ترفند Ulitmate نمای خشک

برخی از انواع آجر نما شامل اجر نمای شاموتی، پلاک، رستیک، لعابی و.. آجر نما شاموتی نوعی از انواع آجرهای با دوام و مقاوم هستند که در نمای ساختمان به منظور زیبایی و ایجاد یک نمای متفاوت به کار می روند. آجر شاموتی دارای رنگ ثابتی بوده و در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و درجه حرارت بالا مقاوم است. گروه مهندسی GT GROUP موفق به اخذ رتبه ها و درجات بالایی از سطح کمی و کیفی کار شده و توانسته در نوسانات زیاد بازار خود را همچنان در بالاترین درجه قرار دهد و موفق به اخذ پروژه های برتر کشوری شده است. نماهای سنگی معمولا وزن بسیار بالایی دارند. هر یک از این مصالح ساختمانی، یک سری ویژگی های ظاهری و خواص فیزیکی دارند که آنها را برای نصب در نمای بیرونی و یا داخلی ساختمان مناسب کرده است. این اجرنما در عین سبک بودن کاربری بالایی دارد و قیمت آن نسبت به سایر انواع آجر نمای ساختمان بالاتر است. به عنوان مثال آجر نانو مقاومت بالایی در برابر رطوبت و فشار دارد و در کل از انواع آجرنمای باکیفیت است. و زمان بیشتری برای پاکیزگی تلف میشود.به این دلیل که در نماشویی کامپوزیت تمام سطح نما باید بادست شستشو گردد همین باعث اتلاف وقت میشود این روش را با اسفنج و تی و مواد شوینده انجام میدهیم.و در آخر کل سطح را دستمال میکشیم تا به براقیت برسیم.

اجزای سیستم نمای خشک آجری را نام ببرید

سنگ هایی که برای مناطق سردسیر انتخاب میشوند باید چه ویژگی هایی داشته باشند ؟ 3- معدن سنگ یا برند اصلی ترین مورد در قیمت گذاری ایست. شوره زدن سنگ نما چه آسیبی به نما می زند؟ از دیگر ویژگی های این اجرنما مقاومت در برابر باران های اسیدی، عدم شوره زدگی و همین طور مقاومت در برابر سایش و نوسانات دمایی می باشد. قیمت آجر نمای ساختمان به کیفیت مقاومت آجر در برابر گرما، رطوبت، تابش خورشید و عوامل جوی بستگی دارد. اجرای نمای خشک آجری یکی از مدرن ترین روش های اجرای نما می باشد که امروزه از طرف معماران، ساختمان سازها و… بهتر است از پوشش ضد زنگ یا رنگ بر روی مقاطع فولادی به کار رفته در شاسی کشی استفاده شود. عامل دیگر تاثیرگذار بر قیمت آجرنما ، رنگ آن است. انواع آجرنما شاموتی در رنگ ها، ابعاد و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شوند.

مصالح نمای خشک

 Data w​as c reat ed ​by behsaznama C ontent​ G​ener᠎at​or DE MO.

ی بیرونی پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت آجرنما می توان به کیفیت و برند آن اشاره کرد. متاسفانه این پل زیبا بر اثر مرور زمان و عدم نگهداری و توجه تقریبا از بین رفته است و تنها یک دهانه از طاق های آن به جا مانده است. مطابق با نوع نما و طرح ساختمانی، از این آجرها برای زیبا سازی فضا استفاده می شود. آجر نما به نوعی مصالح ساختمانی گفته میشود که برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات ساختمانی برای نمای داخلی و همچنین نمای بیرونی پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از انواع آجر نما برای نمای بیرونی ساختمان نه تنها موجب دوام و استحکام بنا می شود، بلکه جنبه زیبایی شناسی نیز دارد. شستشوی نمای کنیتکس با استفاده از روش واترجت اجرا می شود که حالت کارواشی طور دارد که موجب بلند شدن کلیه گرد و غبار ها و آلودگی های سطحی می شود. موقعیتی را تصور کنید که در حال عبور از کنار ساختمان های مختلفی هستید؛ ساختمانی که از انواع آجرهای زیباتر برای نمای بیرونی آن استفاده شده است در نگاه اول، توجه شما را جلب خواهد کرد. شرکت معماری ترجیح داد از بافت و سایه های مختلف آجر برای نما استفاده کند نه اینکه با آجرهای ساختمان های قدیمی و جدید سازگار باشد.

نمای سرامیک خشک چیست

در حال حاضر، آجر نمای ساختمان در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که با عناوین مختلف شناخته می شوند. قیمت نمای خشک سرامیک در طرحهای مدرن و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارد. اگر بخواهیم به برخی از رایجترین مصالح در این نما اشاره کنیم میتوان به؛ کاشی، سرامیک خشک پرسلانی، سفالینه، صفحات آلومینیوم کامپوزیت، تایل تراکوتا یا کرتین والها اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به بررسی نمای ساختمان سرامیک بپردازیم. اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم به دو روش کلی ثابت و ریلی انجام می شود و با توجه به نوع زیرسازی ، انواع روش های اجرای نمای فلزی کامپوزیت به صورت زیر دسته بندی می گردد. اجرای نمای ورق فلزی با سیستم های مختلفی قابل انجام است که در ادامه به آن ها اشاره شده است. آنچه زیبایی نمای خارجی یک ساختمان را دو چندان می کند، استفاده از انواع آجر نما با طرح ها، مدل ها و ترکیب رنگ متفاوت است. از نظر کیفیت و ظاهر نیز انواع آجر نما بسیار متفاوت است. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد.

نمای ساختمان در اقلیم گرم و خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مطالب بشتر.

دیدگاهتان را بنویسید