جنگ علیه اجرای نما

برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگهای نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند. آجر کاری نما مانند سایر سبک ها در طراحی نمای ساختمان با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان، دستخوش تغییراتی مثبت شده است. زیرا علیرغم برخورداری از ظرافت، زیبایی و دوام آلومینیوم، به دلیل طراحی خاص و تکنولوژی ساخت جدیدی که دارد، دارای مزایای بیشماری نسبت به دربهای سنتی است. در واقع با تکنولوژی “ترمال بریک (Thermal break)”، پل حرارتی که در درب و پنجرههای معمولی وجود دارد شکسته میشود. لطفاً برای تماس با مالک یا دستاندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در اطلاعات بالا استفاده کنید. پس از آن، فرآیندهای دیگری شروع می شود که آن قطعه فلز خام را به پنجره یا در مدنظر شما تبدیل کند. بعد از این مرحله آن را از یک قالب عبور می دهید و آن را تحت یک سری دستگاه ها و فشارهای مختلف، به شکلی که می خواهید در می آورید و آن را خم می کنید.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

سرامیک پرسلان از موادی با کیفیت بالا ساخته شده است و یک محصول تقریبا لوکس محسوب می شود. به وسیله درب و پنجره های آلومینیومی، پنجره ها و درهایی را خواهید داشت که دارای استحکام، عایق بندی بسیار بالا و دوام تقریبا مادامالعمر هستند. محصولات این شرکت از درب و پنجره های ترمال بریک، نرمال، نمای کرتین وال ( استیک و یونیتایز ) و … این مدل درب به منظور صرفهجویی در انرژی و محافظت در برابر عناصر آب و هوا، سر و صدا و همچنین ایجاد سطح بالایی از امنیت بسیار کارآمد است. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. صفحات کامپوزیت آلومینیوم را می توان با طرح های سنگی یا چوبی مجهز کرد. هندریل های شیشه ای که به نرده های شیشه ای معروف اند کاربردهای بسیاری دارند از جمله کاربردهای هندریل های شیشه ای می توان به نصب آنها در جلوی تراس، قسمت جلویی پنجره در ساختمان ها و غیره اشاره کرد. نمای ساختمان های مدرن باید به گونه ای طراحی شوند که نورگیری بسیار خوبی داشته باشند. در نتیجه، یک قاب فلزی آلومینیومی خواهید داشت که بسیار قوی و بادوام است.

اجرای نما برای عالی}

پلی آمید در بین قابهای داخلی و خارجی درب آلومینیومی دوجداره قرار میگیرد. آجر نما آذرخش دارای نشان ملی استاندارد و دارای چندین گواهینامه بین المللی است. بنابراین شما در هر نقطه از ایران که باشید می توانید از این نوع آجر با خیال راحت استفاده کنید. روش اجرای نمای ترکیبی سنگ و آجر ، هر کدام به صورت جداگانه به روش های مختلفی انجام می شود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم . سنگ گوهره که معدن آن در خرمآباد است از سری سنگهای لایم استون است که علیرغم مناسب بودن برای کفپوش و راهپله، به علت داشتن بافت نرم برای فضای روباز و در معرض آلودگی و رطوبت مناسب نیست و بخاطر عدم سابپذیری سنگی جرمگیر است. درب ریلی ترمال بریک برای استفاده به عنوان دربهای داخل ساختمانها مناسب است. بنابراین در کل میتوان اینطور گفت؛ دربهای ترمال بریک مانع ورود گرما، سرما و حتی مانع ورود صدای بیرون به داخل و بالعکس میشود. فلز آلومینیوم یک رسانای عالی گرما و سرما است. Th᠎is data has been do ne with behsaznama Content Gener᠎at or Dem​over sion !

نمای خشک سرامیک چیست

یک پل حرارتی هزینه زیادی در زمینه اتلاف انرژی و هزینه قبض به شما تحمیل خواهد کرد، چه در گرما یا سرما. و یا مزایای درب آلومینیومی ترمال بریک نسبت به دربهای دیگر در چیست؟ امروزه دربهای ترمال بریک آلومینیومی به عنوان بخش مهمی از نمای ساختمانها در زمینه مدیریت انرژی به کار می روند. در جایجای ایران مسیرهای طبیعتگردی منحصربهفردی وجود دارد که پیمایش آنها، فعالیتی مفرح و سرشار از تجربههای گوناگون است. ساختار درب و پنجره ی ترمال بریک به این صورت است که پروفیل فریم و یا باز شو به دو قسمت تقسیم می شود و این دو پروفیل با استفاده از ماده ای از جنس پلی آمید (که رسانایی حرارتی بسیار پایینی دارد ) به یکدیگر دوخته میشود . در صورتی که در انتخاب دچار تردید هستید و یا نمی دانید چه مدل کیفیت و یا طرح و رنگی مناسب کار شماست، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و به راحتی با استفاده از تجربه ایشان به انتخاب مناسب ترین مصالح برای کار خود بپردازید. همچنین جذب مخاطبان فراوان برای گسترش این جوامع مجازی و استفاده از وب سرور مناسب که سرعت بارگذاری صفحه را در زمان های پر ترافیک پایین نیاورد از مسائل مهم بعدی این نکات می باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نمای مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید