تا به حال در مورد Extreme مزیت های نمای خشک چیزی شنیده اید؟ درست در مورد آن…

همانطور که میدانیم برای نمای سازهها نیاز به مواد و مصالحی میباشد که در معرض شرایط آب و هوایی از مقاومت خوبی برخوردا باشند لذا بتن نما بهترین عملکرد را در برابر شرایط نامساعد جوی دارد و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد. برای بتن اکسپوز همان شرایط فنی که برای بتن معمولی انجام میگیرد، اعمال میشود (حداکثر نسبت آب به سیمان برابر5/0، حداقل مقدار سیمان و…) اما از نظر زیبایی نیز یکسری کارها که شامل: از نظر رنگ (تناژ، یکنواختی) و از نظر ساختاری (عدم وجود ترک، منافذ و جدا شدن دانهها) برای خروج حباب های هوا از ویبره مناسب استفاده شود، مقاومت در برابر جریان آب و محیط های خشن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به این ترتیب پنلهای بتن اکسپوز به کمک سیم فلزی گالوانیزه به ملات به خوبی می چسبد و پشت آنها را شن پاشی کرده تا باعث نصب محکم تر شود و پنلهای بتن نمای کار شده در تراز قایم، در برابر زلزله پایداری پیدا کنند؛ و اما در نصب خشک پنلهای پیشساخته، سازه ابتدا با یک سری ریلهای فلزی زیرسازی میشود و در نهایت پنلها به قوطیها پیچ میگردند. نصب به صورت تر (دوغابی) و نصب به صورت خشک دو نوع نصب پرکاربرد این تایلها میباشد، که در نصب دوغابی بهتر است که قبل از نصب پنلها را اسکوپگذاری کرده به این شیوه که در سطح پشت پنلها شیارهایی به عمق ۲ میلیمتر ایجاد میکنند، سپس سیم مفتولی از جنس گالوانیزه را به صورت ضربدری از این دو شیار عبور میدهند.

نصب و اجرای ساده تر و سریع تر آن است.

به دلیل پرطرفدار بودن سرامیک خشک در بازار ساختمان سازی همیشه تولید کنندگان حواسشان هست تا آن را بروز کنند و کیفیت کالا را حفظ کنند. نمای ساختمان با سرامیک خشک از جمله جدیدترین نماهای ساختمانی روز دنیا ست که به روش نصب خشک اجرا می شود . بتن نما به این دلیل که از مصالح طبیعی ساخته میشود، کمترین خسارت را به محیط زیست وارد میکند و جزء مصالح ساختمانی سبز بهشمار میآید. تختههای چوبی برای استفاده در بدنه قالب مناسب نیستند، زیرا مقدار زیادی آب را از لایه بالایی بتن جذب میکنند. استادان سنگکار با آمادهسازی سنگ برای نصب در قالب اسکوپ با سیمو میخاز سقوط آنها پس از پشت سر گذاشتن یک یا چند دوره سرما جلوگیری میکنند. نصب و اجرای ساده تر و سریع تر آن است. ساخت بتن نما در بازه زمانی کمتری طول میکشد لذا پروژه سریع تر ساخته و آماده میگردد. اگر به دنبال دیگر مدل های بتن برای ساخت و ساز خانه و یا بازسازی آن هستید، میتوانید به مراکز فروش بتن در شیراز که اطلاعات آنها در لینک درج شده قرار گرفته است مراجعه کنید. اجر در صنعت ساختمان سازی یکی از از قدیمی ترین متریال ساخت و ساز است. ​Th is c᠎on tent w᠎as g enerat ed with G​SA Co ntent Generator DE​MO.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

به گزارش هزینه نقاشی ساختمان : ما در مقاله بتن اکسپوز احساس کردیم در حین معرفی بتن اکسپوز چه بهتر که به صورت پروژه محور پیش ببریم و از این رو قصد داریم یک پروژه ویلایی با بتن اکسپوز به صورت فوق حرفه ای طراحی ویلا و ساخته شده به همراه مزایا و معایب و نمونه های بتن اکسپوز معرفی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از طریق نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید. نوع نصب هم به صورت مصالحی است و شاستی کشی کردن البته هر ساختمان با توجه به نحوه طراحی آن و در نظر داشتند کارفرمای محترم ما قطعا المان های دیگری را نیز به خود خواهد گرفت. بنابراین بندکشی به گونه ای که رطوبت را خارج می کند مدت زمان اجرای آجر بسیار مختلف است یکی از ابعاد ۱۰۰ در مدت زمان اثر زیادی دارد ارتفاع ساختمان شرایط آب و هوایی تعداد کار و استادان کار هرچقدر استادکار ماهر تر باشد قطعاً مدت زمان کمتری زمان می برد. فواصل و اندازه ها دراین چهارچوب باید به گونه ای طراحی شود که در برابر عوامل مخرب مثل باد و رطوبت مقاوم باشد.

4 دستورالعمل مضحک درباره نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در واقع نمای کامپوزیت نوعی نمای مدرن است که پوششی از ورقهای آلومینیومی با مشخصات فنی مقاوم در برابر عوامل خارجی و بهساز نما محیطی می باشد. با توجه به تجربه های متعدد اخذ تاییدیه کمیته نما در دفتر راستا، اکثر پروژه های نمای مدرن که تغییر کارفرما روی طرح ارائه شده کم باشد؛ در یک یا نهایتا دو جلسه، تاییدیه نما اخذ می گردد. در کل ساختمان های بلند عمدتا از ساختمان های دو یا سه طبقه هم مساحتشان گران تر هستند. بتن اکسپوز برای نمای بیرونی، سطح دیوارهای داخلی، کف، پشت بام و سطوح وسایل داخل ساختمان شامل میز و اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد. 2. بتن اکسپوز پیش ساخته: در این روش بتن نما طبق ابعاد و اندازههای سازه و طرح مورد نظر با استفاده از قالبهای قابل استفاده مجدد، در کارخانه و جایی غیر از محل احداث پروژه آماده میشود. ۱- بهرهوری انرژی: همانطور که در مورد آن بحث کردیم؛ درب ها و پنجره های ترمال بریک قابلیت انتقال حرارت را از محیط داخل و بیرون و بالعکس را تا حد زیادی پایین می آورند . هیچ دو زاویه کاملاً یکسان نیستند – این خانه ابعادی و پویا شگفتی های زیادی را در خود جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید