خرید کتاب دانشگاهی برای عالی

می تانید با خرید یکجا کتاب های درسی خود شامل طرح ارسال رایگان شوید. ارسال رایگان کتاب برای راحتی در خرید کتاب در نظر گرفته شده است. تمامی سفارشات با مبلغ بیشتر از 500 هزار تومان به صورت رایگان به تمامی نقاط کشور ارسال خواهند شد. بر اساس توافقنامه بین انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقرر گردیده به کتابخانههای تخصصی اعم از دانشگاهی و سازمانی به میزان مبلغ آورده، یارانه خرید کتاب معادل ۲۰ درصد از قیمت پشت جلد اختصاص یابد. لازم به ذکر است این امکان فقط برای کاربران شهر تهران می باشد و کاربران عزیز شهرستان باید مبلغ کتاب را از طریق درگاه سایت پرداخت نمایند. همچنین برای کاهش هزینه های خرید و ارسال کتاب، گزینه پست سفارشی نیز در زمان خرید کتاب در نظر گرفته شده است که تحویل از طریق این شیوه ارسال، برای شهرستان ها نهایتا ظرف هفت روز صورت خواهد پذیرفت. خرید کتاب برای شهرستان ها نیز در صورت انتخاب پست پیشتاز ظرف سه روز تحویل داده می شود. دقت فرمایید کتاب،مجله و محصول فرهنگی مغایرتی با قوانین گمرکی و فرهنگی کشورمان نداشته باشد، در غیر اینصورت امکان کنسل شدن خرید شما وجود خواهد داشت و یا درگمرک برگشت خواهد خورد و عواقب آن تماما متوجه سفارش دهنده است.

همه تکه‌ها شما نیازمند درباره بیاموزید خرید کتاب درسی و بودند ترسیدند بپرسند

خرید کتاب دانشگاهی با ارسال رایگان : کاربران گرامی جهت رایگان شدن هزینه حمل و نقل محصولات خود باید خرید کتاب بالای 500 تومان داشته باشید. یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ­یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست. دانشآموزان و داوطلبان کنکوری باید هنگام انتخاب کتاب کمک آموزشی، سطح و نیاز خود را در نظر بگیرند. بخش معرفی کتاب از جمله بخش هایی است که برای آشنایی با محتوای کتاب های آموزشی و عمومی در نظر گرفته شده است. این مجموعه با فروش آنلاین کتاب به زبان انگلیسی به شما این امکان را میدهد که قبل از خرید کتاب، محتوای آن را بررسی کنید، فرصت خوبی است تا قبل از خرید کتاب درسی انگلیسی، کتاب مطالعاتی و محتوای آن را مرور کرده و بیشتر بدانید و در انتشارات دهکده زبان و با توجه به نیاز خود خرید کنید.

تهیه کتاب از سایت خرید کتاب مزیتهای مختلفی دارد؛ بهعنوان مثال شما میتوانید تحت شرایطی از کد تخفیف یا خرید کتاب با ارسال رایگان بهرهمند شوید. ثبت نام در سایت انتشارات صدرا چند دقیقه ای بیشتر وقت شما را نمی گیرد و پس از ثبت نام به راحتی می توانید از سایت خرید کرده و از مزایای آن بهرهمند شوید. از این رو تهیه و خرید این کتاب ها در بازار ممکن است کمی سخت باشد. عدهای برای الهام گرفتن و به کارگیری آن در زندگی و عدهای هم با خواندن کتاب سرگرم میشوند و از این کار لذت میبرند.اما در دنیای امروز که بازار چاپ و نشر داغ است و هر هفته هزاران جلد کتاب، فصلنامه، ماهنامه و غیره از سوی ناشرین مختلف به بازار عرضه میشوند، ممکن است انتخاب یک نشریه یا کتاب برای افرادی که به تازگی قصد مطالعه دارند کمی سخت باشد. کاظمیفر اضافه کرد: محققان داخلی نسبت به اتفاقاتی که در حوزه ادبیات فارسی در جهان میافتد، بیاطلاع هستند. بابا طاهر نامه نویسنده: پرویز اذکایی ناشر: توس زبان کتاب: فارسی تعداد صفحه: 323 اندازه کتاب: وزیری گالینگور – سال انتشار: 1375 – دوره چاپ:.. از دیگر تلاش های فروشگاه اینترنتی کتاب آرکان، ارتقا سطح مطالعه و افزایش تعداد کتاب خوان در سطح جامعه کتاب با تخفیف می باشد.

روش برای بهبود خرید کتاب را اعمال کنید|چه کسی دیگری می خواهد راز پشت خرید کتاب را بداند؟}

با خرید از فروشگاه اینترنتی ویستور، میتوان در کمترین زمان ممکن کتاب مورد نظر خود را تحویل گرفت. از ویژگیهای جذاب بانک کتاب مدابوک نسب به سایر مراکز فروش کتاب، ارائه تخفیف های بالا جهت تسهیل هرچه بیشتر خرید کتاب های کمک درسی است. البته تعداد قطارهای خط یک، بیشتر و مدت زمان انتظار تا رسیدن قطار بعدی در آن کمتر از خط سه است. سلام” کار ما تبـدیل ایبوک هـای رشته های مختلف به کتـاب فیـزیکـی به صــورت چـاپ افســت و دیجیتال به تعداد محـدود میباشد که هم از نظر قیمت و هم از نظر به روز بودن به صرفه میباشد. البته جای نگرانی نیست، به جز آدرس ایمیل که همان شناسه ی شما در سایت است، باقی اطلاعات قابل ویرایش اند. البته برای دانشآموزانی که به دنبال کتابهای کمکدرسی همچون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آمادهی ارائه خدمات هستیم. در سایت یونی بوک امکان خرید آنلاین کتاب دست دوم دانشگاهی برای دانشجویان عزیز فراهم شده است تا در هر مکان یا زمانی که قرار دارند با چند کلیک ساده بتوانند نسخه دست دوم کتاب مدنظرشان را با قیمت بسیار مناسب تری تهیه کنند. This con᠎tent has been c​re ated wi᠎th the help of GS A Cont᠎ent Ge​ne​rator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید