ترس؟ نه اگر از نمای خارجی ساختمان به روش درست استفاده کنید!

4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. قیمت سرامیک پرسلانی ازمتری ۵۰۰،۰۰۰ ریال تا متری ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال است قیت اجرای سرامیک خشک باتمامی لوازم ازصفرتاصد ازمتری۳،۸۰۰،۰۰۰ تا۵،۵۰۰،۰۰۰ ریال است که منطبق با طرح دقیقا بررسی می شود. برای پایین آوردن مصرف مصالحی مثل سیمان و گچ از این سرامیک­های خشک استفاده می­کنند؛ چون ­که در نمای معمولی برای چسباندن سنگ نما باید از مصالحی مثل گچ یا سیمان استفاده کرد و به همین دلیل هزینه ها افزایش می یابد؛ ولی برای نصب سرامیک خشک نیازی به این مصالح نیست. نمای سرامیکی؛ نمای سرامیکی از نماهای پر کاربردی در نمای ساختمان ایران بوده که این روزها طرفداران زیادی نیز در ایران دارد. همچنین از مصالح بسیار کمی استفاده می گردد که درنهایت مصالحی که برای این نوع سبک ها استفاده می شود معمولاً ۱ یا ۲ مصالح بوده و به ندرت مصالح بیشتر مشاهده می شود. سنگهای صنعتی وزن بسیار کمتری نسبت به سنگهای دیگر دارند و به همین دلیل نصب آنها کار سادهتری است.

نمای خارجی ساختمان

به دلیل وجود عنصر مشترک سیلیس در سیمان و الیاف شیشه چسبندگی جی اف آر سی/ جی آر سی (GFRC/GRC) بالاست وبسیار کم دچار ترک های سطحی می شود. مسائل دستمزد طراحی نمای بیرونی ساختمان متغیر است که البته باوجود تعرفه قیمت هزینه اجرای نمای بیرونی در شرکتهای مختلف این هزینه چندان تفاوتی ندارد و باید با توجه به سلیقه و نیازتان بهترین شرکت مناسب را انتخاب کنید. نبود تخلخل در این سرامیک مانع از نفوذ آب در بدنه سرامیک شده و بدین ترتیب مکانیسم انجماد را مختل می سازد. برای طراحی نمای بیرونی ساختمان ورودی به دلیل آنکه ورودی نخست ساختمان است و در فضای عمومی و البته داخلی در ارتباط میباشد، باید متناسب با فرهنگ شهر و علاوه بر آن سلیقه و بودجهتان دست به انتخاب بزنید. پیامد دیگر تمسک به شفافیت برای تأمین نور، هوا، فضای سبز و استفاده از شیشههای سراسری این بود که پوستههای «ماده زایی» شده شیشهای حتی اگر میتوانستند تداوم زندگی داخل و خارج ساختمان را تأمین کنند، تعامل بین توده و فضا، نقش و زمینه فضای مثبت و منفی را از بین میبرد. جی اف ار سی (GFRC) مقاومت بسیار زیادی دارد و میتوان قطعاتی با ضخامت بین ۱۰ تا ۳۰ میلیمتر تولید کرد.

درز بین سرامیک ها عموما ۶ تا ۸ میلیمتر تنظیم می شوند. سرامیک خشک یکی دیگر از متریالی است که به کمک آن میتوان نمای بیرونی جذابی برای ساختمانهای مختلف ایجاد کرد. طرحها و رنگهایی که برای سنگهای مصنوعی ارائه شده است، بسیار متنوع است و به سادگی به شما کمک میکند نمای بیرونی ساختمان مورد نظر خود را منحصر به فرد اجرا کنید. نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. همچنین در فصلهای گرم سال با تابش مستقیم خورشید به ساختمان، انرژی بیشتری برای خنک کردن آن مورد نیاز است. این متریال انرژی درون ساختمان را حفظ میکند، طول عمر بالایی دارد و برای تمام فصلهای سال مناسب است. اما پیش از بررسی این نکات، بیایید با انواع نمای ساختمان بیشتر آشنا شویم. در مقایسه انواع نمای ساختمانی، شیشه یکی از ظریف ترین و جذابترین متریال ها محسوب می شود. آنچه که باعث شد در اوایل قرن بیستم، پنجرهها بزرگتر و جدارهها شفاف تر گردند از یک طرف نیاز به نور بیشتر و تهویه بهتر و از طرف دیگر امکان تولید سطوح بزرگتر شیشه در قرون نوزدهم بود. سنگ نیز از دیگر متریالی است که برای نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود. This post h as be᠎en gener᠎ated by behsaznama  C​ontent᠎ Gener​ator  DEMO.

همچنین نصب سریع و راحتی هم دارد و برای پروژه های فوری استفاده می گردد. نماهای شیشهای انواع مختلفی دارد که میتوانیم از انواع آنها به کرتیل وال، اسپایدر، نماهای دو پوسته شیشهای و فریم لیس اشاره کرد. با توجه به سلیقه و بودجهتان میتوانید طراحی نمای بیرونی رومی را مدرن، کلاسیک، ترکیبی یا سنتی از انواع آنها را اجرا کرده و نمای زیبایی طراحی کنید. نمای سرامیک خشک جزو مصالح یا سرامیک هایی است که به فول بادی معروف هستند. در نمای بیرونی ساختمانی که با استفاده از سرامیک ساخته شده باشد، هزینههای تعمیر نما تا حد زیادی کاهش مییابد. رنگ روغن از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است. رنگ روغنی، حلال در نفت، برای سطوح خارجی مانند نرده و در و پنجرههای فلزی به کار میرود. اما گاه بهعلت افزایش نور در طبقات بالاتر کاهش داده میشود و این نظم آهنگ خود را از دست میدهد. اما امروزه با توجه به روش های متفاوت در تولید و پخت این آجر از آن برای نمای خارجی ساختمان نیز استفاده می کنند. نمایی میتواند در طرح خود موفق باشد که به این سوالها پاسخ گوید. از جمله مصالحی که در این نوع طراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

نمای خشک سرامیک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید