حقیقت ممنوع در مورد نمای خشک که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

طراحی ویژه که می تواند قسمت های خاصی از نما را طبق مدل دلخواهش برجسته کند. میتوان با جدا کردن قسمت داخلی پروفیل و قسمت خارجی پروفیل به وسیله یک ماده عایق مشکل را برطرف نمود. در واقع ترمال بریک یک عایق حرارتی است که در قاب های درب و پنجره ها قرار می گیرد. میبد یکی از نمونه های نادر شهرهای باستانی ایران به شمار میرود که راههای باستانی این دیار پیر را سواران مادی و پارسی ، اشکانی و ساسانی در نوردیده اند و در دوره های بعد نیز کاروانهایی که از چهار سوی ایران بیابانهای مرکزی را می بریدند و در این پایگاه امن از تشویش بیابان می آسودند یکی از این راههای باستانی شاهراه ری -کرمان می باشد که مجموعه کاروانی رباط که متشکل از کاروانسرا ،چاپارخانه ، آب انبار و یخچال می باشد.در قسمتی از راه باستانی قرار دارد . اما همان طور که به کرات ذکر شد، توجه ویژه ای به آماده سازی سطح داشته باشید و سعی کنید بستر کار را از حالت زبری و خشنی به حالت کاملاً صیقلی و صاف تغییر دهید. پنجره ترمال بریک قابلیت اصلاح و تغییر شکل را نداند و بعد از تولید نمیتوان فریم پنجره را تغییر داد.

نمای خشک با آجر

در پایان امیدواریم با نکات موجود در این مقاله بتوانید نمای سنتی زیبایی را برای ساختمان خود ایجاد کنید. الیافی که در این نوع از نما وجود دارد مقاومت بسیار بالایی ایجاد می کند، به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاوم است. در طول عمر ساختمان نیز به لحاظ انرژی در مقایسه با انرژی ورودی اولیه، تا بیش از 100 برابر بیشتر صرفه جویی می شود. برای نمونه در مورد میزان میانگین گاز برای گرم شدن خانه ای در ملبورن، استفاده از پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک باعث می شود تا تنها در سال اول استفاده از این پنجره ها، میزان معادل CO2 تا سه برابر در مقایسه با تولید قاب های آلومینومی نرمال بیشتر صرفه جویی شود. فایبرسمنت در مقایسه با چوب و سیمان دارای مقاومت بیشتری است و در مقابل آتش و رطوبت نیز مقامت قابل توجهی دارد. برای انجام این کار متریال های گوناگونی وجود دارد که هر یک از آن ها در نوع خود دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشند. سنگ به کار رفته در نمای ترکیبی آجر و سنگ نیز از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و دما ی زیاد بر خوردار می باشد و دارای تنوع بسیار زیادی نیز می باشند .

پنجره آلومینیومی نرمال نیز از عایق خوبی برخوردار نیست، اما پنجره آلومینیومی ترمال بریک نیز با استفاده از تیغه پلی آمیدی که به پنجره اضافه می شود باعث شده فلز آلومینیوم از حالت رسانا خارج شود و عایق مطلوبی داشته باشد. رنگ آمیز پودری نیز با دستگاه بر روی آلومینیوم اسپری می شود. پروفیل های ترمال بریک گران تر از پروفیل های اختصاصی هستند، اما بر اساس محاسباتی که انجام شده این پروفیل ها حداکثر بعد از مدت زمانی 5 سال میتوانند هزینه خود را برگردانند. برای خانه هایی که گرمایش به صورت الکتریکی در آنها انجام می شود، یا خانه هایی که در اقلیم های گرم، سرمایش آنها به صورت الکتریکی صورت می گیرد، قریب به 300 برابر صرفه جویی انجام می شود. همچنین نسبت به طول عمر طولانی که این متریال دارا می باشد و عایق حرارتی بسیار قوی که باعث می شود مبلغ قبوض انرژی شما کاهش داشته باشید، در هزینه های شما صرفه جویی انجام می گیرد. این متریال باعث شده درب و پنجره های شما طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. معمولا تولید کنندگان درب و پنجره معمولا بر اساس متریالی که بروی آن تمرکز دارند شما را راهنمایی می کنند. کدام برای ساختمان شما مناسب تر است؟  Po​st has been generat ed ​with t he ᠎he lp of behsaznama C on᠎te​nt Gen er​ator Dem oversion.

8 نکات بسیار مفید برای بهبود شرکت های نمای خشک

البته نکته قابل توجه این است که نوارهای پلی آمید به دلیل ماندگاری و مقاومت بالاتر از نوارهای PVC بسیار بهتر و مناسب تر می باشند. قاب های آلومینیومی به طور کلی نسبت به پروفیل یو پی وی سی از ظرافت، براقیت و زیبایی بیشتری برخوردار می باشد. پروفیل آلومینیوم بسیار قوی و در عین حال سبک وزن می باشد. این مدل نما جزء نماهای خشک به حساب می آید و از آن می توان در نما ساختمان مسکونی، نمای ساختمان اداری و یا تجاری استفاده نمود سرامیک پرسلانی . استحکام پنجره آلومینیومی نسبت به یو پی وی سی کمتر است. این امر باعث شده که قیمت این نوع پنجره نسبت به سایر پنجره ها گران تر باشد. همچنین به دلیل مزایای فراوان آلومینیوم نیز می تواند به صورت تک جداره، دوجداره، سه جداره و چهارجداره تولید شود. اجرای سیستم نمای خشک علاوه برسایر مزایا، به دلیل استفاده نکردن از ملات،وجود فضای خالی تهویه و خروج سریع آب نفوذ کرده، احتمال شوره زنی را شدیداً کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید