جذاب جزئیات من شرط شما به هیچ وجه درباره اجرای بتن اکسپوز نمیدانستید

دستمزد کارگران باتوجه نوع نما و همچنین با در نظر گرفتن شهر و منطقه ای که پروژه در آن قرار دارد، متفاوت می باشد. این موضوع باعث میشود که انواع گوناگونی برای آجرهای نسوز نما در نظر گرفته شود که میتوان به مدلهایی چون آجر قرمز، آجر مشکی، آجر سفید و دیگر طیفهای رنگی آن اشاره کرد. معماران murali نمای بیرونی محل سکونت “vinod” را در نمای پویا که آجرهای مستقیم و طرح دار را ترکیب می کند، ساخته است. طراحی و اجرای پوستهی ساختمانی که بتواند با رفتار حرارتی مناسب، بالاترین میزان آسایش حرارتی را در فضای داخل بدون کمک تجهیزات مکانیکی تأمین کند، میتواند تا حدود زیادی سبب صرفه جویی در مصرف انرژی گردد. خانه های گلی و خشتی بخاطر صرفه جویی فوق العاده در انرژی، دوستدار محیط زیست بودن و همچنین هزینه اجرای پایین، می تواند یک فضای عالی برای زندگی خانوارها در فضای گرم و خشک با میزان رطوبت شرکتهای نمای خشک پایین فراهم کند.

نمای خشک مدرن

Th​is da ta has be᠎en w ritt en wi᠎th t᠎he help of G SA Conte​nt Gener at or  Demoversi on᠎.

این که یک معمار می تواند هنر طراحی خود را در معرض دید قرار دهد ، باعث ایجاد رقابت برای عرضه ی نماهای منحصر به فرد و زیبا خواهد شد و همچنین چهره شهر را زیبا خواهد کرد. از طرفی نما را میتوان به عنوان چهره ساختمان تلقی کرد که در مقابل دید عموم قرار دارد. مهمترین عامل ناراحتی انسان در این ناحیه، گرمای بسیار زیاد ماندن و خشک شدن پوست بدن و کم بودن ظرفیت تبخیر هوا به دلیل گرمای زیاد بوده، بنابراین تهویه مورد نیاز است. پنجره های آلومینیوم ضعف عایق نبودن در برابر حرارت را دارند به همین دلیل برای رفع این نقص کارشناسان و متخصصین صنعت آلومینیوم مبادرت به طراحی و تولید نوع جدیدی از پروفیل آلومینیومی به نام ترمال بریک نمودند. پنجره ترمال بریک قابلیت اصلاح و تغییر شکل را نداند و بعد از تولید نمیتوان فریم پنجره را تغییر داد. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. به طور کلی یکی از مناسب ترین و متداول ترین مصالح ساختمانی این نوع می باشد.

᠎Th​is conte᠎nt was cre at ed by behsaznama C​on᠎tent Gen᠎er​ator DEMO.

البته همانطور که در بالا اشاره شد، این خانه ها بخاطر شرایط گل و خشت، بیشتر مناسب مناطق گرم و خشک یا نیمه مرطوب هستند. از ویژگی های این محصول می توان به مقاومت آن در برابر حریق و آتش سوزی و کم ترین میزان شوره زدگی در شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد. یکی از مهمترین مواردی که در طراحی نمای ساختمان ها باید به آن توجه نمود کاربری ساختمان می باشد . واقعیت این است که گل و خشت بعنوان یکی از قدیمی ترین و پراستفاده ترین مصالح ساختمانی، در چند سال اخبر دوباره توجهات و نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. خانه های گلی تازه ساز، هر چقدر هم که سعی کنند جلوه ای سنتی و قدیمی داشته باشند، بازهم جلوه ای از نمای مدرن را در خود نشان می دهند. نه تنها مردم عادی بلکه طراحان و معماران نیز دوباره توجهی خاص به خانه های گلی نشان داده اند.

نمای خانه گلی و خشتی از جمله نماهایی است که برای همه مردم در سرتاسر دنیا آشنا است، در نتیجه مردم خیلی سریع با آن ارتباط برقرار می کند. اما شاید در هیچ کجای دنیا مثل ایران، مردم با خانه های گلی آشنا نباشند. شاید باورش کمی سخت باشد اما بسیاری از خانه های ویلایی مدرن، در مناطق صحرایی از گل ساخته می شوند اما نمای بکار رفته در ساخت دقیقا شبیه به خانه های ویلایی مدرن با متریال مدرن مثل بتن، سنگ و … جالب است بدانید که استفاده از کاه گل مصنوعی بسیار اسان هست و مانند رنگ باید قلمو ان را روی سطوح اجرا کرد و هنگامی که خشک می شود برجسته تر می شود و کاملا مانند کاه گل می شود ، اما اگر شما دوستدار روش ستنی و قدیمی کاهگل می باشید می توانید از همان روش سنتی ان استفاده کنید و هزینه ساخت خانه کاه گلی به روش سنتی نیز نسبت به دیگر مصالح بسیار ارزان و مناسب هست .

دیدگاهتان را بنویسید