تنها کاری که باید برای اجرای بتن اکسپوز انجام داد

یکی از معروف ترین متریال های مورد استفاده در طراحی نما خاص ساختمان ها، سفال تراکوتاست که برخلاف چیزی که با شنیدن آن به ذهن ما خطور می کند بسیار مقاوم و زیباست. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. در روش غیر نمایان, گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی قرار می گیرد و در میان شیار های جانبی نصب می گردند، این اتصالات داخل سنگ مخفی باقی می مانند. نحوه اجرای سنگ ها در نمای خشک بدین صورت است که از گیره هایی بر روی پروفیل آلومینیومی جهت نصب افقی سنگ ها استفاده می کنند. این ترکیب شیمیایی، ضد قارچ بوده و همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز مقاوم می باشد. به طور مثال قیمت سنگ عباس آباد از سنگ طرق یا اصفهان همیشه بیشتر است چون هم سفید تر بوده و هم کیفیت بهتری دارد و قدمت معدن نیز تاثیر گذار است. رنگ نما از نوع آکریلیک که معمولاً با نام هایی چون لاتکس نیز از آن ها یاد می شود در محلول خود حاوی مقادیری از رزین های آلی آکریلیک می باشند که در صنایع ساخت و ساز به وفور از آن ها استفاده می شود چرا که کیفیت این محصولات برای بسیاری از پیمانکاران در سراسر جهان ثابت شده است.

نمای خشکه چینی

در فرآیند رنگ آمیزی حتما کلیه پروتکل های موجود در ارتباط با استفاده ی درست از انواع رنگ نما را مطالعه کنید، چرا که بعضی از انواع آن می توانند به راحتی روی پوشش های قدیمی دیوار قرار گیرند، اما در بعضی از آن ها حتما لازم است که رنگ های قدیمی تا حد ممکن حذف و به نوعی سطح آماده سازی کامل شود. مانند سایر رنگ های این گروه در مقایل رطوبت مقاوم هستند و معمولاً جهت رنگ آمیزی ساختمان های پوشیده شده از سیمان های خشک و پوشش های ترکیبی سیمان، آهک و گچ پیشنهاد می شوند. 1- قد و پای سنگ یکی از موارد مهم در قیمت گذاری سنگ است. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. رنگ امولسیونی اکریلیک یکی از رایجترین، آسانترین و مقرون به صرفهترین راهها برای آراستن فضای بیرونی خانه است. خاصیت آبگریزی این امکان را برای شما فراهم می کند تا مقاومت و دوام رنگ ساختمان خود را به میزان خیره کننده ای افزایش دهید. ۱٫یک مهندس معمار قبل از طراحی می بایست به سطح مالی کارفرما نیز توجه کند زیرا اگر کارفرما توان مالی اندک داشته باشد ، زیبا ترین و اصولی ترین طراحی نمای ساختمان را نمی توان اجرا کرد.

این مجموعه با استراتژی توجه به بودجه مالی کارفرماا توانسته است تا هزینههای طراحی و اجرای بتن اکسپوز در هر قسمتی از ساختمان را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد. شاید بخواهید سنگ را قبل از خرید مشاهده کنید. سعی ما این است که صادقانه شما را در خرید سنگ نما یاری دهیم تا بهترین ها را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید. نخستین بار در دهه ۷۰میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. در را بطه با قیمت خرید انواع مواد نانو نما در صنعت ساختمان، باید توجه داشته باشید که قیمت مواد نانو نما با توجه به نوع پروژه یا سطوح سازه، که به عوامل مختلفی بستگی دارد، مقدار مواد نانو به کار رفته و روش اجرا، میتواند متفاوت باشد. هرچه سنگ سفید تر باشد و یا با توجه به کیفیت آن ساب بهتری داشته باشد جز کیفیت بالاتر قرار می گیرد. البته معادن سنگ های تراورتن معمولا قیمت بیشتری نسبت به سنگ های مرمریت و یا گرانیت دارند که این به خاطر بازار بهتر و کارایی بیشتر سنگ تراورتن نیز بر میگردد. کالاساخت به غیر از اینکه خود یک مجموعه سنگبری دارد با دیگر تولید کنندگان سنگ نیز در این رشته همکاری داشته و سنگ های نمایی متنوعی را به سبد فروش خود اضافه کرده است. A᠎rt᠎icle h as be​en c​re᠎at᠎ed with G​SA Content Generator D em ov᠎er​si on !

اینکه بدانیم برای اعمال لایه ی اول رنگ را تا چه حد رقیق کنیم. در محلول آن موادی از رزین های سیلیکون موجود است که کاربرد آن را روی سطوح ساختمانی سهل و آسان می کند. معمولا هیچ اطلاعاتی در مورد مقدار رزین های موجود در رنگ بر روی بسته بندی آن وجود ندارد لذا در این مورد باید به نظر پیمانکاران و شرکت های تولید کننده ی رنگ اعتماد داشته باشید. رنگ نما با ویژگی محلول در آب به صورت امولسیون آبی یا به شکلی خاص قابلیت پراکندگی در آب را دارند و اغلب بر اساس مواد پلیمری ساخته می شوند. لذا اگر در این پروسه عملکردی کاملاً کارشناسی شده را ارائه دهید می توانید سطوح رنگ آمیزی شده ی ساختمان خود را تا حداقل ۱۰ سال تضمین کنید. همچنین نقشه های فاز ۲ پروژه ها را به کامل ترین شکل ممکن به کارفرمای خود ارائه کند که همین امر این مجموعه را از دیگر مجموعه ها متمایز می سازد. تمامی محصولات نانو پارس؛ دارای تاییدیه نانو از ستاد نانو کشور بوده و نسبت به کارایی آنها، قیمت مقرونبهصرفهای دارد، ارائه محصولات، با تضمین کیفیت کالا، به صورت پخش عمده و تکی به سراسر کشور توسط شرکت نانو پارس گرجی امکان پذیر است.

راهنمای گمشده مایاها برای روش های نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک سنگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید