توجه-گرفتن راه‌ها به کتاب

این کتاب، یکی از بهترین کتاب ها برای یادگیری برنامه نویسی مهندسان نرمافزار به حساب میآید. نویسندگان این کتاب با نشان دادن اینکه این الگوها چه چیزی هستند و چگونه میتوانند به توسعهدهندگان در طراحی نرمافزار شیگرا کمک کنند، بحث را آغاز میکنند. این کتاب طراحی کد موروثی برنامهنویسان را برای تقویتِ قابلیت نگهداری نرمافزار بهبود میبخشد و درک کدهای فعلی را برای آنها آسانتر میکند. در این کتاب جدید، نویسنده پیرامون توسعه برنامههای سازمانی بحث میکند. همچنین در آن، به تفصیل در مورد مزایا و محدودیتهای معماریهای پیامرسان ناهمزمان بحث شده است. رمان دوست بازیافته، اثری تأثیرگذار، پرظرافت و جسورانه است که به شکنندگی و قدرت دوستی می پردازد. این کتاب به افراد کمک میکند تا قدرت تفکر خود را تحریک کنند و همچنین به آنها در توسعه کدهایی با بالاترین کیفیت کمک میکند. با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی کتاب مختلفی وجود دارند، مقایسه قیمت های سایت های کتاب مختلف برای یافتن بهترین قیمت بسیار آسان است. این مؤسسه تا کنون تایپ، ویراستاری، صفحهبندی، طراحی جلد، اخذ مجوز و چاپ بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب را بر عهده داشته است. ​Th᠎is po st h​as been created  by ketabtala C onte​nt G enerator Demoversi​on.

پرسش‌های برتر 5پرسیده‌شده درباره کتاب

کتاب آموزش برنامه نویسی بعدی، درمورد بازنویسی کد است که به بهبود طراحی کد میپردازد و توسط «Martin Fowler» نوشته شده است. این سیستم توسط یک مجموعه تخصصی نشر و پخش کتاب با عنوان انتشارات کتاب دانشگاهی به فعالیت میپردازد و از اینرو با مراکز و مؤسساتی که به صورت غیر تخصصی وارد حوزه کتاب شدهاند تفاوت دارد. این سایت ارسال خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان را برای کاربران خود رایگان کرده و امکان خرید لوازم التحریر، لوازم مهندسی، لوازم مدرسه، لوازم هنری و ماکت، لوازم تزئينی و کادویی، چراغهای مطالعه و غیره را دارد. مترجمان سایت گروه ترجمه آنلاین قادر خواهند بود کتابهای کاربران را به صورت تخصصی ترجمه کنند و در اختیار آن ها قرار دهند. پرداخت هزینه ترجمه برای برخی از افراد که کتابی را برای ترجمه ارائه میدهند زیاد است به همین علت سؤالاتی برای آنها پیش میآید مانند: آیا نمیتوان کتاب را به قسمتهای مختلف و گوناگونی تقسیم کرد و بخشی از هزینه آن را پرداختنمود؟ قسمت اول در مورد اصول، الگوها و شیوههای توسعه کد تمیز است و بخش دوم مطالعات موردی مختلف در مورد افزایش پیچیدگی را در بر میگیرد. و در قسمت بعدی می توان تصویری از کتاب را انتخواب و آپلود کنیم.

شش مکان‌ها برای دریافت پیشنهادها در کتاب

این کتاب به ما کمک میکند تا برنامه نویس بهتری شویم و مهارتهای مهندسی نرمافزار را در خود ارتقا دهیم. این کتاب آموزش برنامه نویسی، توسعه نرمافزار را به سه بخش تقسیم میکند. این کتاب، یکی از بهترین کتاب های مربوط به آموزش برنامه نویسی محسوب میشود که کاتالوگی ارزشمند از پیشنهادات مختلف از الگوها و راهحلهای دنیای واقعی را ارائه میدهد و به توسعهدهندگان در طراحی راهحلهای مؤثر پیامرسان برای شرکت خود کمک میکند. اگر مدت زمان مرور به هر دلیلی کوتاه باشد شانس موفقیت در کنکور . هر الگوی این کتاب شرایطی را توصیف میکند که در آن، این الگو قابل استفاده است. این کتاب، مجموعهای از بهترین روشهای طراحی و اصول پایهای را ارائه میدهد که پروژههای نرمافزاری با دامنههای پیچیده را سادهتر میکند. این کتاب به رویکرد اصولی طراحی دامنهمحور میپردازد. همچنین به خواننده این امکان را میدهد تا هنگام مواجهه با یک تصمیم طراحی دشوار در پروژه خود، انتخابهای صحیح را انجام دهد. این موارد از نکات مهمی است که باید هنگام خرید آنلاین باید به آن توجه نمود.

شکستن کد کتاب

از نگاهی دیگر باید جنس برگه و کیفیت آن که گلاسه (برگه روغنی) یا تحریر (برگه تحریر) است مورد بررسی قرار گیرد. برای داشتن یک سایت اختصاصی باید حداقل 50 میلیون تومان هزینه کنید. شما میتوانید در این فروشگاه کتاب، آثار مشهورترین نویسندگان و برترین انتشارات و همچنین پرفروشترین کتاب ها را در اپلیکیشن و سایت فیدیبو پیدا کنید و با بیش از 50 درصد تخفیف خرید کنید. بهعلاوه اینکه، امکان جستجوی کتاب نیز در اینستاگرام وجود ندارد و مشتریان برای پیدا کردن محصولات مجبورند همه پستها را ببینند. همه الگوهای این کتاب، از سیستمهای واقعی گردآوری و براساس نمونههای دنیای واقعی ساخته شده است. این کتاب آموزش برنامه نویسی ، شامل نمونههای بیشماری از پروژههای واقعی توسعهدهندگان نرمافزار برای نشان دادن کاربرد طراحیهای دامنهمحور است. همچنین شامل نمونه کدهای جاوا اسکریپت و نمونههای کدهای تابعی است که بازنویسی کدها، بدون کلاس را نشان میدهد. کد تمیز، کتابچه راهنمای توسعه نرمافزاری چابک کتابی است که توسط «Robert. دانشآموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانشآموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانشآموز، “رمز عبور” ورود به سامانه می باشد.

اینجا علم پشت یک ایده آل خرید کتاب

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب با تخفیف بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید