تبلیغات و نمای خشک سرامیک

بنا به گزارش ابن بطوطه، “که ۵۷ سال پس از درگذشت سعدی نوشته شده و قدیمیترین گزارش موجود از آرامگاه سعدی است” مردم بازدیدکننده از آرامگاه سعدی، جامه خود را در حوضچههایی مرمرین میشستند.به باور مردم شیراز “که از قبل از سعدی و شاید قبل از اسلام وجود داشته”، شستشو در این آب، شفابخش بودهاست. در ادامه این بخش می خواهیم 4 کاربرد مهم سنگ تراورتن را بیان کنیم. یکی از سنگ های طبیعی که انسان در زمان های قدیم از آن برای انواع منظور ها استفاده می کرده، سنگ تراورتن است. از ویژگی های متمایز این ماده می توان به حفاظت از نمای ساختمان در برابر نور خورشید و دوام و ماندگاری بالای آن بدون ایجاد زرد شدگی در نمای خارجی اشاره کرد. بی شک نمی توان تاثیر زیبایی سنگ تراورتن را در تزئینات خانه بی اثر دانست. سنگ تراورتن در رنگ های گرم و روشن بیشتر یافت می شود که این طیف رنگ های مختلف باعث می شود که این سنگ بیشتر برای معماری های کلاسیک استفاده شود. معمولا” پانل های عایق مورد استفاده در این نوع سیستم ها ضخامتی بین ۲٫۵ الی ۸ سانتیمتر داشته و مستقیما” بر روی جداره خارجی سازه توسط چسب و یا اجزای مکانیکی نصب می شود.

نمای سرامیک خشک

Post was created  wi​th behsaznama C ontent Gen​erator ᠎DE MO.

نمای بیرونی ساختمان اولین بخش از ساختمان محسوب می شود که درباره ساختار و سبک معماری و متریال های به کار برده شده در طراحی ساختمان اطلاعاتی را به بیننده می دهد و علاوه بر این نما خارجی ساختمان نشان دهنده دید و خلاقیت معمار می باشد بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های ویلایی و آپارتمانی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. کاربرد سنگ تراورتن در نمای ساختمان ها و کارهای تزئینی مثل ساخت مجسمه های سنگی بر کسی پوشیده نیست. این سنگ در بنای ساخته شده توسط کریمخان زند تا زمان آغاز ساخت آرامگاه کنونی وجود داشت. همچنین سنگ تراورتن به خاطر داشتن قیمت مناسب نسبت سنگ های مرمریت، می تواند بهترین گزینه برای راه پله های مسکونی یا اداری باشد. سنگ تراورتن در طبیعت به رنگ های سفید، سفید عاجی، برنزی، کرمی و کاراملی پیدا می شود. همچنین تراورتن سنگ آهکی متخلخل است که از دسته سنگهای تزیینی به شمار میرود. تفکیک و گروه بندی سنگ تراورتن روش های مختلفی دارد که یکی از این روش های گروه بندی نوع فراوری آن است که به طور کلی به 4 دسته تقسیم می شود.  Th is con tent has be en ​do ne by behsaznama  C on᠎te​nt G​en erat or Demoversion.

نمای خشک سرامیک

گروه مهندسی طراحی دکوراسیون آتیس سازه با داشتن مهندسان و متخصصان با تجربه در طراحی و اجرای نمای ساختمان خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت میکند . گروه مهندسی و طراحی دکوراسیون آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل ، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری آماده خدمات رسانی می باشد . علاوه بر این از سنگ تراورتن در ساخت اشیاء و مجسمه های تزئینی و لوازم دکوراسیون سنگی منزل کاربرد های زیادی دارد. همچنین تراورتن جزء سنگ هایی است که به خوبی برش می خورد و تیشه خوری خوبی دارد، به همین علت در ابعاد و اشکال مختلف ارائه تولید و در فضا های متفاوت و با کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تمام این موارد باعث شده تا سنگ ها به صورت گسترده در طراحی نما استفاده شوند. اصل رعایت هارمونی و کنتراست و در یک کلمه شکیل بودن در عین سادگی!

اجرای نمای خشک سرامیک

جداره خارجی می تواند تک لایه، به معنای ساخته شده از یک لایه از یک ماده، و یا چند لایه از مواد مختلف شکل گرفته باشد. نمای ساختمان ها به 5 دلیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که این 5 دلیل شامل؛ شخصیت و هویت ساختمان، محافظت از ساختمان در مقابل مخاطرات و عوامل طبیعی، زیباسازی ، عایق و رعایت ضوابط می باشد. در واقع در جی اف ار سی (GFRC) به جای فولاد از الیاف شیشه برای افزایش قدرت بتن استفاده میشود. همانطور که پیش تر گفته شد، گرجستان کشوری اوراسیایی بوده و میان قاره اروپا، آسیا و کشور روسیه واقع شده است. بازسازی ساختمان به عملیاتی گفته می شود که به منظور برطرف کردن مشکلات بخش های مختلف سازه یا افزایش بصری ساختمان انجام می شود . این ویژگی در کنار جلوه لوکس و زیبای سنگ تراورتن و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، باعث شده از این سنگ در ابعاد گسترده ای برای نمای ساختمان و ساخت ورودی های طرح دار ساختمان و همچنین ایجاد راهرو های لوکس و جذاب استفاده شود. در فضاهایی که تبادل حرارت و برودت باید در حد بسیار ناچیز و نزدیک به صفر باشد؛ مانند سردخانه ها باید از پانل دیواری ضخیم (12.5 و 15 سانتیمتر) برای ساخت جدارهها استفاده کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید