تا به حال در مورد Extreme نمای خشک چیزی شنیده اید؟ درست در مورد آن…

لازم به یادآوری است که پس از اجرای این نما تا ۲ روز باید روی آن آبیاری شود. در تهیه ی رنگ نمای استاندارد، لازم است که به یکسری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و ایده آلی را انتخاب کنید. در نماهای سنگی از انواع سنگهای قیچی، مرمر و تراورتن میتوان استفاده کرد؛ استفاده از سنگهای پردوام و دارای مقاومت بالا در برابر یخزدگی و شرایط نامساعد محیطی مانند نور خورشیدو رطوبت، همچنین داشتن بافت مناسب و بدون ترکخوردگی ، عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، قابلیت اجرا و ترمیم آسان بر روی کلیه سطوح و نیز مناسب برای طراحی نمای ساختمان مهم است. برای اجرای نمای سرامیک خشک در درجه اول باید یک تیم طراحی و اجرای متخصص را انتخاب نمایید که مهارت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند. در مرحله بعد بست ها به وجه بالایی سرامیک ها متصل شده و به وسیله پیچ به پروفیل های قائم محکم می شود.سایر سرامیک ها نیز به این ترتیب متصل شده و در محل خود ثابت می شوند.توصیه می شود که ساخت از پایین به بالا صورت گیرد. قابلیت شاغول کردن در محور Yتوسط پیچ بولت که وظیفه نگه داشتن بست داسی را نیز بر عهده دارد.

راهنمای مخفی اجرای نما

پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. ما این کار را برای شما راحت کرده ایم. جرزهای بسیار قطور امکان جلوگیری از اتلاف انرژی موجود در حمام را فراهم می کرده است و فضاهایی که به تدریج به بیرون منتهی می شود امکان گذار آرام از فضای گرم حمام را به فضای سرد بیرون امکان پذیر می کند (سلسله مراتب فضایی). از دیگر مزایای ورق کامپوزیت میتوان به سبکی، ضد حریق بودن، امکان خمش، خاصیت نانو و قیمت مناسب اشاره کرد.

سیستم نصب بردهای بتنی keil:انکر های مناسب برای نصب بردهای بتنی شامل یک بدنه انکر و یک پیچ واشردار M6 می باشد. در این سیستم شیاری برد بتنی کلمپ هایی با مقاومت بالا جهت نصب بر روی پروفیل های آلومینیومی طراحی شده است به طوری که در ابتدا کلمپ ها بر روی پروفیل سوار شده و سپس لاستیک شیاری بر روی آن قرار داده می شود. شرکت بنا نمای شهر تبریز از سال 1383 تحت عنوان تجاری نمای شهر، فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان، تولید درب و پنجره ترمال بریک و نرمال و انواع سازه های فلزی آغاز نمود و تا کنون با سابقه اجرای بیش از 300 پروژه بزرگ و کوچک در غالب 300000 مترمربع اجرا و چندین پروژه مطرح پنجره ترمال بریک را در اقصی نقاط کشور مفتخر است سهمی هر چند کوچک در آبادانی شهرهای کشور عزیزمان ایران داشته باشد و در جهت نیل به اهداف سازمانی شرکت و بالا بردن کیفیت و جذب رضایت مشتری، اقدام به تأسیس کارخانه تمام اتوماتیک ساخت و مونتاژ درب و پنجره ترمال بریک، نرمال، اختصاصی و انواع سیستم های نمای مدرن نموده است. نمای شیشه ای اسپایدر در فروشگاه ها و در نمای مدرن مورد کاربرد دارد.

شش چیزهایی که می‌توانید از راهبان بودایی درباره اجرای نما یاد بگیرید

با گسترش سبک های مدرن در بناها، نمای شیشه ای اسپایدر، زیادترین دید را با کمترین مقدار استفاده از فریم و فلزات با بیشترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را میسر نموده است. با گسترش گرمایش جهانی و استفاده روزافزون از سوخت ها ، کرهی زمین روز به روز در حال آلودهتر شدن هست . در نماهایی که از کامپوزیت استفاده شده شستشوی نمای ساختمان باید به صورت منظم انجام شود تا از نفود آلودگی ها به خورد کامپوزیت و مات شدن آن جلوگیری شود. در روش نصب خشک سرامیک نما پنهان INVISIBLE ، سرامیک پرسلانی که دارای دیتیل های متعددی می باشد قطعات نصب از منظر بیننده قابل رویت نیست و همه اتصالات در پشت سرامیک مخفی می ماند. یکی از روشهای اجرای نمای سرامیک خشک پنهان،سیستم چسبی است که معمولا برای سرامیکهایی با ضخامت کم (۳ تا ۵ میلیمتر) و ابعاد بزرگ ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتیمتر از آن بهره برده میشود. بزرگترین ایراد این سیستم نبود گزارش تست آزمایشگاهی برای بررسی فنی قطعات و ضخامت کم قطعات نگهدارنده استیل برای کاهش قیمت تمام شده است. Th is c​on te​nt h as  been  done ᠎by G​SA C​ontent Gen​erat or Demoversion .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید