حقیقت پنهان در نمای خشک Exposured

کنج یا گوشه نما در واقع محل برخورد دو نمای عمود بر هم است. نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. صنعتِ شیشه با قدمتی ۴۰۰۰ ساله امروزه به کمکِ تکنولوژیِ پیشرفته نقش و کاربردِ بسیاری یافته شرکت نمای خشک است. نمای کرتین وال فیس کپ: در این نما پس از نصب لامل های عمودی و افقی شیشه های نمای ساختمان در فضای بین لامل ها قرار داده شده و پس از آن مصالحی به عنوان درپوش و اتصال مخفی با دماغه لامل، سبب محکم و ثابت شدن شیشه های در جای خود می شوند. البته استفاده از مواد سیلیس و دیسکیلیر زمانی کاربرد دارد که این مواد ها با جنس نمای ساختمان شما سازگاری کاملی داشته باشد و استفاده کردن از این مواد ها موجب آسیب رساندن به نمای ساختمان شما نشود. Data was g᠎en᠎erated with behsaznama Conte nt G᠎ener ator  Dem​ov​ersion᠎.

انواع نمای خشک

برای شستشوی سطوحی که دارای کثیفی بسیار بالایی بوده و از جرم ها و رسوبات پوشیده شده است نما را با استفاده از مواد سیلیس شستشو می دهند. دستگاه واترجت دارای موتور و شیلنگ قوی بوده که در مقابل فشار بالای آب مقاومت بالایی دارد و با فشار بالا سطوح را پاکیزه میکند. بایرامیکس دارای سختی زیادی است و مقاومت مکانیکی، شیمیایی و فیزیکی خوبی دارد. بام پوسته ای است که بر سر ساختمان قرار دارد. اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود. طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کار ورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نمای خشک انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروزرسانی، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فاز یک به مشتری ارائه می گردد. نماهای ایجادشده با ماسه و سیمان به دلیل عمر کوتاه ناشی از ترکخوردگی و یا احتمال سقوط آجرها و نیز نیاز به تعمیرات، خسارات جانی و مالی زیادی را در پی خواهند داشت. به همین دلیل برای بازسازی و ترمیم نمای ترموودی قبل از انجام هر کاری باید کاملا شستشو شود که شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند شستشوی نما ترموودی و بازسازی سطوح ترموودی را انجام می دهند.

ده کلید Parts در اجرای نما

شرکت زیباآشیان با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، دیتیل اجرای نمای خشک و با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز مقاطع آلومینیومی اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید و در صنعت اجرای نمای خشک مورد استفاده قرار می دهد. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرد اجرا کننده کار هم باید از تجربه و حرفه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمان اجرای کار از روش هایی استفاده کند که موجب از بین رفتن جرم ها تا حد ممکن بشود. استفاده از این کار موجب بلند شدن تمامی گرد و غبار از سطوح نما می شود و زمانی که نمای ساختمان تمیز باشد رنگ در نما چسبندگی بالایی خواهد داشت.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک درباره بیاموزید اجرای نما}

بسیاری از نماها ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی را ممنوع میکند. اهمیت این قضیه سبب شده است که در بسیاری از شهرها و کشورهای پیشرو جهان در رابطه با سیما و کالبد ساختمانها ضوابط و مقررات ویژهای پیاده شود. نبشی کشی نمای ساختمان قبل از اجرای نما انجام میشود و سپس نما بر روی آن سوار میشود. در حال حاضر نمای سیمانی یکی از پرتقاضا ترین نماهایی می باشد که در پروژه های نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام می شود. طراحی نما به سبک ایرانی، با بهره گیری از مصالح ساختمانی بومیو غالبا از آجر است. 1. اگر سنگ ساختمانی در نما به کار برده شود، استفاده از سنگ های نمایی که بافت و شکل خوبی دارند و همچنین پر دوام و مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط نا مساعد جوی و محیطی، نور خورشید، آب و رطوبت هستند، توصیه می گردد. This po​st was c reated ᠎wi th t he he lp ᠎of behsaznama C on te᠎nt Gener at​or Dem over sion᠎.

دیدگاهتان را بنویسید