تواریخ بهساز نما

این سبک نماکاری از همه جهات مقرون به صرفه است و به نحوی قیمت تمام شده نما را به نحوه اجرای نمای خشک ساختمان شدت کاهش میدهد. تعدادی از پروژه های طراحی نما و اجرایی نمای ساختمان که توسط شرکت معماری هیرادانا در مناطق 1 و 2 و 5 به اتمام رسیده را میتوانید مشاهده کنید که شامل نما کلاسیک و نما مدرن و سایر سبک ها می باشد . قابل ذکر است موارد مختلف و متعددی از جمله زیبایی، آرامش، مدرن بودن ساختمان، عایق حرارتی، عایق صوتی، و ایمنی و امنیت ساختمان را در برگرفته و شامل می گردد. نوار های پلی آمید (موانع حرارتی) در پنجره آلومینیومی ترمال بریک به میزان بسیار زیادی خاصیت عایق دارد. گروه مهندسی GT GROUP کامل ترین و معتبر ترین مرجع قیمت گذاری ورق کامپوزیت ایران با بهره گیری از کادر مجرب و مهندسین زبده توانایی اجرا انواع پروژها را دارد. نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها و از جنس ورق آلومینیوم بوده که به صورت پنلهای مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا میشود و بهترین گزینه برای بازسازی نما نیز میباشد. از پلی آمید در میان پروفیل آلومینیوم بهره گرفته میشود، تا مانع حرارتی وجود داشته باشد و جریان حرارت نیز به کمتزین میزان برسد.

سرامیک نمای خشک

​Po st has been created  by behsaznama Con tent G᠎enerat or D​emover si​on!

امابا توجه به آن که آلومینیوم یک فلز است، انتقال حرارت سریعتر صورت خواهد گرفت، از این رو زمانی که اختلاف دمای داخل و خارج از یک حدودی بیشتر باشد، انواع مواد آلومینیومی قادر خواهند بود به پلی جهت انتقال حرارت تبدیل گردند. چوب های ترمووود به دلیل فرآیندی که در طول عملیات انجام می دهند دارای خواصی هستند که آنها را به بهترین انتخاب برای نماهای چوبی خارجی و داخلی تبدیل می کند. تنوع رنگی بالا با استفاده از انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک – آنادایز و طرح چوب با ماندگاری و دوام بالا . تنوع رنگی بالا با استفاده از انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک – آنادایز و طرح چوب با ماندگاری و دوام بالا. بله ، در اینصورت کارفرما موظف است مابقی مبلغ قرارداد را در یک چک معتبر به تاریخ یک ماه تسلیم مجری طرح نماید. ۳. نداشتن تنوع طرح و رنگ. بایرامیکس به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانههای سنگ با تنوع رنگ فراوان و دانهبندیهای متنوع، رزینهای طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنیها است. در بحث یراق آلات پنجره ترمال بریک علاوه بر تنوع بسیار بالایی که در نوع بازشو ها ( اعم از کشویی – لولایی – ۲ حالته – لیفت اند اسلاید – فولکس واگنی – آکاردئونی و … ) وجود دارد که به شدت بر قیمت پنجره ترمال بریک اثر گذار است – برند یراق آلات مصرفی هم در قیمت پنجره ترمال بریک اهمیت بسزایی دارد – در میان یراق الات موجود در بازار میتوان به نام برند یراق آلات همچون جی یو – روتو – زیگینیا و .. که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند اشاره نمود – بدیهی است برند یراق آلات مصرفی در ماندگاری و کارایی پنجره آلومینیومی ترمال بریک بسیار حائز اهمیت است به طوریکه چنانچه از برندهای نامعتبر یراق آلات استفاده شود اثرات سوئی در کیفیت و کارایی پنجره آلومینیومی ترمال بریک خواهد داشت .

البته میتوان گفت ایراد اصلی این سری پروفیل ، محدودیت در مدل های مختلف جانمایی بازشو ها در داخل فریم اصلی درب و پنجره ترمال بریک کشویی مونوریل میباشد . پس از تولید پروفیل های قسمت داخلی و خارجی قطعه پلی امید در بین این پروفیل ها توسط ماشین الات مربوطه دوخت میگردد. پروفیل درب و پنجره های الومنیومی ترمال برک در واقع از سه بخش پروفیل داخلی – پروفیل خارجی و یک لایه عایق با نام پلی آمید ( دارای مقاومت حرارتی بالا تا ۲۲۰ درجه که ضد اشتعال است ) تشکیل شده است. بدیهی است قیمت درب و پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید با توجه نوع یراق آلات و وزن پروفیل های مصرفی ، نسبت به سایر انواع درب و پنجره ترمال بریک بیشتر میباشد. با توجه به این که در کدام محله زندگی میکنید، نصب درب و پنجره ترمال بریک آلومینیومی با توجه به شرایط مختلف امکانپذیر خواهد بود. قیمت پنجره ترمال بریک دستخوش تغییراتی متناسب میگردد که این موضوع اهمیت مشاوره قبل از ساخت ” بیس فریم اصلی ” پنجره ها ی ساختمان را آشکار میسازد . به همین دلیل برای بازسازی و ترمیم نمای ترموودی قبل از انجام هر کاری باید کاملا شستشو شود که شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند شستشوی نما ترموودی و بازسازی سطوح ترموودی را انجام می دهند.

بسته به ضخامت شیشه هر جداره ، رنگی بودن شیشه و برند شیشه مصرفی – قیمت های مختلفی برای شیشه ها وجود دارد . جهان فرود برای پیچ نمای ساختمان دارای 200 پرسنل متخصص میباشد و هر زمان در هر نقطه از ایران که بخواهید در کمترین زمان کار شما اجرا خواهد شد. همچنین ایجاد عملیات حرارتی ( سکوریت کردن شیشه ) که حداقل دارای ۲ مزیت اصلی ( یکی تا ۵ برابر بر مقاومت مکانیکی شیشه می افزاید و دوم اینکه با توجه به پودر شدن شیشه های سکوریت در هنگام شکست احتمالی از مخاطرات جانی احتمالی مربوطه به شدت می کاهد ) است کمک شایانی بر کیفیت محصول نهایی ( پنجره آلومنیومی ترمال بریک با کیفیت بالا ) مینماید . پنجره ترمال بریک دارای شکافی در شیشه است که به آن “Spacer” می گویند. در این ایام غلظت نمک آب رود شور بسیار زیاد است و بلورهای نمک فراوانی اطراف آن دیده میشود. در نتیجه بعد از گذشت زمان به مرور نمای ساختمان کدر میشود و از براقیت سابق آن کاسته میشود.

دیدگاهتان را بنویسید