جالب حقایق من شرط بندی شما به هیچ وجه درباره نمای خشک آجر نمیدانستید

اما اجرای نما و نصب نادرست سنگ­های نما می­تواند خسارتهای غیر قابل جبران را به وجود بیاورد. یکی از پرکاربرد ترین روش های نصب سنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان استو در نصب سنگ از روش ها و سنگ های متفاوتی استفاده می شود. در نتیجه لایه داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت به وسیله سنگدانه و ملات آهکی پر می شد. در مورد سنگ هاي نما ضریب انبساط حرارتی کانیهای مختلف سنگ و همچنین ملات پشت آن باید نزدیک باشد تا از خرد شدن سنگ و جدا شدن آن از ملات جلوگیري شود. پشت سرامیک ها نیز با توری مش و چسب رزین اپوکسی دو جزئی مسلح سازی گردیده است. در سال­های اخیر اجرای نمای سنگی برای ویلا و آپارتمان ها با استفاده از این روش طرفداران زیادی پیدا کرده است. تولید مصالحی که جهت اجرای نمای خشک استفاده می شوند بصورت صنعتی است به همین علت دارای کیفیت بسیار بالاتر و مطابق با استاندارد های مربوطه می باشد. Article was c​re​at ed  by behsaznama C ontent G enerat᠎or D​emov er᠎si on​.

تجهیزات نمای خشک

برای اینکه سنگ کاری نما با مشکل مواجه نشه و سنگ ها بعد از مدتی شل و پرتاب نشن، از روش های مختلفی برای ایجاد گیرش بیشتر بین سنگ و ساختمان استفاده میشه. برای انجام سنگ کاری نما در طبقات بالاتر ساختمان ها، نیاز به زدنِ داربست داریم. نمای کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان ابداع و به جهت کیفیت مناسب و نداشتن محدودیت در طراحی و اجرایش مورد استقبال شدیدی قرار گرفت. ازاین رو به عنوان نما ویلا ترکیب سنگ و همچنین نمای سنگ و آجر ساختمان دو طبقه و یا چندین طبقه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا که هر دو مصالح به کار برده در این نوع نمای سنگی در آب و هوای ایران مناسب به حساب میآیند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند و قابلیت اجرایی شدن در سراسر کشور را دارند. در نهایت با مطالعه این مقاله به این نتیجه رسیدیم که سنگ و آجر جزو مصالحی هستند که در طرح و رنگ و مدل از تنوع بالایی برخوردار هستند . اقلیم منطقه در این فاکتور نقش بالایی دارد.

دتایل اجرای نمای سنگ خشک

از مصالح بادوام و مقاوم در مقابل فرسایش (از قبیل سنگ های مقاوم) استفاده شود. همانطور که همه می دانیم هر چیزی علاوه بر مزایا از معایب نیز برخوردار است و ما باید آن ها بدانیم و برسی کنیم تا بهتر بتوانیم تصمیم بگیریم و بهترین و درست ترین انتخاب را انجام دهیم. آجر نما علاوه بر این که باید از استانداردها لازم برخوردار باشد، لازم است که در برابر گرما، رطوبت و نفوذ آب مقاوم باشد و به آسانی آسیب نبیند. این مدل از سرامیک خشک از آب بندی استاندارد و مناسبی برخوردار ات بنابراین آب را به پشت نما انتقال نمی دهد. بعضی سنگ ها دارای خلل و فرج هستن و به راحتی به ملات سیمانی در پشت خود، می چسبن. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. برای اجرای نمای سنگی به صورت خشک از پیمانکاران مجربی کمک بگیرید که شما را از داشتن این نما پشیمان نکنند. همواره طراحان و معماران در تلاش اند تا مدل های خاص و به روزی را برای نمای ساختمان، با ترکیب سنگ و آجر ارائه دهند.

اجرای نما برای Dummies

به این ترتیب خدمات شستشوی نما با فشار آب بسیار موثر تر و کاربردی تر است. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ، فایبر سمنت برد ، ترموود و … لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده و در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. 3-امکان اجرای آسان در طبقات با ارتفاع زیاد. 3. با استفاده از مصالح سنتی به روشهای جدید، از مصالحی مانند چوب، آجر و سنگ به روشهای ساده استفاده می شود. در سالهای اخیر، در بیشتر آثار معماری گیرا و جالب توجه معماران حرفه ای و بنام مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، سرامیک، تراکوتا، پلاستیک و مواد فلزی، این سیستم بکار رفته است که همگی بدین روش نصب شده اند. در این مقاله قصد داریم با نحوه نصب سنگ نمای ساختمان، اجرای سنگ در نما، بهترین سنگ نمای ساختمان، مراحل اجرای نمای سنگ ساختمان و روش­های اجرای این نما با شما صحبت کنیم.

اجرای نما: استراتژی Google

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت بهساز نما.

دیدگاهتان را بنویسید