بهترین کتاب کجاست؟

مهمترین ویژگی ویستور این است که هر کتاب را به طور کامل توضیح داده است و اطلاعات جامعی را در اختیار مشتریان قرار میدهد. کتابهای کمک آموزشی، سؤالات و تستهای متنوع و زیادی را در اختیار دانشآموزان قرار میدهند که سبب آشنایی دانشآموزان با انواع و اقسام سؤالات میشوند. تمامی سفارشاتی که با مقصد تهران ثبت می شوند نهایتا 24 ساعته به دست خریداران محترم خواهند رسید. همچنین ممکن است برای خرید رمان بخواهید به یک سایت یا فروشگاه کتاب دست دوم مراجعه کنید. خرید کتاب برای شهرستان ها نیز در صورت انتخاب پست پیشتاز ظرف سه روز تحویل داده می شود. این نشر بهتازگی در زمینه تئاتر، نمایشنامه و فیلمنامه نیز کتابهایی را به چاپ رسانده است.کافه کتاب نیماژ یا کافه کتاب فراموشی با طراحی ویژه، صندلیهای چوبی و آجرهای سه سانتی قدیمی به تمام مشتریان خود حسی نوستالژیک را منتقل میکند. دانشآموزان به کمک فروشگاه اینترنتی ویستور، میتوانند ابتدا از ویژگی هر کدام از کتابهای کمک آموزشی مطلّع شوند و سپس با آگاهی کامل بهترین کتاب را خریداری کنند. در حال حاضر اکثر افراد بیشتر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند که ویستور، در زمینهی فروشگاه اینترنتی کتاب فعالیت دارد. با انتخاب کتابهای مورد نظر خود از پایگاه اینترنتی کتابوب و بهرهگیری از طرح ارسال رایگان کتاب، محصول مورد علاقهٔ شما توسط سرویس اختصاصی کتابوب یا گزینههای متنوع شبکهٔ مرسولات پستی در تهران و سراسر کشور به درب منزل و محل کار شما ارسال میشود. This post w as done by G SA Content G ener at​or DEMO​!

خرید کتاب درسی

فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب یک وبسایت و اپلیکیشن خرید و دانلود کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی است که با رعایت کپی رایت و حقوق مولف، با برترین ناشران ایرانی همکاری می کند. بانک کتاب گالری منبعی که می توانید برای هر کتابی که نیاز دارید به آنجا روجوع کنید و کتاب خود را دریافت کنید. برای عضویت در سایت انتشارات صدرا، روی گزینه ی حساب کاربری در گوشه ی راست و بالای سایت کلیک کنید و سپس روی ثبت نام بزنید. پس از کلیک بر روی ثبت نام، صفحه ای باز میشود و شما باید با دقت اطلاعات درخواست شده را تکمیل کنید. تمامی سفارشات با مبلغ بیشتر از 500 هزار تومان به صورت رایگان به تمامی نقاط کشور ارسال خواهند شد. پس از ثبت نهایی سفارش می توانید سفارش خود را در صفحه لیست سفارشات پروفایل کاربری خود، پیگیری نمایید . پارسیانپی در کشورهای آلمان و ایتالیا امکان دریافت سفارشات و خرید کتاب از آمازون Amazon را دارد بنابر این از این دو کشور سفارش شما به سمت ایران پست خواهد شد ، بنابر این بر خلاف سایتهای دیگر که دفتر آنها در دوبی است و خریدار مجبور به پرداخت ۲بار هزینه گمرک است در پارسیانپی شما فقط هزینه گمرک کشور ایران را پرداخت میکنید.

امکان ارسال کتاب و کالای شما از طری پست عادی ، DHL و پست TNT امکانپذیر است . در صورتی که فقط نیاز به خرید کتاب از آمازون Amazon دارید، میتوان بجای خرید کتاب فیزیکی نسخه الکترونیکی ( کیندل Kindle) تهیه کرد و مستقیم برای حساب کاربری شخص مورد نظر ارسال نمود بدون نیاز به هر گونه گیفت کارت و سپس بعد از نصب اپلیکیشن کیندل (اندروید / iOs / ویندوز ) به قمسمت کتابخانه رفته و کتاب مورد نظر را خواهید دید. ارسال رایگان کتاب برای راحتی در خرید کتاب در نظر گرفته شده است. همچنین برای کاهش هزینه های خرید و ارسال کتاب، گزینه پست سفارشی نیز در زمان خرید کتاب در نظر گرفته شده است که تحویل از طریق این شیوه ارسال، برای شهرستان ها نهایتا ظرف هفت روز صورت خواهد پذیرفت. یکی از دغدغه های دانشجویان در آغاز هر ترم تهیه ی کتاب دانشگاهی است ، در گذشته برای تهیه ی کتاب های دانشگاهی به کتاب فروشی ها مراجعه می کردند و شاید برخی کتاب ها را پیدا می کردند و در صورت نبود برخی دیگر را نیز پرینت می گرفتند . سمونی| تقریبا همهی ساکنین تهران و حتی شهرهای دیگر با مراکز و فروشگاههای کتاب فروشی خیابان انقلاب آشنایی دارند و نام این خیابان با کتاب فروشیها گره خورده است.

خرید کتاب سوال: آیا اندازه گیری مهم است؟

در همهی دانشگاهها کتاب هایی با عنوان کتاب های دروس عمومی دانشگاه، به صورت مشترک در تمامی رشتهها، تدریس می شود. با توجه به اين كه درس «رياضيات مهندسی» معمولاً در سال دوم تحصيلی توسط دانشجويان دورههای كارشناسی گذرانده می شود و پس از گذشت دو سال از آن، مطالب فرا گرفته شده تقريباً به فراموشي سپرده ميشود، لذا اين كتاب با نگارش ساده و اجتناب از بيان مطالب غيرضروری (اثبات فرمولها و …) سعی بر اين داشته كه دانشجويان جهت موفقيت در آزمون كارشناسی ارشد در كمترين زمان بهترين نتيجهگيری را داشته و ديگر نيازی به مراجعه به كتب ديگر نداشته باشند. بی شک دسترسی به آخرین نسخههای کتابها فیزیکی و حتی کتابهای الکترونیکی PDF و نسخه الکترونیکی Kindle نیاز هر دانشجو، محقق ،پژوهشگر و علاقمندان به مطالعه است، اما با توجه به اینکه کاربران ایرانی دسترسی به روشهای پرداخت بینالمللی ندارند، لذا خرید کتاب بصورت فیزیکی و بعضیا بصورت الکترونیکی امکانپذیر نیست. حسینینیک ادامه داد: در سامانه پند، پلتفرم اختصاصی طراحی شده است که تنها در ویندوز کامپیوتر قابل دسترسی است، معتقدیم کتاب دانشگاهی را باید پشت میز کامپیوتر مطالعه کرد. زیرا لازمهی موفّقیّت در این تیپ از درسها، تنها تکرار و تمرین فراوان است. Data was c​reat​ed with the help of G᠎SA᠎ Con tent Gen erator Dem over sion.

بیاموزید برای شروع کتاب آنلاین

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب با ارسال رایگان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید