خدمات رایگان اجرای بتن اکسپوز تدریس

یکی از معروف ترین متریال های مورد استفاده در طراحی نما خاص ساختمان ها، سفال تراکوتاست که برخلاف چیزی که با شنیدن آن به ذهن ما خطور می کند بسیار مقاوم و زیباست. برای خیلی از مردم نحوه ی استفاده از بتن اکسپوز در طراحی داخلی و چگونه رسیدن به نتیجه ای عالی سوالی است که همواره از ما پرسیده می شود .فی الواقع دوستان انتظار ندارند که با استفاده از بتن اکسپوز در طراحی داخلی خود نمای زیبایی را در کنار وسایل یا دکوراسیون تعبیه شده داشته باشند و گاها به نظرشان بتن اکسپوز به کلی متریالی سرد بی روح و بدون زیبایی خاصی است .ولیکن برخلاف انتظار دوستان بسیاری از طراحان داخلی از بتن اکسپوز در طراحی داخلی مکان های متفاوتی مانند منازل مسکونی نیز استفاده میکنند این باور که بتن اکسپوز تنها برای نمای خارجی یا بیرونی هر ساختمان یا محیط استفاده می شود کاملا غلط است و با دانستن مزایای استفاده از بتن اکپوز در طراحی داخلی قطعا باقی دوستان نیز به استفاده از آن جذب خواهند شد . بتن اکسپوز بهعلت نمای منحصر بهفردی کهداشته و همین طور انواع مخنلف طراحی کهدر هرقالب آنوجود دارد بسیار مورد توجه و علاقه کاربران و همچنین طراحان داخلی قرار میگیرد.شمامیتوانید باتهیه بتن اکسپوز همزمان هم به یک متریال با جنس عالی و مقاومت بالا و همین طور ظاهری زیبا دسترسی داشته باشید انواع روش های نمای خشک .  This po᠎st has  been c reated  by behsaznama Content G᠎en er ator᠎ D em over sion.

معایب نمای خشک

بتن اکسپوز یا بتنی نما به پانل پیش ساخته ای ازجنس مواد اولیه بتنی طبیعی ولیکن همراه بامواد افزودنی کهکارآمدی آنرا بالا برده ودر کارگاهاز پیش ساخته شده گفته می شود.این مواد افزودنی درکنار مراحل مختلف مانند شوک حرارتی و ضد آب بودن پانل درنهایت محصولی باسطح مقاوم رادر اختیار مصرف کننده قرار میدهد کهبه شدت محبوب درمیان کاربران خانگی و همچنین طراحان میباشد. یکی از مناسبترین مصالح برای نمای ساختمان ها بتن مسلح شده با الیاف شیشه و یا همان بتن GFRC یا GRC میباشد . پنل های بتن اکسپوز مسلح به الیاف و فلز مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر پنل ها داشته و به تبع آن قیمت بالاتری هم دارند. گاهی اوقات در پروژه های بزرگ و پروژه هایی که به ابعاد خاصی از بتن اکسپوز نیاز داریم نمی توان از بتن ها پیش ساخته استفاده کرد. شما برای خرید بتن اکسپوز در هر دو حالت مناسب برای نمای داخلی و خارجی میتوانید به راحتی و بدون واسطه پس از مشاهده ی کاتالوگ های شرکت اذران دکور و انتخاب از میان ده ها طرح و مدل موجود خرید بفرمایید. این طوری بهتر میتوانید مطابق با طراحی داخلی یا دکوراسیون داخلی که برای شما تعبیه شده است انتخاب داشته باشید .رنگ های گلاس ،چاپ طرح دلخواه ، اشکال مختلف تایل های سه بعدی به شکل های هم اندازه و گاها منظم و گاها نا منظم در رده دسته بندی انواع بتن اکسپوز قرار میگیرد. A rtic᠎le h​as been cre​ated ᠎with the ᠎help of GS A Co nt en t ​Genera to r DEMO!

پس از آنکه از استحکام مناسب فضای خود برای نصب بتن اکسپوز مطمئن شدید حالا بسته به انتخاب خود از میان طرح های موجود مساحت دیوارمد نظر خود را تقسیم بر مساحت هر تایل کرده تا تعداد مورد نیاز خود را به دست بیاورید و در نظر داشته باشید که در هر مترمربع معمولا با ابعاد استاندارد ها بین 4 الی 5 تایل نیاز دارید. علاوه بر افزایش مقاومت کششی، استفاده از الیاف شیشه در بتن باعث افزایش مقاومت سایشی، مقاومت در برابر آتش و مقاومت های مکانیکی میشود. همانطور که از نامش مشخص است بتنی است که تسلیح آن توسط الیاف شیشه انجام گرفته که به واسطه اشتراک سیلیس در سیمان بکار رفته و الیاف، یک کریستالیزاسیون بین بتن و الیاف به وجود می آید که باعث افزایش مقاومت کششی بتن خواهد شد و در نتیجه ی آن از بوجود آمدن ترک های سطحی و عمقی در بتن تا حد مناسبی جلوگیری به عمل می آورد.  This post was cre ated with the help of G SA Conte nt G enerat​or DEMO!

اجرای نما خشک در مشهد

بتن اکسپوز در حقیقت دیوار پوشهای بتنی است که از سیمان، سنگدانه ،پلیمر ،فیلر ، روان کننده ها ،پلیمر ، الیاف (میکرو و ماکرو) و مش تشکیل شده است . با این وجود، این بتن نما اغلب برای محوطهسازی و ساخت سازههای تزئینی به کار برده میشود. اجرای بتن اکسپوز اگر توسط فرد که تکنسین این کار را دارد و ماهر است اجرا شود بهتر است چرا که نصاب های اذران دکور هر کدام در تخصص های خودشان وارد کار می شوند و اجرا کننده بتن اکسپوز هم صرفا تیمی است که تخصصی اجرای آن را بر عهده خواهند. یکی از نگرانی های همیشگی کاربران و مخصوصا کاربران خانگی شرایط نصب بتن اکسپوز است.از ما سوال می پرسند که نصب بتن اکسپوز دردسر دارد یا نه ؟ قبل از اینکه توضیح دهیم عرض میکنم که بعضا مشاهده کرده ایم که دوستان اشاره داشته اند که می توانیم خودمان نصب کنیم. تایل های بتن اکسپوز دارای ابعاد استانداردی هستند که پوشش سطوح دیوارها را آسان تر کرده و تایل ها را قابل حمل ولیکن بنا بر هر پروژه و در خواست کارفرما میتوانیم ابعاد و اندازه های سفارشی را نیز قبول کرده و تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید