بیش از حد نمای خشک سرامیک

شرکت نقاشی ساختمان زیبا سازان شفق (شرکت با مسئولیت محدود) از سال 1384 توسط برادران حیدری تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده. کارخانه آجر ایران نما (شرکت نگارستان صفاهان) ˛فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ در زمینه تولید آجرهای رسی با مدل های متنوعی از جمله آجر پلاکی درجه یک، مدل ال، کف فرش در رنگ های زرد، قرمز و گلبهی و ابعاد مختلف با بالاترین کیفیت مطابق استاندارد ملی آغاز کرد. واحد تولیدی آقای مجید فتاحی با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی شماره 7 از علامت استاندارد ایران محصول: آجر رسی با ویژگی نما پلاکی درجه 1 با نام علامت تجارتی آجر شکیل استفاده نماید. این واحد موفق به عرضه به کلیه نقاط ایران از جمله واحدهای غرب شمال و جنوب ایران شده و همچنین صادر کردن انواع آجر ، به باکو و عراق شده است. البته نکته مهم در این مورد این است که طراح از مهارت بالایی برخوردار باشد و بتواند اثری زیبا از ترکیب بتن اکسپوز و متریال های دیگر خلق کند. از جمله کارخانجات تولید کننده انواع آجرنما نسوز˛ آجر نما ده سوراخ˛ آجر نما لعابی ˛آجر نما قزاقی˛ آجر نما پلاک و آجر سفال در اصفهان کارخانه آجر اصفهان (سیدین) می باشد. Th​is artic le has been c​re​at᠎ed with behsaznama C on te​nt᠎ Generat᠎or D᠎em​ov᠎ersion᠎!

نمای خارجی ساختمان

صنایع آجر اصفهان با سال ها تجربه سایتی جامع با هدف معرفی تولید کنندگان و کارخانجات در زمینه تولید انواع آجر نما از جمله آجر نما ده سوراخ، آجر نما پنج سوراخ، آجر نما قزاقی، آجر نما پلاک، آجر نما نسوز، آجر سفال و همچنین آجر نما لعابی مسجدی آماده ارائه خدمات می باشد. تولید و عرضه انواع سفال˛ آجر سفال 5 سانت˛ تولید آجر فشاری ˛تولید و عرضه سفال یونولیت دار˛ تولید بلوک سیمانی با دستگاه های اتوماتیک˛ تولید بلوک های بتنی سبک ˛تولید بلوک سبک سیمانی با دستگاه تمام اتوماتیک˛آماده ارسال از اصفهان به تمام نقاط کشور می باشد. ساندویچ پانل دیواری را میتوان با سرعت بالا در محل مورد نظر نصب نمود و سرعت ساخت دیوارها با ساندویچ پانل چند برابر بیشتر از دیوارهای سنتی است. اهداف این شرکت نقاشی ساختمان شفق در ابتدا رضایت و حفظ حقوق مشتریان است که از مزایای ممتاز این شرکت بوده و موجب شده مشتریان این شرکت بعد از سالیان طولانی همچنان کارهای نقاشی ساختمان خود را به کادر این شرکت بسپارند تا کاری کاملاٌ تضمین شده و درجه یک با ضمانت کیفیت کارهای اجرایی تحویل بگیرند. اجرای هر رنگ و پوششی در نقاشی ساختمان نیاز به تخصص و کسب تجربه مجزا دارد و یک استادکار ساختمان مطمئناٌ نمی تواند در تمامی این کارها تخصصی صددرصدی داشته باشد از این رو استفاده از استادکاران متخصص در هر یک از این کارها الزامی بوده و ما را بر این داشته تا بهترین ها را به کار دعوت کنیم تا به یکی از اهداف خود که رضایت مشتریان است دست یابیم.

در همان سال با اضافه نمودن یکسری ماشین آلات در بستر کارخانه و سپس مونتاژکردن و راه اندازی آن ها˛ به تولید آجر لفتون یا آجر درجه 2 مشغول شده و این کار تا سال 1380 ادامه داشته است. در سال 1380 کلیه ماشین آلات عوض شده و یکسری ماشین آلات جدید و مدرنیزه و تمام اتوماتیک جایگزین شده است که به صورت خشک کن می باشد و در همان سال تولید آجر درجه یک را شروع کرده است. ۶. سرعت اجرا: در نمای آجر معمولی بدلیل استفاده از ملات سرعت اجرا پایین است ولی سیستم اجرای نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمتهای مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسانتر از سایر نماها مانند نمای آجر میباشد. معمولا مهندسان و نماکاران از این نوع مصالح در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی و خارجی، کف و سقف استفاده میکنند. تمامی کادر این شرکت متشکل از استادکاران نقاشی ساختمان، حرفه ای با سابقه ی درخشان در زمینه های متنوع، رنگ آمیزی دیوار ها ، سقف ، کف ، نما و هر گونه سطوح چوبی ، فلزی ، بتنی و سیمانی با انواع رنگ و پوشش ها را دارا می باشند.

اجرای نمای خشک سرامیک

از این رو شرکت نقاشی ساختمان شفق صادقانه انواع کارهای نقاشی ساختمان مشتریان را با بهترین و معتبر ترین انواع رنگ ، مواد و ابزار نقاشی ساختمان با ضمانت و تیم مجزا و حرفه ای اجرا می کند تا در واقعیت نیز صداقت شعار این شرکت را با تمام وجود حس کنید و برای آسوده کردن شما از صدق گفته های خود، مشتریان را با برخی از نزدیک ترین کارهای اجرای توسط تیم این شرکت به شما معرفی خواهد کرد. وقتی کالایی گرانقیمت را می خرید در ابتدا به میزان معتبر بودن گارانتی آن دقت می کنید تا اگر یک درصد کالای شما دچار مشکل شد بتوانید از گارانتی آن استفاده کرده و هزینه ی شما از بین نرود.در اجرای نقاشی ساختمان نیز شما هزینه ای پرداخت می کنید که شاید برایتان پرداخت آن سخت باشد و انتظار دارید در برابر هزینه ای که پرداخت کرده اید تا مدتهای طولانی از اجرای نقاشی ساختمان راحت شده و زیبایی و کیفیت مد نظرتان را کسب کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این کتاب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید