ترفند دوم برای تاریخچه نمای خشک 4

4. فواصل پیچ های نصب چوب نما به زیرسازی چوبی ترمو، وسط تا وسط، ۶۰ سانتیمتر باشد. سپس با استفاده از ابزاری که به قسمت پشت پنل بتن اکسپوز نصب میکنیم، میتوان بتن اکسپوز را به دیوار مربوطه و نبشی ها و زیرسازی فلزی که آماده کردهایم پیچ کرد. با پیشرفت ماشین آلات ساخت شیشه، کاربرد شیشه در نماهای مدرن ساختمان به طور روز افزونی افزایش یافته است بطوریکه نماهای تماما شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار می رفتند. در دهه های اخیر با توجه به پیشرفت ماشین آلات استخراج و فرآوری سنگهای ساختمانی، نمای سنگی گسترش چشمگیری در ایران داشته است. با این حال، آلومینیوم رسانای بسیار خوب گرما است، بدان معنی که عایق بسیار ضعیفی در برابر شرایط آب و هوایی زمستان و حفاظت کمی در برابر خورشید تابستان فراهم می کند و در واقع مقدار زیادی گرما و سرما از طریق قاب در و پنجره از دست می رود یا کسب می شود.

تولید و نصب صفحات استرچ متال

در واحد تولید ابتداً نقشه ها در نرم افزار مربوطه وارد می شود تا آنالیز برش پروفیل ها بر روی شاخه های ۶ متری پروفیل پنجره ترمال بریک صورت پذیرد و اپراتور و تکنسین های هر دستگاه بتوانند با توجه به اطلاعات داده شده در مورد پنجره ها وظایف خود را به درستی انجام دهند. مجموعه ما در زمینه فروش آجر نسوز مشغول به کار است و شما نیز می توانید برای خرید از طریق سایت ما اقدام نمایید.برای ثبت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند. روش نصب سرامیک به روش تر با استفاده از سیمان پرتلند بر اساس ضوابط و الزامات ذکر شده در نشریه شماره ۷۱۴ است. استفاده از اسپریهای کند گیرکننده در سطح، روشی کنترل شده تر برای اکسپوز کردن سنگدانهها به ما میدهد. این روش بسیار سریع تر و ایمن تر نسبت به روشهای ملاتی است به خصوص در ساختمان های مرتفع. این محصول به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. خب امیدواریم تا به اینجا این مطلب مورد پسندتون قرار گرفته باشه و خوش حال میشیم که نظرتون و با ما به اشتراک بگذارید.

خوشگل ترین نمای ساختمان

᠎Data w​as g᠎ener​ated ​with the ​help ​of behsaznama  Content G᠎en erat᠎or D​emov ersi​on.

امکانات بی نظیر این متریال طیف گسترده ای از راه حل های خلاقانه را در اختیار معماران قرار داده است. اکسپندد متال یا استرچ متال به صفحات فلزی (آهن، آلومینیوم، استیل، برنج و مس) گفته می شود که ضمن طی نمودن فرآیند تولید با روش ویژه ای تحت برش و سپس کشش قرار می گیرند. به دلیل تخلخل زیاد با مواد اسیدی سریع واکنش داده و خرد می شود. نمای مونولیت در حقیقت ترکیبی از ذرات مرمر، گرانیت، کوارتز با رنگهای کاملا طبیعی می باشد که با رزین های خاص و روان کننده ها و مواد anti uv طی فرایند های خاصی میکس می شوند. دراین میان سنگ تراورتن با توجه به تنوع زیاد در رنگ و طرحهای زیبای طبیعی خود توانسته جایگاه ویژهای در بین سایر انواع سنگها به خود اختصاص دهد. در قالب های بتنی که به صورت پیش ساخته در کارخانه آماده می شوند، کارشناسان کارخانه به میزان حرارت و آماده بودن قالب ها برای خط برش توجه زیادی می کنند. ​A​rtic​le w​as g enerat ed with the  help of behsaznama Con᠎te​nt Gen erator Dem​oversion.

نحوه نصب نمای خشک

بتن نما این امکان را فراهم می سازد که قالب گذاری برای بتن ها به دقت صورت بگیرد. خلل و فرجی موجود در سطح این سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما میگردد. همراه با سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عناصر آب و هوایی خارجی عمل می کند که می تواند به سلامت سازه آسیب برساند ، مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره . عناصر مهم در نماسازی مانند پنجرهها، بازشوهای در، مصالح، رنگ، سازههای عمودی و افقی، عناصر تزئینی و غیره باید هماهنگی و تناسب خوب را با هم داشته باشند. البته همانطور که حدس میزنید، آموزش ساخت در و پنجره آلومینیومی به آسانی ممکن نیست و لازم است که با حضور در کارگاهها یا کارخانههای مربوط و گذراندن مدتی به عنوان کارآموز، با مراحل کار به خوبی آشنا شوید و تکنولوژی جدید در این باره را هم یاد بگیرید.

تا به حال در مورد بیش از حد شرکتهای نمای خشک چیزی شنیده اید؟ موثر در مورد آن…

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکت طراح و مجری نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید