جذاب حقایق من شرط شما به هیچ وجه درباره نمای خشک نمیدانستید

نمای پانچ متال آرمن طرح و نما در همه کاربردهای معماری متنوع و کاربردی است. و حتی میتوان مطمئن بود که نمای ساختمان باگذشت زمان و بارش بارانهای اسیدی تغییری نخواهد کرد. در ادامه این بخش با ارائه توضیحات تکمیلی حول محور موضوع بتن اکسپوز و تاریخچه آن، به نکات مهم اجرایی و مزایای این سازه نیز اشاره خواهیم کرد. گاه جهت استحکام بیشتر دیوار سایه انداز، اقدام به احداث پشتبندهای بزرگ در قسمت جنوبی دیوار میکردند. علاوه بر این به همین دلیل است که سازههای عظیم مانند پلهای بزرگ را نیز از بتن میسازند. قیمت این بتن ها در مقایسه با مصالحی که برای کفپوش راه ها و پیاده روها استفاده می شود پایین تر است و هزینه آن از نظر اقتصادی در پروژه های بزرگ بصرفه تر می باشد. در یک مقایسه کلی، میتوان گفت که مقاومت فایبر سمنت برد از چوب و سیمان هم بالاتر است و آن را میتوان یکی از مقاومترین متریالهای تولیدشده برای نمای خارجی ساختمان دانست. شما برای خرید بتن اکسپوز در هر دو حالت مناسب برای نمای داخلی و خارجی میتوانید به راحتی و بدون واسطه پس از مشاهده ی کاتالوگ های شرکت اذران دکور و انتخاب از میان ده ها طرح و مدل موجود خرید بفرمایید.

قطعات نمای خشک

در اجرای بتن اکسپوز میتوان از ملاتهای چسبنده و چسب استفاده کرد و حتی میتوان آن را بهصورت خشک به کاربرد. بتن های اکسپوز برای محوطه سازی پارک ها و باغ ها نیز کاربرد دارد. کسانی که میخواهند نهایت مقاومسازی را در ساختمانهایشان بهکارگیرند، بیشک علاوه بر استفاده از بتن در ساختار اصلی، باید از بتن اکسپوز نیز در نمای خارجی استفاده کنند. بتن اکسپوز در نمای داخلی یا خارجی ساختمان باید با ماهیت دیگر وسایل و تزئینات محل همخوانی داشته باشد. یکی از مهمترین مزیتهای بتن اکسپوز این است که بتن نما به دلیل شکل ظاهری و قالب گذاری خاص نسبت به سایر مصالحی که برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده میشوند وزن سبکتری دارد. سطح صیقلی و زیبای بتن اکسپوز باعث شده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده شود. البته نباید فراموش کنید که استفاده از عناصر متضاد با ماهیت صنعتی بتناکسپوز میتواند کنتراست هنری و زیبایی را در دکوراسیون داخلی یا خارجی خلق کند. اجرای کف، یکی از کاربردهای رایج سنگ های لاشه می باشد. باکمک از محاسبات و تجربه متوجه می شویم که روش اجرای نمای خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند.

آنگاه مقدار زیادی از این حلوا را باخود به عنوان راه آورد برد. که این مسئله بر محبوبیت این ماده در نزد پیمانکاران افزوده است. به دلیل تولید بتن اکسپوز در قالبها و اشکال گوناگون، استفاده از این ماده انعطاف زیادی به طراحی داخلی و نمای ساختمان میدهد. در سال های اخیر به دلیل پیشرفت در علم و تکنولوژی و به کار بردن دستیافت های علمی در زمینه های مختلف، همواره شاهد ایجاد و به کارگیری روش های جدیدی در عرصه های مختلف هستیم، البته در مواردی استفاده از این دستیافت های جدید می تواند در صورت اجرای نامناسب معایبی به همراه داشته باشد، از جمله نمای خشک را می توان اشاره کرد که امروزه مرسوم شده است. در این مقاله توضیح دادیم که بتن اکسپوز چیست و چه کاربردها و ویژگی ها و مزایایی دارد. چنانچه سوالی برای شما پیش آمد با ما از طریق بخش نظرات که در پایین همین مقاله و تمامی مقالات دیگر معماریفا وجود دارد؛ در ارتباط باشید. نحوه اجرای بتن های اکسپوز را در مقاله بتن اکسپوز چیست تشریح دادیم.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اجرای نمای سرامیک خشک که به روش نصب مکانیکی نیز معروف است از لنگرها و اتصالات جاسازی شده برای اتصال استفاده می کند. اکثر طراحان نمای ساختمان و ساختمان سازان در تلاش هستند به روز بودن ساختمان را با استفاده از بتن در طراحی نمای ساختمان به ببینده نشان دهند. یکی از اصلی ترین کاربردهای این نوع بتن در طراحی نمای ساختمان می باشد. شرایط اجرای بتن نما به این صورت است که چسباندن بتن اکسپوز به سطح به خوبی صورت می گیرد و بر اساس ابعاد و حجم بتن ها این روش به طور کلی مناسب به نظر می رسد. کارخانه ها با استفاده از قالب های پرکاربرد اقدام به آماده سازی بتن ها بر اساس استاندارهای لازم می کنند. این عمل فرآیند ساخت را تسهیل میکند و به آن سرعت میبخشد. بتن اکسپوز این قابلیت را برای طراحان فراهم میکند که در ابتدا نسبت به حجم جایی که قرار است ساخته شود، قالبگیری کنند و بتن اکسپوز را مطابق با این قالبها تولید کرده و به کار ببرند. نما در عمل درون ساختمان را از بیرون و فضای خصوصی را از فضای عمومی جدا میکند. This po st h᠎as be en done by GSA C on te nt  Gene᠎ra tor ᠎DE MO.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید