توقف اتلاف زمان و شروع نمای سرامیک خشک

متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. در برخی مواقع دلیل خوردگی یکی از مواد و اجزای نما، تأثیر شیمیایی مادهی دیگر بر آن است. یکی از روشهای عایق کردن نمای ساختمان در برابر رطوبت، استفاده از انواع چسبهای رایج برای این کار است. ترمووود در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت داشته و از این رو در صورتی که متمایل به استفاده از چوب در طراحی نما باشید، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. در هنگام نصب و اجرای نمای خشک، باید به آببندی دقیق همهی اجزا توجه کرد. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد.

5 بدون قیمت درس درباره نمای سرامیک خشک That you همیشه به یاد داشته باشید

به همین دلایل رنگ نما از اهمیت ویژهای برخوردار است. اگر در طراحی نمای بیرونی ساختمان این اصول کلی طراحی به درستی اعمال می شوند ، پایه و اساس بهترین طرح های معماری را ایجاد کرده و به ایجاد هماهنگی کمک می کنند. در واقع برطرف کردن مجموعه نیازهای مربوط به آب بندی ،استحکام و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال انجام می شد که باتوجه به ظرفیت تحمل بار، محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. انتهای ساختمان چگونه به پایان میرسد؟ با تولید در دمای بالا و اعمال فشار، میزان تخلخل در این سرامیکها به کمتر از یک صدم درصد میرسد. به وسیله تناسب مناسب پنجره ها، بازشوهای در، سایبان و محدوده سقف ها، سازه های عمودی و افقی، مصالح، رنگ، عناصر تزیینی و… البته تیمهای ساحتمانی حرفهای زیادی نیز میتوانید پیدا کنید که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک توسط آنها بسیار مناسب است. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. Th is conte᠎nt was written  wi᠎th behsaznama᠎ Con tent Gener​ator DE MO.

اول 10 اشتباهات در نمای سرامیک خشک که می‌توانید Easlily درست در حال حاضر

در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. اما در مواردی که نیاز به تلفیق رنگی باشد، باید نقاشی نما انجام شود. در سال۱۲۸۵ ه. ش، میرزا حبیبالله آموزگار (مستشار دیوان کشور)، هنگام عبور از آباده به سوی تهران، بنا به خواهش حاج علیخان که شخص مدبری بوده، از حرکت یه سوی تهران منصرف و در آباده توقف مینماید. طراحی نما هر ساختمان در یک شهر تاثیر مستقیم روی بدنه ی خیابان ها یا میدان هایی که در آن قرار گرفته است دارد. پس حتماً در زمان طراحی نما باید به این موضوع دقت شود. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند. Th​is da ta has  been do ne by behsaznama Cont ent  Genera tor DE MO​.

اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. در ادامه اصول اولیه و مواردی که باید در هنگام طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک باید به آن دقت کنید را بررسی خواهیم کرد. برای این موضوع میتوانید از چوبهای فرآوریشده استفاده کنید. در صورتی که برای نمای ساختمان محدودیت بودجه دارید، با در نظر گرفتن این عوامل میتوانید هزینهها را مدیریت کنید. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید