تولیدی پوشاک: یک بسیار ساده روش که برای همه کار می‌کند

در سال 1393 با بررسی خلاء های موجود در بازار عرضه و مطالعات انجام شده ، خط تولید پوشاک جین و کتان در پی دستیابی به اهداف جدید با بکارگیری بروزترین ماشین آلات صنعتی و پیشرفته ترین فن آوری ها در صنعت جین راه اندازی شد.هم اکنون گروه تولیدی اطلس جامه به عنوان پیشرو در صنعت جین با بکارگیری ذوق و ابتکار متخصصان و کارشناسان زبده ایرانی و با استفاده از تکنولوژی روز توانسته محصولات بسیار متنوعی را بر اساس نیاز بازار و سلیقه مشتریان ارایه نماید. فروشگاه اینترنتی بی سی سی، زیر مجموعه گروه تولید پوشاک مهام، به عنوان یکی از فروشگاههای اینترنتی معتبر لباس نوزاد و سیسمونی با بیش از ۴ سال تجربه، با پایبندی به اصول خرید اینترنتی که همانا، پرداخت در محل، ضمانت تضمین کالا، ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت بازگشت همگام با دیگر فروشگاه های اینترنتی معتبر در سطح کشور به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی محبوب تبدیل گردید. Data was created with G᠎SA C ontent  Gen​erator DEMO​.

فروشگاه پوشاک

مجموعه پوشاک بانوان آلتون مرکز تخصصی پوشاک بانوان فعالیت خود را از سال 97 با کادری مجرب و حرفه ای، به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات بانوان آغاز کرده است. این استاندارد شامل آزمایشات ویژه روی مواد اولیه ، خطوط تولید، فرایندهای میانی تولید و تولید نهایی است که به منظور اطمینان مصرف کننده از عدم وجود این مواد مضر در کالاهای نساجی و پوشاک انجام می گیرد. این تولید کننده لباس خدمات متنوعی برای ارائه دارد. تا سال 1993 هنگ کنگ جزو برترین ها بود، تا اینکه هم اکنون در رتبه نهم قرار دارد. رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با بیان اینکه ممکن است مانتوهای جلو باز نیز در فروشگاهها دیده شود، بیان کرد: در فروشگاهها این مانتوهای جلوباز جمعآوری می شود که متاسفانه مورد استقبال مصرفکنندهها نیز قرار گرفته است؛ در حال حاضر مانتوهای جلوباز بگونه ای عرضه میشوند که جلوی آن از زیر کاملا پوشیده است، درواقع از یک زیرپوش بلند و تا زانو در این مدل مانتوها استفاده میشود. هر فصل پوشاک مخصوص خود را دارد و در هر چهار فصل تن را پوشش می دهد.

کل استراتژی پوشاک

شاخص های مورد توجه گروه تولیدی موهر فقط به این نکات ختم نمی شود , بلکه ما تمام سعی خود را کرده ایم که پیراهن های سایز بزرگ ما بتواند دامنه بالایی از رده های سنی را پوشش دهند. این روش برای تولید محدوده وسیعی از تولیدات با سرعت و کیفیت مطلوب استفاده می گردد و امروزه بسیار مورد استقبال می باشد. در غیر این صورت، می تواند منجر به عواقبی شود که خوب نیست. خرید پارچه از عمده فروشی پارچه کاری است زمان بر و نیاز به حوصله فراوان دارد. درآمد تولیدی پوشاک به عواملی چون مساحت کارگاه، تعداد دستگاه ها، تعداد پرسنل، ارتباط موثر با طراحان لباس، نحوه سفارش گیری و بازاریابی صحیح بستگی دارد. هاکوپیان موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه بینالمللی و ۲ جایزه ملی گردیده است و اینک با ایجاد ۲۳ فروشگاه زنجیرهای در سراسر ایران، طراحی سیستم مشتری مداری نوین، توسعه بخشهای طراحی تولید و توزیع با ایجاد یک کارخانه تولید کت و شلوار کلاسیک و اسپرت و یک کارخانه تولید پیراهن و نیز همکاری با دانشگاههای ایران در رابطه با آموزش این رشته از طریق تدریس و نشر کتاب و برقراری و حفظ ارتباط با کلیه مراکز مد اروپایی موجب ایجاد فرصت برای علاقهمندان به سرمایهگذاری در این رشته گردیده است. Art icle w as gen erat ed by pushakkade C​on᠎te​nt ᠎Ge᠎nerato​r DEMO᠎.

پوشاک صنعتی بافتینه بنیان نهاده شده و با کسب تجارب نوین در صنعت طراحی و دوخت در زمینه تولید انواع البسه های فرم اداری ،صنعتی، لباس فرم, البسه اداری, کت و شلوار اداری, مانتو و شلوار فرم, پیراهن فرم اداری, شلوار فرم اداری, لباس فرم اداری, روپوش پزشکی, ژاکت اداری, البسه کار, شلوار کار, روپوش کار, تی شرت کار, کاپشن و شلوار, جلیقه کار, لباس کار دوبنده, لباس کار یکسره, لباس فرم کار, سوئیشرت, لباس آشپزی, لباس نگهبانی و حراست, انواع کلاه, کلاه آشپزی, کلاه ایمنی, کلاه تبلیغاتی, کلاه زمستانی, لباس فرم زمستانی, کلاه مهمانداری, کلاه نگهبانی, انواع کفش, کفش اداری, کفش ایمنی و کمربند مردانه با بهره گیری از دانش و تكنولوژی روز دنيا با پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات و نیز کادری مجرب ومتخصص در نمایندگی های داخلی و خارجی وارد عرصه نوین فعالیتهای موفقیت آمیز خود گردید . خرید لباس عروس از وان ترکیه (و حتی کت و شلوار دامادی) در این مطلب توضیح داده شده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت پوشاک.

دیدگاهتان را بنویسید