خدمات رایگان اجرای نما کوچینگ

سرامیک هم برای ساخت سازه های جدید و هم برای بازسازی انواع نما گزینه مناسبی است. این بدان معنا میباشد که مصالح ساختمانی در همگامی ساختمان با اقلیم مؤثر است و سبب کاهش مصرف سوخت میگردد. استفاده می شود اما آجر پرکاربردترین متریال در طراحی نما در اقلیم گرم و خشک است . پیشنهادی موثر برای این منظور است که به شما این امکان را میدهد تا در آب و هوای گرم خشک به بهترین شکل طراحی نمای ساختمان را انجام دهید. برای این که مراحل اجرا را به ترتیب انجام دهید باید وسایل نمای خشک را در ابتدا انتخاب کنید، این وسایل باید با اندازه و ابعاد سنگ نما هماهنگی داشته باشد. ۱٫یک مهندس معمار قبل از طراحی می بایست به سطح مالی کارفرما نیز توجه کند زیرا اگر کارفرما توان مالی اندک داشته باشد ، زیبا ترین و اصولی ترین طراحی نمای ساختمان را نمی توان اجرا کرد. این در حالی است که رنگ های روشن این مزیت را دارند که به بازتاب حرارت خورشید از سطح ساختمان کمک بسیاری کنند و یا حداقل جاذب خوبی برای این نور نباشند. مناطق خشک حدود ۴۲ کیلومتر مربع یعنی ۳۰٪ از سطح کره زمین را میپوشاند.  Art icle was created  by behsaznama Conte᠎nt G enerator  D em​oversion !

تولید کننده نمای خشک

شیشه هایی که امروزه برای نماسازی به کار می روند، خصوصیات ارتقا یافته ای دارند که از میان آن ها می توان به عایق بودن، نشکن بودن و مقاومت در برابر نفوذ اشعه های مضر نور خورشید اشاره کرد. از شرایط آب و هوایی این مناطق می توان به تابستان های معتدل و زمستان های بسیار سرد و طولانی اشاره کرد . همانطور اشاره کردیم طراحی نما یکی از مهم ترین بخش های هر پروژه ای می باشد . با لول جذب آب کمتر از 0.5 درصد و بر اساس استاندارد های ISO 13006 و UNE 67-087 می باشد. در واقع همانطور که می دانید، هر اقلیم آب و هوایی دارای شرایط و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که بر اساس همین شرایط باید نسبت به انتخاب سبک و مصالح ساختمانی اقدام نمود.در این میان بخش زیادی از مساحت کشور ایران را مناطق گرمسیر و خشک در بر گرفته است که دارای گرمای شدید و اختلاف دمای زیاد بین شب و روز هستند. اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم.

نمای سرامیک خشک چیست

زیرا رنگ نمای بیرون ساختمان میزان گرمای ورودی به ساختمان از طریق دیوارها را به مقدار بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می دهد و از این طریق، کاهش نیاز به استفاده از سیستم های خنک کننده ی الکتریکی و مکانیکی به کاهش هزینه های انرژی نیز کمک می کند. میزان برشکاری با توجه به انتخاب قطعات سنگ و نوع اجرای نما, قیمت سنگ نمای خشک تغییر پیدا می کند. سنگ یکی از مقاوم ترین و پرکاربردترین متریال ها در طراحی نما می باشد . در واقع اولین و اصلی ترین مسئله ای که در هنگام ورود به یک بنا توجه افراد را جلب می کند ، نوع طراحی نمای آن است . ویلای شمس در زرندیه ساوه، الماسی در دل کویر اثری موفق از گروه معماری کارند فضاهای مسکونی مدرن و امروزی است که با بهره گیری از این نکات در طراحی توانسته شرایط آسایش را برای ساکنان خود در مناطق اقلیم گرم و خشک فراهم کند. سایه اندازی دیوار ها در طراحی پلان متراکم باعث ایجاد سایه شده و از تابش مستقیم خورشید به جداره ها جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های مصالح ساختمانی، تنوع رنگ بسیار بالای آن ها بوده، که این امر باعث می شود انتخاب برای تمام سلیقه ها کاری راحت و حتی در بعضی موارد لذت بخش باشد.

نمای خشک به انگلیسی

اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد. طراحی و ساختن نمای ساختمان با استفاده از آجر باعث می شود نما زیبایی فوق العاده ای به خود بگیرد. همه شما به خوبی می دانید استفاده کردن از سرامیک از دیرباز در ساختمان ها رواج داشته است، اما اکنون استفاده کردن از این نما همچنان مرسوم است. اینها تمهیداتی است که می توانند با ظاهری امروزی به فضای خانه های ما بیایند. حوضخانه قسمتی از خانه ایرانی بود که در زیر گنبدخانه ویژگی هایی همچون خنکی، رطوبت و انعکاس تصاویری متنوع را فراهم می کرد. با توجه به اینکه کشور ما از جمله کشور هایی است که دارای چهار اقلیم آب و هوایی سرد و کوهستانی، گرم و مرطوب، گرم و خشک و معتدل و مرطوب می باشد، معماری و ساختمان سازی از گذشته های دور تا به امروز در این کشور با تکیه به شرایط موجود در هر اقلیم، صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید