بیش از حد نمای خشک ساختمانی

سرعت بالای اجرا: رنگ بافت دار نما به شما کمک می کند سرعت اجرا را در رنگ آمیزی نمای ساختمانرا بالا ببرید. نکته بسیار حائز اهمیت در این روش، بندکشی آجرهاست که از نفوذ آب به پشتنما جلوگیری کند . در واقع با تکنولوژی “ترمال بریک (Thermal break)”، پل حرارتی که در درب و پنجرههای معمولی وجود دارد شکسته میشود. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. نمای ساختمان بیرونی ترین بخش آن است که در معرض نمایش عموم قرار دارد و باید به بهترین نحو به آن رسیدگی شود. با کمک کارشناسان در این زمینه میتوانید بهترین درب و پنجرهها را برای ساختمان خود انتخاب کنید. به همین دلیل ترمال بریک با استفاده از پلی آمید، بهترین کارایی را در شکست انتقال حرارت و انتقال صدا دارد. در زمستان نیز سرمای بیرون به داخل نفوذ نمیکند و نیازی به استفاده از درزگیر برای دربها نخواهید داشت. این بدان معناست که در تابستان وقتی دمای بیرون افزایش مییابد، گرما به داخل نفوذ نمیکند و خانهتان خیلی گرم نمیشود. علاوه بر این، متریال سرامیکی تاثیر مثبتی بر تاثیر عایق صوتی دیوار بیرونی دارد و میزان آن را افزایش می دهد.

نصاب نمای سرامیک خشک

This data w​as w᠎ri​tt en  by behsaznama  C​on᠎te᠎nt  Generat or D᠎emov er​sion.

این نوع از درب و پنجرهها دارای حالت عایق نبودند و به طور کلی باعث اتلاف انرژی زیادی در فصل سرما میشدند که به ناچار نیاز به انواع درزگیرها داشتند. همچنین درب و پنجرههایی که از نوع آلومینیوم ساده بودند، عایق صوتی هم نبودند و در حال حاضر به هیچ وجه برای ساختمانها در شهرهای بزرگ و شلوغ، مناسب نیستند. جلوگیری از انتقال حرارت و عملکرد عایق صوتی این مدل درب، نسبت به دربهای معمولی بسیار بیشتر است. این فرآیندی به نحوی است که در آن یک قطعه آلومینیوم خام (به نام بیلت) را با کمک حرارت و فشار بسیار زیاد تبدیل به همان چیزی که نیاز دارید می کنند. این اتصالات با کمک پیچهای آهنی انجام میشوند که قطعات را به هم پانچ میکنند. سپس قطعات درب و پنجره در بسته بندیهای خاصی قرار میگیرند و به کمک جرثقیل به وانهای آنودایزینگ منتقل میشوند. این مراحلی که نام بردیم برای ساخت درب و پنجرههای آلومینیومی از نوع ترمال بریک، انجام میشوند. که از محبوبترن آنها درب آلومینیومی ترمال بریک است.

ی ساختمان اجرا و نصب میگردد.

بنابراین امروزه، استفاده از آنها در ساختمانهای استاندارد، منسوخ شده است. سرامیک های خشک پرسلان توپر هم برای نماهایی که از بیرون مشخص هستند و هم نماهای داخل ساختمان استفاده می شوند. انواع سیستم نما خشک که مورد استفاده قرار می گیرد به نوع و مقیاس ساختمان و الزامات برنامه ریزی محلی بستگی دارد که ممکن است در ظاهر ساختمان نسبت به ساختمان های مجاور آن تأثیر بگذارد. مرحله بعدی به عهده واحد برشکاری میباشد که قطعات پروفیل را بر حسب نیاز و طراحی، با استفاده از محاسبات کامپیوتر، برش میدهد. مرحله بعدی مربوط به واحد رنگ است که پروفیلهای آنودایز شده روی نوار نقاله قرار میگیرند و وارد کابین رنگ پاشی میشوند. استفاده از درب یا پنجرههای آلومینیومی معمولی با وجود مقاومت و پایداری خوبی که دارند، باعث ایجاد پل حرارتی میشوند. این شیدرها در سایزهای مختلف از 10 cm تا 25cm با استفاده از قالبهای فابریک به همراه کلیه اتصالات و ملحقات طراحی شده به صورت اختصاصی در اختیار گروه ساخت و اجرای آکام گسترکیش (AGK) قرارگرفته که بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان اجرا و نصب میگردد. در پایان امیدواریم با نکات موجود در این مقاله بتوانید نمای سنتی زیبایی را برای ساختمان خود ایجاد کنید.

6. سعی کنید از اتصالاتی برای نصب استفاده کنید که در برابر دماهای مختلف، بخار آب و گازهای موجود مقاوم باشند. در گذشته معمولا از فولاد به دلیل رسانایی ضعیف گرما نصاب نمای خشک نیز استفاده میشد. زیرا علیرغم برخورداری از ظرافت، زیبایی و دوام آلومینیوم، به دلیل طراحی خاص و تکنولوژی ساخت جدیدی که دارد، دارای مزایای بیشماری نسبت به دربهای سنتی است. دلایل زیادی پشت این امر وجود دارد که به چند دلیل مهم در اینجا اشاره می کنیم. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد. چنین چیزی به لطف آجرهای رنگی و نسوز امکان پذیر است. اما مزایای درب آلومینیومی ترمال بریک بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. برای حامد بهداد همبازی شدن با او و البته پرویز پورحسینی که روزی شاگرد آنها بود، بسیار لذتبخش بود. اگر قصد دارید درب و پنجره های آلومینیومی را در خانه خود به کار ببرید و از آن بهره مند شوید، ممکن است بخواهید بدانید که آنها چگونه ساخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید