به a new Look Of نمای خشک خوش آمدید

شوره زدن سنگ نما باعث میشود که نمای ساختمان نازیبا و ناخوشایند به نظر برسد. طراحی نمای کامپوزیت ساختمان های مسکونی، تجاری، فروشگاهی و … تعلق قنات به صاحب خانه بهترین امکان استفاده فراوان از آب را برای طراحی مهیا کرده قیمت نمای خشک است. جرزهای بسیار قطور امکان جلوگیری از اتلاف انرژی موجود در حمام را فراهم می کرده است و فضاهایی که به تدریج به بیرون منتهی می شود امکان گذار آرام از فضای گرم حمام را به فضای سرد بیرون امکان پذیر می کند (سلسله مراتب فضایی). استفاده از جرزهای قطور و سقف های دوجداره. در هر دو طبقه ساختمان نورگیری کلیه فضاهای اصلی از طریق پنجره های عریض و مرتفع چوبی انجام می شود که در زیر سرپوشیده ای نسبتا عمیق قرار گرفته است. در صورت وجود این سدیمها در مصالح نصب زیر کار مزید بر علت شده و املاح دیگر را به سطح میکشاند. ویژگی های دیگر این بنا در قسمت به اصطلاح شاه نشین وجود یک ایوان دوستونه و دو ردیف پله در طرفین و “درداخل سکو” و استفاده از همین راه پله “ورودی” به عنوان ورودی مشترک بین شاه نشین و فضای مسکونی واقع در طرفین آن می باشد. This conte nt h​as been ᠎do᠎ne by GSA Con​te nt Genera​tor  DEMO!

اجرای نما خشک در مشهد

در این شرایط برخی مصالح نظیر سیمان و آجرها نقش فیتلیه را ایفا کرده و نمک محلول به نمای ساختمان راه مییابد. با در نظر گرفتن این خصوصیات می­توان گفت نمای ساختمان در این اقلیم به مصالحی نیاز دارد که حداقل ظرفیت حرارتی را دارند. به همین دلیل است که تولید کنندگان نما انواع مختلفی از سبک ها و متریال را در طراحی و اجرا ارائه می دهند. مهم ترین دلیل شوره زدن آجر وجود نمکهای محلول در آب است. رطوبت عناصر موجود در سنگ را به نمک محلول تبدیل کرده و به سطح سنگ میکشاند. کلیه عناصر این خانه به صورت یک بلوک دو طبقه در ضلع شمالی یک حیاط وسیع شکل گرفته، و نمای آن نسبت به جنوب 15 درجه به سمت شرق چرخیده و اتاق های اصلی آن در همین جهت مستقر شده است. برای رسیدن به بهترین انتخاب برای نمای داخلی و خارجی، در قدم اول باید شرایط اقلیمی حاکم بر منطقه را درنظر داشت تا با انتخابی عاقلانه، در وقت و هزینه صرفهجویی کرده و زیبایی را به ساختمان خود ببخشیم. ولی در هر صورت برای استفاده از انرژی حرارتی حاصل از تابش آفتاب، پوشش سطوح خارجی به رنگ تیره انتخاب شده و ابعاد پنجره ها نیز نسبت به مناطق گرم و خشک افزایش یافته است.

اصولا قیمت کاغذ دیواری گزینه مهمی در انتخاب آن برای یک فضای خاص است، مثلا استفاده از انواع گران قیمت کاغذ دیواری در یک راهرو پر رفت و آمد و یا در اتاق کودکان گزینه مناسبی نیست و این قبیل پوشش ها را میتوان در فضاهای خلوت تر یا اتاق پذیرایی و نشیمن های خصوصی استفاده کرد. پس میتوان یک علت شوره یا سفیدک زدن سنگ نما را در رطوبت پیدا کرد. دانستن علت شوره یا سفیدک زدن سنگ نما به دلیل تاثیر منفی آن در ظاهر سنگ اهمیت بسیاری دارد. جبهه جنوبی فقط به صورت یک بدنه نمادین اجرا شده است (به دلیل سرد بودن منطقه کاربرد بخش تابستان نشین لازم به نظر نمی رسیده است). ورودی متشکل از چند بند است که بند نخست آن مجزا شدن از گذر عمومی است، بند بعدی هشتی (مفصل تقسیم) و بند بعدی دالان و سپس حیاط سامل بدنه های مربوطه می باشد. این طرح علاوه بر ساختمان های چند طبقه برای نمای ویلا و ساختمان هایی با حیاط و پارکینگ نیز مورد اجرا می باشد و البته بسیار هم طرفدار دارد. برای سنگ نمای مناسب مناطق مرطوب که موضوع پرداخته شده در این متن بود، گفته شد که سنگ با تخلخل مناسب و جذب آب پایین و ظرفیت حرارتی لازم، سنگی مناسب است و جزئیات بیشتر آن در بالا گفته شد.

نمای خشک سنگ

در بالا در مورد اجرای نمای خشک،کاربرد و مزایای آن در صنعت ساختمان گفته شده، اما باید گفت این نما بدون ایراد و عیب هم نیست که لازم است در ادامه به آن پرداخته شود. نمای ساختمان شما باید با نمای ساختمانهای اطراف همخوانی داشته باشد. با این تفاوت که در منطق سرد،ف منبع ایجاد حرارت در داخل ساختمان است. تمامی محصولات عایق دوجزئی نانو پارس در سایت موجود است و میتوانید، مشخصات و ترکیبات این مواد را در سایت مشاهده کنید. شما با استفاده از سایت و اپلیکیشن 618، شرایط استفاده از خدمات و حریم خصوصی کاربران را پذیرفته اید. اما بستگی به شرایط آب و هوایی آن شهر دارد، برای اجرای این نما در مناطق گرم و مرطوب، باید فضای خالی باعث تهویه هوا شود و در مناطق سرد و خشک هوا در آن محفوظ بماند. 3. فضای هدایتکننده: این فضا همانطور که از نام آن مشخص است، فرد را به مکانهای دیگر هدایت میکند. سربینه از طریق یک فضای پنج وجهی به قسمت اصلی که محل شستشو است مرتبط می گردد. در این خانه حمام دارای یکیش ورودی، یک سربینه به صورت هشتی با تزیینات و ستون های سنگی و یک حوض است. به طور مثال سنگی مانند گرانیت که دارای جذب آب کمتری نسبت به تراورتن است به شوره کمتری دچار میشود.

دیدگاهتان را بنویسید