خرید کتاب خود را به واقعیت تبدیل کنید

انتشارات دهکده زبان با بیش از دو دهه تجربه و سابقهی درخشان و خدمت رسانی عالی در راستای فروش عمده کتاب زبان چاپ و انتشارات کتابهای زبان انگلیسی و دیگر زبانهای خارجی، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینهی خرید کتاب زبان با تخفیف و انتشار کتاب های زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و برترین کتابها برای شرکت در آزمونهای بینالمللی و سایر کتابهای درسی برای مدارس و دانشگاهها… کتاب زبان خارجی مهمترین و اصلی ترین ابزار یادگیری در چالش های آموزش زبان است. مناسب ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان و کتاب های آموزش خانگی و خود آموز انگلیسی برای کودکان کدامند؟ از کجا می توانم کتاب های آموزش زبان انگلیسی خانگی و کتاب های آموزش زبان انگلیسی را تهیه کنم؟ ایدهها از کجا میآیند؟ در ابتدا باید گفت که یادگیری و خرید عمده کتاب زبان مانند یادگیری هر مهارت دیگری از سنین پایین و کودکی می تواند بهتر و موثرتر باشد. البته از آثار گرانسنگ ادبیات ایران مانند جای خالی سلوچ، سووشون و صدها مورد دیگر نیز غافل نشدیم و تمامی آنها را در این بانکِ کتاب ارسال رایگان کتاب پوشش دادهایم. شما برای خرید کتاب باید مبلغی علاوه بر هزینه کتاب بپردازید که این باعث می شود شما از خرید کتاب مورد نظر خود صرف نظر کرده و به صورت حضوری کتاب خود را خریداری فرمایید.

سریع-مانیتور کتاب شما

اگر خودتان فیلمنامهنویس هستید یا به طور جدی میخواهید وارد این حرفه شوید، کتاب فیلمنامهنویس را حتما باید بخوانید تا از همین امروز با چالشهای جدی این حرفه در سرتاسر دنیا آشنا شوید. اگر زبانآموز سطح آپر- اینترمدیت یا همان B2 هستید یعنی در سطوح بزرگسالان مؤسسه زبان سفیر گفتمان سطح زبانی شما 401 تا 406 است کتاب EVOLVE 4 مناسب شماست. هر درس کتاب Evolve از 5 بخش تشکیل شده است و هر یک از این بخشها هدف خاصی را از ابتدا تا انتهای مجموعه دنبال میکند. شما با خرید کتاب از کتاب وب (حتی یک جلد) کتاب را به رایگان از ما درب منزل یا محل درخواستیتان تحویل خواهید گرفت. با توجه به قابلیت های پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال بسته به اکثر کشورهای جهان، چی بخونم امکان ارسال بسته های پستی شامل کتاب و لوازم تحریر به خارج از کشور را فراهم نموده است. به دلیل گران بودن هزینه ارسال کتاب امکان دسترسی تمامی افراد در نقاط مختلف ایران به کتاب سخت و پرهزینه است، به همین دلیل مدیران کتاب وب تصمیم گرفتند تا با کاهش سود خود امکان دسترسی تمامی ایرانیان را به کتاب تسهیل کنند و در کنار این مزیت امکان خرید کتاب با تخفیف را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی، تیم مدیریتی کتاب وب این تصمیم را گرفتند که با کم کردن حاشیه سود خود و با تعامل با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، تمامی سفارش های شما عزیزان را به شکل رایگان برایتان ارسال کنند. جدا از هزینه ای که باید برای استفاده از این وسایل نقلیه عمومی پرداخت کنید، چقدر زمان میگذرانید تا به هدف خود برسید ؟ در حال حاضر کتابفروشان با استفاده از تکنیکهای روانشناختی و بازاریابی، علاوه بر ارائه جدیدترین تازگیهای بازار، با ارائه آثار مشابه یا متفاوت، به دنبال برآوردن نیازهای عموم مردم در حوزههای مختلف هستند. انتشارات دهکده زبان درباره نیازهای حرفه ای کتابفروشان می گوید: «ما در مجموعه خود موارد متعددی را در نظر میگیریم. کتابفروشان به عنوان آخرین حلقه در صنعت نشر، نقش مهم و حیاتی در خرید و فروش کتاب و رساندن آن به دست مشتریان دارند. با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه پخش، توزیع و فروش همه نوع کتاب، آماده است تا سفارشات شما دانشآموزان، دانشجویان و هموطنیهای عزیز را در داخل تهران و سایر شهرها که درون تهران در همان روز و سایر شهرها به صورت 2 روزه ارسال نماید. گسترش فروش و توزیع محصولات فرهنگی اعم از کتاب ، نرم افزار های مرتبط به کتاب ، نشریات و سرگرمی.

این مجموعه با داشتن آرشیو کاملی از کتاب های موجود در بازار در رشته های مختلف اعم از فنی و مهندسی ،علوم انسانی ، علوم پایه و … فروش کتاب عمده برای انواع زبانها با موضوعات مختلف اعم از کتاب های کودک و نوجوان، کتاب های روانشناسی، دانشگاهی، فنی و مهندسی و … انتشارات دهکده زبان در زمینهی فروش عمده کتاب زبان نیز خدمات فراوانی را ارائه کرده و این فعالیت را به صورت تخصصی و اصولی با سایر موسسات، آموزشگاهها، دانشگاهها، فروشگاههای کتاب مدارس و سایر مراکز فرهنگی و فروش عمده آغاز کرده است و در این زمینه دارای بیش از 20 سال تجربهی کاری موفق، میباشد. ابتدا با دقت به درخواست ها و نیازهای مشتری گوش میدهند و سپس یک سری کتاب به مشتری پیشنهاد میکنند. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستیم را پیدا کنیم. ما با بررسی تخصصی این کتب و درج ویژگی ها و اطلاعات کامل هریک به کاربر کمک می کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را جهت خرید پیش رو داشته باشد. This ​data was done ​by G SA C᠎on tent ᠎Ge᠎nera tor ᠎DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید