به من 15 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت نمای خارجی ساختمان را به شما خواهم گفت

که باعث شده است تا نما غیرمرتبط با ساختمان های اطرف ، بدمنظر و نامنظمی های زیادی در طراحی این نوع نما ها مشاهده شود. این مبحث در سالهای بعدی تغییرات زیادی پیدا کرد و آخرین ویرایش آن سال ۱۳۹۹ تهیه شده، اما در عمل کمتر مورد توجه قرار گرفته است. نقشه برداری و دسترسی به منطقه مورد نظر در تعیین محل قرارگیری ساختمان ، دسترسی به پارکینگ و نوع پایه مورد استفاده سهم بسیار بزرگی دارد. سنگ بازالت پله : پله هم بدلیل پر رفت و آمد بودن بسیار مورد سایش قرار می گیرد . نمای مینرال یک نوع دیگر از نماهای ساختمان است که از ترکیب سنگ های معدنی گرانیتریال، سنگ های سفید و مرمر به همراه پلاستر می باشد. نا گفته نماند که کیفیت شیشه و ضد عایق صوتی و حرارتی بودن آن در قیمت آن نیز تاثیر دارد. امروزه از شیشه های دوجداره یا سه جداره نشکن بسیار استفاده می گردد. سنگ بازالت برای ساخت شومینه : در خانه هایی که دارای شومینه هستند می شود برای نمای شومینه از سنگ بازالت استفاده کرد تا ظاهری طبیعی و زیبا به محیط ببخشد . سرامیک پرسلانی خشک مجوف: این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند.

اجرای نمای خشک سرامیک

ضخامت سنگ بازالت : سنگ بازالت هر چه ضخیم تر باشد گران تر است زیرا تراکم ، استحکام و وزن بیشتری دارد . چه بسا اگر هدف ساخت و ساز، ویلاهای شهرکی یا مجتمعهای مسکونی متمرکز باشد، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا میکند. ابعاد سنگ بازالت : سنگ هر چه ابعاد (طول و عرض) بزرگ تری داشته باشد مبلغ بالاتری دارد . نمای آجری سبب ایجاد فضایی دلنشین و زیبا می شود و به علت داشتن ضریب انتقال حرارتی پایین، نقش به سزایی در ایجاد عایق حرارتی دارد. است. اما بزرگ ترین عیب آن عایق نبودن در برابر رطوبت می باشد که به همین علت در طولانی مدت، دچار آسیب جدی می شود. ممکن است نسبت به آتشسوزی، رطوبت یا نفوذ حشرات نگران باشید که البته طبیعی است. مثلاً امکان تابش نور به داخل و یا امکان استفاده از چشمانداز بیرون منبع وجود داشته باشد. اما شاید در این میان مناطقی هم وجود داشته باشد که هنوز ناشناخته است. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نسبت به تایل های دیگر مقاوم تر بوده و می توان برای نمای ساختمان مسکونی اداری و یا تجاری از آن بهره برد. یکی دیگر از انواع نماهای ساختمانی که قابل پیاده سازی در نمای ساختمان می باشد، نمای بسیار زیبای مونولیت است. Th​is w᠎as creat ed ᠎by behsaznama Content G​ener᠎ator​ D᠎em​oversion .

شما می توانید کیک و نمای خارجی ساختمان خود را نیز میل کنید

مونولیت حاوی ترکیبی از ذرات سنگ گرانیت، کوارتز، و رنگ های طبیعی می باشد که در فرایند ترکیب و تولید منولیت از رزین روان کننده و مواد ضد اشعه بنفش بهره برده می شود. در مقایسه انواع نماهای ساختمانی که به نقاط قوت و ضعف هر یک از متریال های نما پرداخته می شود بهتر درک خواهید کرد که چه نما و مصالحی برای موقعیت جغرافیایی، شرایط مالی، شرایط آب و هوایی و… کیفیت فرآوری سنگ بازالت : اینکه سنگ با چه کیفیت فرآوری شده باشد یا صیقلی شده و یا ساب خورده باشد در قیمت آن موثر است . در پروژه های ساختمانی که میزان استفاده از سنگ در آنها زیاد است قیمت مناسب سنگ می تواند در قیمت تمام شده ساختمان بسیار تاثیرگذار باشد که این خیلی به نفع سازندگان است . نحوه استخراج سنگ بازالت : اینکه سنگ بازالت با چه دستگاهی و به چه نحوی استخراج شده باشد در قیمت آن نیز تاثیر خواهد داشت . او گفت: در این مبحث، ضوابطی در زمینه نمای خارجی ساختمانها، تأسیسات مکانیکی، روشنایی، مصالح مصرفی و سایر مواردی که در نحوه طراحی و اجرا به بهبود عملکرد ساختمان در مصرف انرژی کمک میکند، مطرح شده، اما مجموعه سازمان نظام مهندسی به عنوان یکی از متولیان اصلی و مهم توجه لازم را در اجرای آن به کار نبسته است.

کار با این برنامه به صورت دو بعدی و سه بعدی میسر است. انتخاب کنید. همین حالا سفارش خود را از طریق وبسایت ما ثبت کنید تا در کمترین زمان، بهترین تجربه خرید را برای خود و کسب و کار خود رقم بزنیم. امروزه پلی کربنات مطمئناً ترجیح داده شدهترین انتخاب برای راهحلهای مختلف سقف هست. نانو پوشش نامرئی است که بر روی سطوح های مختلف اجرا می شود و هدف استفاده از این نما برای ساختمان به دلیل ایمن کردن سازه در برابر رطوبت و خسارت های ناشی از عوامل محیطی است. نمای ساختمان علاوه بر جذب کردن افراد و چشم انداز زیبا، برای محافظت از ساختمان در برابر عوامل مختلف محیطی محافظت نیز می نماید. فرآیند آسیاب خشک برای کاشی و سرامیک فرآیند آسیاب خشک برای کاشی و سرامیک : تکنولوژی مواد و سرامیک تکنولوژی خردایش مرحله در خط تولید کارخانجات بوده و به طور عمده شامل خرد کردن و آسیاب نمودن مواد است. این مواد دارای جنسی سخت و مقاومت مکانیکی و فیزیکی و شیمیایی بوده و عمر مفید طولانی را دارا می باشند. نمای ساختمانی در هر دو شکل نامبرده شده، جلوه ای زیبا به نمای بیرونی ساختمان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید