دو بسته تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در ساخت ترموود در شیراز همواره دو بخش مهم زهشکی آب و تهویه هوا را در نمای ترمو باید رعایت نمود. در ساخت ترموود در شیراز،کاربرد اصلی چوب ترمو در نمای ساختمان میباشد. در ایران چوب ترموود را بعنوان چوب ترمو نیز می شناسند. شرکت نماوان بعنوان وارد کننده ترموود خارجی و مجری ترمو، اجرا و نصب ترمو در شیراز را به صورت کاملا تخصصی و مهندسی شده انجام میدهد. ترموود هوا را در منافذ خود نگهداری می کند و همین باعث می شود یک عایق بی نظیر صدا باشد. آجرهای بزرگ و لوزی شکل در کنار هم آن هم روی دیوار بسیار حس تازگی و بدیعی در مخاطب ایجاد می کند. مزایای کاربرد نمای خشک در ساختمان چیست؟ اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند میتوان به راحتی بخش کوچکی از پوشش و نما را باز کرد و اگر قابلیت تعمیر وجود داشت میتوان آسیب آن ناحیه را برطرف کرده و یا در غیر آن صورت می توان به طور کامل آن را با قطعه ای جدید تعویض کرد.

سنگ نمای خشک

پرطرفدارترین نوع مصالح مورد استفاده در نما، سنگ طبیعی میباشد. چوب ترموود در اصل همان چوب طبیعی است که بر اثر حرارت، ساختار داخلی آن دچار تغییر شده است. چوب ترمو نباید در تماس سطحی مستقیم با درخت و گیاه باشد، اینکار باعث رشد کپک و قارچ در آن محل خواهد شد.پس در طراحی ترموود در شیراز باید این نکته را بسیار دقیق به آن پرداخت. ترمو با چوب سخت مقاوم تر از چوب نرم هستند. برای تعیین قیمت ترمو در شیراز باید مشخص شود که آیا از ترمو با چوب نرم استفاده می شود یا ترمو با چوب سخت. با اینحال برای مشخص کردن قیمت ترموود در شیراز باید با کارشناس مربوطه صحبت و مشورت کرد. در نهایت چوب آرام آرام سرد شده و این درجه به 100 میرسد و سپس با پاشیدن آب و بخار آب دمای آن را به دمای محیط میرسانند. این چوب تجزیه پذیر است و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. در طراحی ترمووود در شیراز حتما باید اجازه دهیم که هوا به صورت عمودی به پشت نما حرکت کند تا آب به پشت نما نفوذ نکند. به صورتی که تراز بودن سطح زیرین در هر دو جهت عرضی و عمودی درست انجام شود. This  post has been done by G᠎SA C᠎onte nt Gener at​or Dem᠎over sion!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نصاب نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید