توقف از دست دادن زمان و شروع نمای خارجی ساختمان

خرید، اجرا و نصب سیستم پوشش دهنده نمای خارجی ساختمان در انواع نمای سیمانی، نمای پی وی سی (PVC) نورتم، رومی، سنگ با بهترین متریال و قیمت مناسب را می توانید با شرکت آذران فضانما تجربه کنید. چرا که بهترین رنگ در شرایط یک ساختمان ممکن است برای شرایط ساختمان دیگر مناسب نباشد. اولین چیزی که از هر ساختمانی جلب توجه می کند و برای همه افراد قابل مشاهده است نمای خارجی ساختمان می باشد که از این رو معماران و طراحان ساختمان در انتخاب طرح و رنگ مصالح و نورپردازی نمای ساختمان توجه و وسواس زیادی به خرج می دهند. در واقع نمای بیرونی ساختمان همانند لباس آدمی بوده و مثل لباس که شخصیت و هویت هر فرد را مشخص می کند، نمای بیرونی ساختمان هم تعیین کننده اصالت آن ساختمان می باشد. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد. سنگ رودخانه ای از جمله سنگ هایی می باشد که در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین دارای کاربردهای زیادی نیز می باشد.

نمای خشک سرامیک

سنگ رودخانه ای نیز از جمله سنگ هایی می باشد که در ساختمان سازی و تزیین بنا از آن استفاده می شود، اینگونه سنگ ها طوری صیقلی می شوند که قطرشان بیشتر از ۵ سانتی متر نباشند همچنین دارای سطحی صاف و صیقلی نیز هستند. قلوه سنگ قهوه ای و مرمر از جمله سنگ هایی می باشد که کاربرد زیادی دارند. سرامیک خشک پرسلانی مجوف : این سرامیک در ضخامت خود دارای سوراخ هایی می باشد که بعلت پر بودن از هوا نقش قابل ملاحظه ای درکاهش وزن این سرامیک داشته علاوه بر این نقش عایق حرارتی را نیز ایفا کرده زیرا این سوراخ ها ازعبورهوای گرم و سرد جلوگیری بعمل می آورند. در این پارک علاوه بر دلفیناریوم و بازدید از نمایش این موجودات بانمک، میتوانید از بخشهایی مانند تونل آکواریوم آبشور، آمفیتئاتر، باغ پرندگان و کلاسیک شو نیز دیدن کنید. پس آنچه در بازسازی ساختمان اداری یا بازسازی منازل مسکونی اهمیت دارد، اجرای یک طرح خاص در نمای بیرونی بنا است.  This h​as ᠎be᠎en gener at ed wi​th behsaznama Con te nt  G᠎en​erator ᠎DE᠎MO​!

توجه داشته باشید که نمای بیرونی ساختمان اگر بدرستی انجام شود باعث افزایش کیفیت و درجه مادی ساختمان می شود و علاوه بر این نمای ساختمان اگر زیبا و خاص باشد در ذهن هر بیننده ای به صورت اثری به یاد ماندنی ثبت می شود بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب نما برای ساختمان مسکونی توجه لازم را به خرج دهید. از این سنگ های قلوه ای می توان در نمای باغ، باغچه و برای پوشاندن زمین استفاده کرد و زیبایی محیط را دوچندان نمود. اما باید بدانید تلفیق مدرنیته و اشکال طبیعی زیبایی محیط داخلی و نمای ساختمان را دوچندان می کند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سازه های جدید، کمی از طبیعت و زندگی در کنار عناصر طبیعی فاصله گرفته ایم. به همین دلیل شناخت و ارزیابی عناصر مهم نما اهمیت ویژهای دارد. طراحی نمای ایده آل دارای ریتم مشخص میباشد ریتم در نما ب معنای این است که عناصر تشکیل دهنده شکل نما باید یک نوع نظم وترتییب مشخص داشته باشد این نظم وترتیب باید در خطوط حجم صفحات به کار رفته در نما دیده شود حتی فضاهای بکار رفته در نما نیز باید شامل این موضوعات شود. طراحی ساده و آسان از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد به طوری که تمام فعالیت های وقت گیر و پیچیده نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما تنها ایده خود را به نرم افزار می دهید. Data was g​en erat​ed with behsaznama Con tent Gen᠎erator ᠎DEMO .

این یک بستر ایده آل برای اجرای رندرهایی است که به طور مستقیم اعمال می شود و می تواند برای دیوارهای خارجی استفاده شود . اینها مواردی هستند که هر کدام ایجاد شفافیت فضایی میکنند. نمای آجری سبب ایجاد فضایی دلنشین و زیبا می شود و به علت داشتن ضریب انتقال حرارتی پایین، نقش به سزایی در ایجاد عایق حرارتی دارد. سرامیک خشک دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و به دلیل مزیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیار قرار گرفته است. یک احساس راحتی و آسایش به دلیل حس روستایی بودن و خلوص و سادگی طبیعی آن اشاره کرد. نمای کامبوزیتی : امروزه از کامبوزیت ها جهت زیباسازی نمای ساختمانهای مدرن و شیک استفاده می شود و به دلیل سهولت در مونتاژ، سبک بودن و همچنین تعمیر و نگهداری راحت کاربردهای فراوانی در زیباسازی منزل دارد. سنگ تراورتن به دلیل ارزانی در ایران طرفداران زیادی دارد اما برای بازسازی نمای ساختمان با سنگ تراورتن باید نمای قبلی کاملا جمع و در صورتیکه نمای قبلی سنگ با آجر بوده باید کامل تراشیده شود در غیر این صورت ملات ماسه سیمان به دیوارها چسبندگی کافی نخواهد داشت و خطر سقوط سنگ از دیوار چند برابر خواهد شد و از آنجایی که اجرای نمای سنگ تراورتن خیلی کند می باشد و در بازسازی نمای ساختمان سرعت کار خیلی مهم می باشد سنگ تراورتن برای بازسازی نمای ساختمان قدیمی توصیه نمی گردد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادامه مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید