بهترین 8 نکته برای نمای سرامیک خشک

در صورت عدم تناسب رنگ در نمای ساختمان، کیفیت بصری با مرغوبترین متریال و بهترین طراحها به کلی محو میشود. در عین متفاوت و برجسته بودن، عنصر شاخص باید با فرم کلی نما هماهنگ باشد. از این رو ، ریتم می تواند به عنوان تکرار عناصری مانند خطوط، اشکال، فرم ها یا رنگ ها بصورت سازمانیافته و منظم بیان شود. ریتم به یک نما سازماندهی بصری می دهد و از پراکندگی و ناخوانایی فرم های به کار رفته جلوگیری می کند. نمای خارجی یک ساختمان بیانگر ویژگیهای بارز ساختمان و سبک مورد استفاده در ساخت است به همین جهت طراحی نمای بیرونی اهمیت زیادی در جوانب مختلف دارد. جهت طراحی نما صرفا نباید روی زیبایی و خاص بودن آن توجه کرد، بلکه عوامل دیگری همچون میزان بودجه، نوع کاربری ساختمان و… تعادل از راه های دیگری وجود دارد که باعث ایجاد دید بصری شود مانند کنتراست در اندازه ، شکل و پیچیدگی که هنوز هم باعث می شود یک ترکیب یا نمای بیرونی خانه احساس پایداری و تعادل کند. مواد پلیمری پوشش خوبی روی نما ایجاد می کنند اما قیمت بالایی دارند و خیلی مقرون به صرفه نیستند. به جز این، پروژکتورهای زیبای رنگارنگ در کنار آن باعث شده تا در هنگام شب ظاهری زیباتر را در فضا ایجاد کنند.

نمای خشک سرامیک

انواع ساندویچ پانل دیواری در ضخامتهای مختلف از 4 تا 15 سانتیمتر تولید میشوند. بنابراین در زمان ساخت نمای بیرونی ساختمان هایتان باید به این نکته توجه داشته باشید که در چه شهری و با چه فرهنگی زندگی میکنید و با توجه به بافت شهرتان بهترین نما را انتخاب کنید. رنگهای نمای ساختمان معمولا در ترکیبشان رزین بیشتری دارند تا بتوانند چسبندگی و انعطاف بیشتری به روی دیوارهای خارجی یک ساختمان داشته باشند. کارشناسان اول خونه برای شما بهترین بستر را فراهم کردهاند تا حرفهایترین مشاوران را در اختیار داشته باشید. در نگاه اول به یک ساختمان، نمای بیرونی ساختمان است که شما را جذب یا حتی دفع میکند و به همین دلیل نیز یکی از مهمترین نکات در زمان طراحی ساختمان انتخاب نمای بیرونی ساختمان بیشتر بخوانید است. ⦁ نهایتاً در انتها نوبت به رنگ آمیزی نمای اصلی ساختمان میرسد. هرچه طراحی نما ساده تر باشد، عناصر به کار رفته در کیفیت بصری تأثیر بیشتری خواهندداشت. ᠎Post h᠎as be​en created ᠎by behsaznama Content G᠎en erat or Demov ersion!

نمای خارجی ساختمان

ریتم در معماری به این صورت تعریف می شود: حرکتی یکپارچه که با تکرار الگو یا تغییر عناصر یا نقوش به همان شکل یا شکل اصلاح شده رخ میدهد. تمام المان های بکار رفته در نما اعم از بازشوها، عناصر عمودی و افقی جداکننده، مصالح و رنگ ها باید دارای هماهنگی باشند و ابعاد و تناسبات ساختمان را در نظر بگیرند. به عنوان مثال اگر طراحی نمای ساختمان به شکل سه بعدی و همراه با فضاهای خالی است باید این نوع برجستگی و فرورفتگی ها در نما با نظم مشخص تکرار شوند. همینطور در ساختار برگها نیز اصول مشابهی در مقیاس متفاوتی تکرار میشود. با این وجود، ما می توانیم به سرعت اصول رشد آن را درک کنیم؛ به این ترتیب که ابتدا یک شاخه رشد می کند و به دو قسمت تقسیم می شود، سپس دو شاخه هر کدام به دو شاخهی دیگر تقسیم می شوند و پس از تکرار تعداد مشخصی، برگ ها ظاهر می شوند.

نمای سرامیک خشک

نمای سیمانی برای افرادی که میخواهند صرفه جویی مالی انجام دهند، مناسب بوده و سرعت اجرای بالا، تهیه آسان نمای سیمانی و اینکه ریزشی ندارند و اغلب پوسته نمیدهند، از دیگر مزایای این نما است. چوب را می توان به سادگی و در قالب پنل های آماده در طراحی مورد استفاده قرار داد که سرعت و تمیزی کار را افزایش می دهد. سازگار با محیط زیست: چوب ترمووود از چوب های برداشت شده پایدار ساخته شده است و فرآیند عملیات حرارتی از نظر انرژی کارآمد است. باتوجهبه مواردی که در بالا اعلام کردیم، استفاده از یک سیستم نما خوب که از خطرات نام برده حفاظت کند باید در اولویت شما قرار گیرد، البته همین مورد در عین حال حفاظت از ساختمان باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینههای جانبی ساختمان نیز میشود. از فتوسل برای خاموش و یا روشن کردن اتوماتیک لامپ های معابر، باغ های بزرگ، حیاط ویلاها، لامپ های نمای ساختمان و غیره استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید