به من 15 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت نمای سرامیک خشک را به شما خواهم گفت

برای انواع نمای ساختمان تجاری، مسکونی و اداری می توان از این متریال در کنار سایر مصالح استفاده کرد. در این روش که تحت فشار زیادی انجام می­شود، قطعه فلزی یا پلاستیکی را برای کاهش سطح مقطع آن از قالبهای خاصی عبور می­دهند. امکان شوره زدگی از طریق نصب با ملات که امروزه با روش نصب خشک این مشکل برطرف شده است. این مسئله مربوط به زمان ساختسازی است اما طراح نمای ساختمان باید این مسئله را در نظر داشته باشد که برای هر ساختمان در هر بازه، ممکن است شرایط تغییر کند. لازم به ذکر است برای استفاده از این نما بر روی سطوح، باید سطح مورد نظر صاف و خشک باشد. در سالهای اخیر، در بیشتر آثار معماری گیرا و جالب توجه معماران حرفه ای و بنام مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، سرامیک، تراکوتا، پلاستیک و مواد فلزی، این سیستم بکار رفته است که همگی بدین روش نصب شده اند. ​This conte nt w᠎as writt en by behsaznama Con​te nt Gener at or Dem᠎ov​er sion!

تکامل نمای سرامیک خشک

در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. علاوه بر این آجر به دلیل متخلخل بودن آب را جذب میکند و احتمال شوره زدن آن بالاست. علاوه بر این عموما به دلیل قیمت بالای چوب آن را به صورت انفرادی در نماها استفاده نمیکنند. پس اجرای درست زیر کار آن اهمیت بسیار بالایی دارد. همانطور که گفته شد نما یک ساختمان نشان دهنده هویت آن می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا باعث زیبایی یا زشت شدن نمای شهر، محله و فرهنگ آن منطقه می شود. یکی از سبکهای نسبتا مدرن در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای ساختمان، نمای تلفیقی یا نمای ترکیبی است؛ همانطور که از اسم این سبک از طراحی نما ساختمان مشخص است، به نماهایی که با چند مصالح ساختمانی همانند آجر، سنگ، سیمان و غیره ترکیب میشوند و یک نمای مدرن را میسازند گویند.

این احساس ” درست ” ناشی از پاسخ ناخودآگاه به اصول خوب طراحی در حال استفاده است. دقت کنید که چه متریالی با آن منطقه وفق پذیرتر است و از لحاض صرفه اقتصادی هم آن پروژه را درنظر بگیرید. یکی از متریال های کمتر شناخته شده برای طراحی نمای ساختمان مسکونی، استیل گالوانیزه است که به دلیل مقاومت حرارتی بالا و تغییر شکل و اندازه و فرم آن که به سادگی با نوع سبک انجام می شود کاربرد پیدا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد و مزایا و معایب نمای مینرال با ادامه مقاله با آهن ملل همراه باشید. نمای مینرال یک نمای ساختمانی بسیار مدرن و شناخته شده است و در ایران نیز بسیار طرفدار دارد. هنگام طراحی فضاها ، یک استاندارد مرجع مهم که باید همیشه به آن توجه داشته باشید ، اندازه بدن انسان است. معمولاً طراحی نما ویلا بیشتر از ساختمان های مسکونی در معرض مخاطرات طبیعی قرار می گیرند زیرا اطراف آن ها فضای باز بیشتری وجود داشته و بههمین دلیل مخاطرات طبیعی بیشتر آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

و کلمپ توسط چسب به سرامیک متصل می گردد.

کلیپس ها در فواصل مشخص شده منبع متصل می شوند. در طراحی نما ساده، پلاستیک بهترین گزینه است. کاهش وزن نما کمک می کند که بار مرده ای روی ساختمان وجود نداشته باشد. در نتیجه اگر نسبت آب به سیمان را ثابت نگه داریم اضافه کردن چسب بتن موجب شلتر شدن ترکیب میشود و اگر میزان نسبت آب به سیمان را کاهش دهیم، اسلامپ بتن ثابت میماند. و کلمپ توسط چسب به سرامیک متصل می گردد. استفاده از چسب بتن برای نصب انواع کاشی کاری، سرامیک و دیگر نماهایی که روی سطح بتنی اجرا میشود مناسب است. یکی دیگر از مواردی که باعث شده که در بسیاری از سازه ها از این متریال استفاده برده شود سهولت در نصب آن است. از دیگر ویژگی های آن می توان به طراحی کامپیوتر و مدلسازی های سه بعدی با نرم افزار به شکل بسیار دقیق و تجسم طرح نهایی به شکلی بسیار ساده اشاره کرد. رنگ ها و طرح های متنوعی در این پوشش موجود است که بر اساس سلیقه شخصی می توانید آن را انتخاب نمایید. با این وجود استفاده از سنگ در بناهای بلند توصیه نمیشود چرا که که سنگ به دلیل چگالی زیادش ساختمان را سنگین میکند و ایمنی ساختمان را در معرض خطر قرار میدهد. Th is ᠎da​ta was written with t​he help of behsaznama  Cont᠎ent ​Generator  DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید