تعاریف نمای سرامیک خشک

در نهایت سرامیک ها به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده و رگلاژ می شود. ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن، شیارهایی در دو جهت معکوس تعبیه می گردد. سرامیک نما بیشتر برای نمای خارجی ساختمان ها مخصوصا در مناطق سردسیر مناسب است. نماهای خارجی نتیجهی تکنولوژیها و روند تولید پیشرفته هستند. نماهای تمام شیشه یا شیشه ای جزو به روزترین و لوکس ترین طراحی های ارائه شده برای نمای خارجی ساختمان های دوبلکس هستند که جذابیت زیادی به نمای ساختمان می دهند. سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. نمای سرامیک خشک یکی از جدیدترین روش ها برای نمای ساختمان ها است که در آن از سرامیک های خشک استفاده می شود. Th​is artic le w᠎as g​enerat​ed by behsaznama Con tent Gen erator Demoversion!

بهترین توضیح نمای سرامیک خشک من تا به حال شنیده ام

بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک است که میبایست در برابر نفوذ آب کمترین حد ممکن در جذب را داشته باشد. ممکن است در طراحی نمای ساختمان از ورقهای کامپوزیت آلومینیوم استفاده شود. محسن فروغی معمار مدرنیست ایرانی طرح آرامگاه را با همکاری علی اکبر صادق با الهام گرفتن از عناصر معماری سنتی ایران، در سال ۱۳۳۰ طراحی نمود. زیربنای اصلی آرامگاه حدود ۲۵۷ متر مجموعه ها مربع است. نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین انواع نمای ساختمان است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … بله این نمای ساختمانی بسیار خواهان داشته و می توان در نماهای ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری از آن استفاده نمود. بنابراین میتوان گفت که اولین نماهای خشک بهصورت سنگی ساخته شدند. آجر نماهای نسوز نیز یکی از مصالح به کار رفته در نماهای ساختمان هستند که جاذب آب نیز هستند. به جز این تعداد زیادی رستوران و کافه نیز در این منطقه وجود دارد که میتوانید خستگی این ورزش مهیج را از بین ببرید. در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم­ ترین بخش های ساختمان سازی است. با توجه به اجرای نمایان و غیرنمایان سرامیک خشک، طراحی متفاوتی دارند. در این مطلب با روشهای رایج ضد آب کردن نمای ساختمان آشنا خواهیم شد.

این نوع ورق همانطور که از نامش پیداست پوشش آینه ای دارد.

با استفاده از این محصول، سطح چوب کاملا آبگریز شده و مانع از نفوذ قطرات آب به داخل بافت چوب خواهد شد. همانطور که گفته شد نما یک ساختمان نشان دهنده هویت آن می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا باعث زیبایی یا زشت شدن نمای شهر، محله و فرهنگ آن منطقه می شود. این نوع ورق همانطور که از نامش پیداست پوشش آینه ای دارد. بسیاری از کارفرمایان در انتخاب نوع سبک تردید دارند که می توانید در این زمینه به رایگان از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با همکاران ما در ارتباط باشید. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد. در طراحی و ساخت نمای یک ساختمان، بحث نما بسیار پراهمیت است. فضای خالی دیگر اجزای نمای خشک است که به منظور جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، تهویه و اتلاف انرژی بین نما و عایق حرارتی در نظر گرفته می­ شود. همچنین برای ایجاد سقف داخلی که از داخل نما به سمت خارج از ساختمان ادامه دارد ایده آل است. انتخاب کردن نمای بیرونی ساختمان بسیار مهم است و طراحان دکوراسیون در طی سال ها تلاش کرده اند تا با علم و مهارتی که دارند بهترین و زیباترین طراحی ها را در نمای ساختمان به کار ببرید.

سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود.

البته باید توجه داشت که برای استفاده در این مکان ها نباید سنگ را صیقلی کرد تا امکان لیز خوردن در آنجا وجود نداشته باشد . با این وجود نمای مینرال در برابر رطوبت مقاوم نیست و با گذشت زمان آسیب میبیند. رنگ آلکیدی درواقع نوعی پلیاستر با ترکیبی از اسیدهای چرب است که غلظت و سرعت خشک شوندگی بالایی دارد. سرامیک نما اغلب به صورت رنگ های یکدست بوده و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خاصی دارد. اجرای این نوع نما، هم به صورت VISIBLE و هم به صورت INVISIBLE امکان پذیر می باشد. سپس سرامیک بر روی نما، به گیره ها متصل می شود. شایان ذکر است، سرامیک ها که ساخته دست انسان هاست دارای تنوع رنگ های متنوعی می باشند. بعد از انتخاب متریال، مهمترین اصول طراحی نما ساختمان، رنگ مناسب است. ویژگیهای زیادی مانند رنگ آمیزی دیوارها، تغییر مصالح دیوار یا سقف را دارد. سرامیک پرسلانی تو پر دارای ویژگیهای مشترک از جمله جذب کم آب با سرامیک مجوف است. دانشی که به تحقیق در مورد سرامیک می پردازد علم سرامیک و صنعت مرتبط با آن صنعت سرامیک نامیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید