تواریخ نمای خارجی ساختمان

از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و بویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. اگر دوست دارید نمایی همه چیز تمام داشته باشید، می بایست طراحی نمای ساختمان را به گونه ای انجام دهید که با نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه و شرایط اقلیمی تطابق داشته باشد. باید طراحانی را پیدا کنید که درک درست و مهارت کافی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان داشته باشند. اگر بخواهیم این سه مدل چراغ را از لحاظ پخش نور مقایسه کنیم، می توان گفت درست است که تمرکز نور در چراغ های COB و SMD بیشتر از چراغ های LED است. معماری و طراحی ساختمان های ویلایی و خصوصی لوکس و بزرگ جزو فاخرترین و بهترین طرح های معماری می باشند و معمولا معماران و طراحان در این زمینه وسواس و حساسیت زیادی به خرج می دهند، ویلا ها ساختمانهایی با فضا های باز و نیمه باز هستند که اغلب یک طبقه یا دوبلکس بوده که معمولا در اطراف شهر ها، اطراف جنگلها، کنار دریاها، در مناظر زیبا و محیطهایی این چنین ساخته شده و مکان آرام و دنجی به شمار می آیند.

نمای خشک سرامیک

نمای کلاسیک یا نمای رومی یکی از دوست داشتنی ترین نمای ساختمان در ایران محسوب می شود. استفاده از شیشه بعنوان یک مصالح جزء جدایی ناپذیر هر ساختمان محسوب می گردد. گفتنی است که سیمان به عنوان یک متریال پر قدرت می تواند ایمنی ساختمان را بالاتر ببرد. با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برج ها امروزه بسیار متداول گشته است. تزیینات در حد متوسط همراه با رنگ های روشن در نما به کار می روند. بایرامیکس به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانههای سنگ با تنوع رنگ فراوان و دانهبندیهای متنوع، رزینهای طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنیها است. ۱. تنوع در رنگ و طرح : قابلیت اجرای طرح های مختلف و دلخواه. فناوری چراغ های SMD بعد از LED وارد بازار شد و بعد از این دو مدل شاهد ورود و استفاده از چراغ های COB در نورپردازی ساختمان ها بودیم. ”در این مقاله قصد داریم با بررسی انواع نما ها در ایران، سبکهای مختلف ،مصالح رایج و همچنین نمونه قبل و بعد پروژه های انجام شده بپردازیم .همچنین ما اقدامی فراهم نموده ایم تا بتوانید با تماس با مشاورین خانه معماراز خدمات مشاوره رایگان استفاده نمایید.

نمای خارجی ساختمان

امروزه استفاده از سنگ های آهکی متخلخل(تراورتن) و بهبود کیفیت آنها با استفاده از انواع رزین ها تا حدی این نقص را برطرف کرده است. نمای رومی ساختمان نسبت به نمای مدرن مقاوم تر است و در طراحی این نمای خارجی از سنگ هایی نظیر مرمر و گرانیت و تراورتن و در برخی از مواقع نیز از سیمان سفید استفاده می شود همچنین به جای سنگ می توان در طراحی این نما از بتن الیاف شیشه استفاده کرد. سنگ مرمر به لحاظ جذب آب و چسبندگی دوغاب حالتی بینابین گرانیت و تراورتن دارد و از این نظر دارای برتری نسبی هستند. به عنوان مثال ، وقتی در اندازه ها و محل قرارگیری پنجره کار می کنیم ، باید تاثیر آن را بر روی سطح خارجی ، طرح کف و قسمت دیوار در نظر بگیریم. حاصل کار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و سازندگان ایرانی را میتوان در بناهای تاریخی مثل مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله شیراز، تبریز، اصفهان و بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمی و تاریخی در جای جای کشور مشاهده کرد.نمای ساختمان در تعریف و شکل دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابراین در نمای ساختمانها باید به مساله همگونی نمای شهری توجه بسیاری داشت، زیرا اگر نمای هر ساختمان را بیتوجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمانهای همجوار طراحی کنیم، ناهمگونی غیر قابل جبرانی را در سطح شهر رواج می دهیم و با این عمل، بی هویتی و تضاد شهری ناخواسته گسترش می یابد.دانستن اینکه در نظر گرفتن نما برای ساختمانها چه هدفی را دنبال میکند، و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نماها موثرند، لازم و ضروری است.

اتصالات نمای خشک

​This data was generat​ed by behsaznama Content Gener ator  Dem over sion​!

۴. ترکیبات کانی شناسی سنگ باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانی های آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند. در ادامه تصاویری از انواع مدل های نمای بیرونی ساختمان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید. به شما پیشنهاد میدهیم برای طراحی نمای بیرونی ساختمان مناسب با بهترین هزینهای که در نظر دارید به شرکتهای متخصص این کار مراجعه کنید تا بتوانید برای سالیان سال با دیدن نمای زیبای ساختمانتان لذت ببرید و لازم نباشد هر از چند گاهی برای تعمیرات آن هزینه زیادی بپردازید. به همین علت به نظر می رسد سیمان نما در دید مردم آنقدر ها هم جذاب نیست. با این سرویس، علاوه بر خانهها، امکان تعیین چیدمان منطقه محلی هم وجود دارد. • باعث جلوگیری از خروج گرما در زمستان و هوای خنک در تابستان از داخل خانه به بیرون می شود و یک عایق حرارتی در ساختمان به وجود می آورد. استفاده از لوور آلومینیومی در نمای بیرونی ساختمان بیشتر جنبه یک سایبان را کلیک کنید دارد. با این حال یک قانون کلی در انتخاب نوع چراغ برای نورپردازی نمای ساختمان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید