تکنیک برای به حداکثر رساندن اجرای بتن اکسپوز

ضمنا زنگهای تولید شده در نما خشک آجری شاموتی (زرد رنگ)، انگلیسی (طیف قهوهای رنگ)، مشکی و سفید رنگ است. معمولاً به تمامی صفحات سیمانی که با استفاده از الیاف، تولید شده باشند فایبر سمنت برد میگویند. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. در نتیجه میتوان با مطالعه و برنامهریزی صحیح و طراحی هماهنگ با اقلیم، نهایت دقت را در استفاده از فناوریهای نوین مانند نمای سنگ و سرامیک خشک به کار برد. 6-نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. 1. ریلهای قائم آلومینیومی با درزبند که به دیوار پشتیبان به وسیله براکتها و بستهای مورد نیاز متصل شده است. بدین ترتیب که هوا در اثر تماس با سطح زمین گرمای خود را از دست می دهد و سرد می شود . This has been creat​ed by G᠎SA C ontent G᠎enerat or D em᠎over sion᠎!

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

2-از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شودتاا تصالاتبه کار برده در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند . 4-پنجره ها ، درز ها ، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان بایستی با دقت و تمرکز زیاد آب بندی شود. سریع واکنش نشان دادن در مقابل اسید ها و بازها و مواد شیمیایی دیگر که به علت تراکم و دانسیته پایین و وجود تخلخل های سطحی بسیار زیاد و وجود پیوند ناقص و اکتیو می باشد . طراحی ستون ها به سبک دوریک از کلاسیک شباهت دارد و ارتفاع بسیار زیادی دارند. امروزه به کارگیری از متریال بتن اکسپوز در نمای ساختمان از محبوبیت زیادی برخوردار شده است، شاید یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن بسیاری از کارفرمایان و پیمانکاران را به خود مشغول کرده باشد، نحوه اجرای بتن اکسپوز باشد، در این مقاله بیشتر با مراحل اجرای بتن اکسپوز آشنا می شویم. طراحی نما با سنگ و آجر نمونه ای از طراحی نما به سبک سنتی یا ایرانی است.

اتصالات نمای خشک

3- متریال به کار رفته جهت زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. زیرسازی نصب خشک سرامیک، متشکل از پروفیلهای قائم و براکتهای اتصال است که این پروفیلها و براکتها از آلیاژ آلومینیوم با حداقل ضخامت ۲ میلی متر تشکیل شده است. کاربرد نمای سرامیک خشک چیست ؟ نحوه زیر سازی نمای خشک سرامیک : منظور از زیرسازی نما ایجاد بستری مناسب جهت اجرای نما می باشد. از مخلوط ملات خشک بسته بندی شده استفاده شود. نمای شسته حاصل از ترکیب درصد معینی از سیمان سفید یا سیاه ( با توجه رنگ نمای پایانی انتخاب میشود) و پودر های رنگی طبیعی یا پودر سنگ رنگی و سنگ های نمره بندی شده به همراه آب ترکیب شده و ملات مینماییم و بوسیله ماله و سایر ابزار اهای سیمانی کاری روی سطح کار اجرا می شود. از آنجا که معمولا انتخاب دو یا چند طرح (یا رنگ) کاغذ دیواری با یک هارمونی مناسب برای یک محیط نیاز به دقت و سلیقه و کمی هم دانش معماری دارد، می توانید از یک طراح دکوراسیون داخلی برای انتخاب طرح و چیدمان و رنگ بندی نمای خشک مدرن دیوارهایتان کمک بگیرید.

9 کلاس شما می‌توانید یادگیری

شما عزیزان میتوانید در زمینه طراحی، نصب و اجرای نمای سمنت برد، با تیم طراحان و مهندسان ما مشورت نموده و سپس اقدام به عمل نمایید. این نوع نمای ساختمان را میتوانیم هر 2 سال یکبار به شستشو اقدام کنیم. در هنگام استفاده، هر از چند گاهی ملات را دوباره مخلوط نمایید. در هنگام استفاده، هر از چند گاهی ملات باید دوباره مخلوط شود. از طرفی سبکی که قرار است در نمای ساختمان بکار برده شود در تعیین نوع سنگ مهم است و هنگام خرید باید به آن توجه کرد. هر دو نوع مخلوط های خشک هستند که یکی – نیازمند اضافه نمودن لاتکس مایع در هنگام اختلاط است. اگر پروژه در یک منطقه خشک و بدون بارش مکرر باران در حال اجرا است، می توانید زیرسازی را با اسکلت های چوبی بسازید که باید قبل از آن تحت فرآیند حرارتی قرار گیرند. سطح به صورت یکنواخت بدون نقاط خالی، با میزان ملات کافی به منظور اطمینان از ضخامت ملات حداقل ۲ میلی متر بین سرامیک و پشت بند پس از آنکه سرامیک در موقعیت جا زده شد، پوشش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید