جنگ علیه نمای خشک ساختمان

سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد. باید در نظر داشت که اجرای بند آجر نما آذرخش میتواند زیبایی آن را دوچندان کند و استحکام نمای ساختمان را بالا ببرد. نمای کرتین وال یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. این موضوع به خصوص در رابطه با سازههای دارای دیوار پردهای شیشهای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در بسیاری از نماهای ساختمان نظیر دیوارهای شیشهای، گاهی اوقات اگر چه فضای درون خود ساختمان شرایط دمایی مناسبی دارد، اما زمانی که که فرد نزدیک به دیوار میشود و آن را لمس میکند ممکن است بسیار سرد و یا بسیار گرم باشد. Th᠎is c ontent w as written ᠎by behsaznama C᠎on tent᠎ Generator Dem​oversi​on᠎.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

یکی دیگر از موارد پر اهمیت آن است که دمای خود نمای ساختمان نیز متعادل باشد. یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با نمای ساختمان دور نگه داشتن باران و برف است. از این رو داشتن طراحی هوشمندانهی نمای ساختمان جهت کنترل آب باران و برف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 1- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . زمانی که تصمیم نهایی خود را برای ساخت سازه قطعی کردید بهتر است در اولین فرصت به شهرداری منطقه ای که ملک شما در آن قرار دارد رجوع کنید. در میانه راه جاذبه «آبشار سنگ بن چشمه» قرار دارد. تایل های بتنی که در واقع با ضخامت دو سانت و رنگ طوسی فیلی که دارد توانسته است چیزی شبیه به معجزه را در صنعت دکوراسیون داخلی به وجود بیاورد کار سختی هم نیست فقط کافی که این دیوارپوش را مشاهده کنید و این متریال را در سبد انتخاب خود قرار دهید.

نمای خشک شیراز

بنابراین موضوع اساسی در این مورد قطع کردن کامل جریان هوا نیست بلکه کنترل این جریان به شکلی است که بتواند در کنار فراهم آوردن محیطی مناسب برای افراد درون سازه، از لحاظ هزینههای انرژی نیز مقرون به صرفه باشد. کامپوزیت آلومینیوم عایق خوبی نیز نیست. با پیشرفت تکنولوژی و لزوم ساخت ساختمانهای سبکتر، ضخامت جدارهها نیز تا حدود بسیار زیادی کاهش یافت. از این رو احتمال خطای انسانی تا حدود بسیار زیادی کاهش مییابد. در اوایل فصل بهار و فصل پاییز آبوهوای منطقه بسیار متغیر و غیرقابلپیشبینی است و احتمال مواجه شدن با رگبارهای مقطعی و سنگین وجود دارد. کاهش حجم و وزن اسکلت و فوندانسیون ساختمان به صورت کلی جنبههای مثبت بسیار زیاد دیگری نیز جدای از افزایش مقاومت در برابر زلزله دارد. در نتیجه این نوع پنجره ها از ایمنی بالایی در برابر حوادث طبیعی، آتش سوزی یا حتی سرقت نیز برخوردار هستند. کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود میآورند. این موضوع میتواند به مقاومت سازه در برابر زلزله کمک بسیار زیادی کند.

برای اجرای سرامیک کف، زیرسازی اهمیت زیادی داره. به ویژه برای نماکاری های رومی خیلی کاربرد داره. هم در نمای داخل و البته در متد بالاتر می توانیم در نمای بیرون هم کاربرد داشته باشد اما بحث بیرون فرق می کند بتن اکسپوزی است که قطعا باید مقاومت بالاتری نسبت به بتن اکسپوز داخل داشته باشد و شرایط ویژه تر اما همین انواع بتن اکسپوز داخلی هم در واقع چیزی از نمای بیرون ندارد کاملا استحکام قوی دارد و توانسته است که دوستانی که به طراحی دکوراسیون داخلی علاقه دارند در کارهای خود از همین متد بهره مند شوند دوستانی که خود به تنهایی مایل هستند که محیط خود را دکور کنند از این متریال برای زیبا سازی محیط استفاده کنند و عزیزانی که همکار ما هستند بی واسطه از کارگاه تولیدی ما بتن اکسوپز داخلی را خریداری و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. بتن اکسپوز توانست با حضور پنج و شش سال خود در صنعت دکوراسیون داخلی در واقع یک نفس جدیدی را به این صنعت بدهد و حرکت آن را از نو شروع کند. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه ۷۰ شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید