ترفند دوم برای نمای خشک پنج

ایران یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه معماری به شمار می رود و منطبق بودن با آخرین استانداردهای جهانی برای اجرای نمای خشک، باعث شده است تا بسیاری از ساختمان های حال حاضر به دنبال استفاده از سیستم نما باشند. بند مناسب برای اجرای سرامیک ها 3-5 میلی متر بوده و توصیه می گردد بندها با مواد بندکشی پایه سیمانی مناسب پر شوند.در فواصل حدود 6-8 متر طول به منظور تحمل تنش ها درزهای انبساطی در نظر گرفته شود و این درزها با مواد انعطاف پذیر پلی یورتان یا پروفیل های درز انبساط پر شود. بدین منظور از یک لایه از جنس پلی آمید که عایق دما است مابین پروفیل آلومینیوم استفاده میشود که ارتباط دمایی و صوتی را میان دو فضای داخل و خارج تا حد بسیار زیادی قطع میکند. سبک وزن بودن طبیعی این دربها نصب آن را آسان تر میکند. جذب آب بالای کاهگل و گچ و هم چنین شسته شدن آن به واسطه عبور جریان آب و بارش باران یکی از عواملی است که آن را نیازمند پوشش محافظتی نانو میکند. انتخاب چهارچوب نگهدارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمای خشک ساختمانی

این مدل درب به منظور صرفهجویی در انرژی و محافظت در برابر عناصر آب و هوا، سر و صدا و همچنین ایجاد سطح بالایی از امنیت بسیار کارآمد است. برای ساخت این سرامیک از تکنولوژی جدید و ویژه ای استفاده می شود که باعث بالا بودن قیمت آن نسبت به سرامیک خشک پرسلانی است ولی می توانید خیالتان راحت باشد که به آن به هیچ وجه آب نفوذ نمی کند. با خیال راحت استفاده کرد. از سرامیک خشک پرسیلانی میتوان برای هتلها، ساختمانهای اداری-تجاری، مدارس، مراکز تفریحی، کارخانهها، سولهها، مجتمعهای مسکونی، مراکز خرید یا فروشگاهها، بیمارستانها و مراکز درمانی، فرودگاه، رستورانها، سرویسهای بهداشتی و نمای داخلی ساختمانها استفاده کرد. در طراحی نما باید به این نکته توجه کرد که اگر مقصود، استفاده از مصالح مختلف و ترکیب آنها با یکدیگر است، باید این امر به نحوی انجام گیرد که تمرکز بر متریال اصلی باشد. سرامیک پرسلان رشته ی گسترده ای است از شیمی سیلیکات ، که در نیم سده گذشته به ویژه پس از جنگ جهانی دوم ، بر پایه دانش شیمی و پختن ، استوار شده و پیشرفت می کند. حالت بهینه ی استفاده از این سیستم در چیدمان افقی با بندهای افقی و عمودی در امتداد هم می باشد. This post was generated by behsaznama Con tent Gener ator Dem​oversion​!

معایب نمای سرامیک خشک

سیستم ماسا متناسب با سایز و نحوه چیدمان پنل ها قابل اجرا به دو روش GR-CER-46 و GR-CER-100 می باشد. عموما این سیستم برای پنل ها با ضخامت های مختلف قابل تعریف است . علاوه بر آن بر روش الکترواستاتیک استفاده از سيستم پوشش و رنگآميزي آنادايز تنها در آلومينيوم قابل اجرا است که میتواند تنوع این محصولات را بیشتر نماید. در بخشی از مسیر خود را بر فراز ابرها مییابید. کارشناسان ما در مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن بهترین خدمات نصب پنجره دوجداره ترمال بریک آلومینیومی را ارائه میدهند. اما یکی از معایبی که آلومینیوم دراد و می تواند در انتخاب و استفاده بسیاری از افرادی که قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارند تاثیر بگذارد/، رسانا بودن آن می باشد. طراحی و نحوه اجرا دو فاکتور بسیار مهم و تاثیرگذار برای دست یافتن به یک نمای مطلوب است، برای نصب پنل های بتن اکسپوز حتما باید از یک تیم کاملا ماهر و حرفه ای و متخصص استفاده نمود، چرا که هرگونه عیب و نقص در اجرا می تواند کیفیت نمای ساختمان را به شدت کاهش دهد. This a​rticle w as done  by behsaznama Con tent G ener ator  DEMO᠎.

نمای خشک با سرامیک

کلمپ های سیستم ماسا برای نصب سرامیک پرسلانی به طوری طراحی شده اند که بدنه کلمپ کاملا در پشت پنل قرار می گیرد اما لبه های نگهدارنده سرامیک از روی پنل نمایان است . ورق ها طبق روش فیکس آماده می شوند ، اما به جای نبشی آلومینیومی روی لبه های خم خورده ی عمودی ، چند جاسازی به شکل چکمه پانچ می شود. کلمپ های این سیستم برای نصب سنگ طبیعی به طوری طراحی شده اند که بدنه کلمپ کاملا در پشت پنل قرار می گیرد اما لبه های نگهدارنده ، از روی پنل نمایان است به همین دلیل این سیستم در گروه سیستم های نصب مشهود قرار می گیرد. در این روش کلیپس ها به گونه ای به پروفیل های قائم (استادها) اتصال پیدا می کنند که سرامیک در داخل لبه نگهدارنده آنها قرار گرفته و توسط آن ها مهار می شود. کازشناسان فرکو پس از بررسی ایعاد مورد نظر شما قیمت دقیق را تخمین می زنند و به شما اعلام می کنند . طرحی نمای ساختمان به شما ایده میدهند که چه چیزی در داخل و خارج از خانه قیمت اجرای نمای خشک خود انتظار دارید. از مواردی هستند که باید در طراحی نمای پشتی ساختمان مورد توجه قرار گیرند تا از زیبایی ساختمان کم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید