خرید کتاب: کیفیت بالا در مقابل Quantity

از میان شهر کتابهای تهران، علاوه بر شهر کتاب مرکزی، شعبه الهیه و هفت حوض میان طرفداران کتاب شهرت بیشتری دارند. با وجود راهاندازی شعبه جدید در کوروش مال، بسیاری هنوز شعبههای قدیمیتر این نشر را ترجیح میدهند. مراکز تبادل کتاب در شهرهای مختلف وجود دارند و به صورت قانونی کار فروش کتاب دست دوم را انجام میدهند. قدم زدن در کوچههای میدان انقلاب و سرک کشیدن به بیشتر مغازههای آن حوالی از کارهایی است که همه دانشجویان ایرانی، حداقل یکبار آن را انجام دادهاند و در خاطراتشان چنین روزی را به یاد دارند. به تعبیر دیگر، محققان مشغول کار خود هستند بی آن که بدانند در خارج از مرزها، چه کارهای جدی و مهمی در این حوزه در حال انجام است؛ به گمان من -به عنوان یک ملاکِ مهم- آثاری باید واجد دریافت جایزه کتاب سال باشند که به جنبههای جهانیِ مغفولِ زبان و ادبیات فارسی میپردازند. از این رو معمولاً با مراجعه به دانشجویان سالهای بالاتر، اقدام به دریافت کتابهای آنها کرده و به سادگی و بدون پرداخت هزینه، کتاب مورد نظر خود را برای مطالعه تهیه میکنند. استفاده از کتابهای دست دوم و نیم بها یکی دیگر از روشهای تهیه کتاب با هزینه پایین است.

خرید کتاب دانشگاهی

جدا از هزینه ای که باید برای استفاده از این وسایل نقلیه عمومی پرداخت کنید، چقدر زمان میگذرانید تا به هدف خود برسید ؟ گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در 5 دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید. این روزها با وجود مشغله های روز افزون و تغییر سبک زندگی افراد، بسیاری از آن ها ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به فروشگاه ها و نمایشگاه های مختلف و جستجو در میان کتب گوناگون، برای خرید کتابهای دانشگاهی مورد نیاز خود از فروشگاه های آنلاین موجود استفاده کنند. دانش آموزان و افراد پشت کنکوری با کمک این کتاب ها می توانند سطح خود را تا حد زیادی بالا ببرند و در تست زنی موفق شوند. دسته بندی کتاب های پایتخت به مواردی همچون : کتاب های دانشگاهی ، کتاب های کمک درسی و کنکوری ، کتاب های عمومی و رمان ، کتاب های زبان و … مشاوران فروش کتاب که به جرات بهترین در ایران هستند با دادن اطلاعات کافی درمورد کتاب ها و معرفی مناسب ترین کتاب به آن ها کمک می کند و در صورت پذیرش مشتری و سفارش دادن آن کتاب ها، به آدرس پستی مشتری ارسال می شوند.  Post has  been generated with t he  help of G SA Content G᠎enerat᠎or DEMO᠎!

زمانی که در سال 1393 پایتخت کتاب اجرایی شد متوجه شدیم که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان مدت ها بود که با این مشکل دست و پنجه نرم می کردند و استقبال خوب از پایتخت صحت گفته های ما را ثابت می کند. به همین جهت اگر قصد سفر دارید یا میخواهید با جغرافیا و آثار تاریخی ایران بیشتر آشنا شوید به این کتابفروشی مراجعه کنید. یکی از بهترین تجربههای علاقهمندان به مطالعه، پرسه زدن در میان قفسههای کتابفروشی و ورق زدن و خواندن مقدمه یا خلاصهای از کتابهایی است که بهتازگی چاپ شدهاند. در واقع فرقی نمیکند که در حال تحصیل در رشتههای هنر هستید یا صرفاً بهخاطر کنجکاوی کتابهای دانشگاهی هنر را خریداری و ورق میزنید. برخی نیز به خاطر این موضوع، به دنبال پیدا کردن نسخه های الکترونیکی (PDF) کتاب ها هستند که معمولا یا پیدا نمی شود یا اگر هم به صورت رایگان پیدا شود، تنها بخشی از کتاب (مثلا فقط فصل اول) است. پرسه زدن در کتاب فروشی ها و به دست گرفتن کتاب یکی از لذت بخش ترین بخش های خرید کتاب است.

خرید کتاب زبان

Th is was g᠎en᠎erated  by ketabtala Con tent G enerat or Dem ov​ersion.

صد و یک Concepts برای کتاب

با سلام خدمت عزیزانی که قراره پاسخ این سوال منو بدن .ببخشید در سریال نهنگ ابی که کارگردانی این فیلم به دست اقای فریدون جیرانی ساخته شده است در یکی از بخش های این سریال به سایت کتاب خوانی به نام عقاید یک دلقک اشاره شده بود.و من هرچقدر تایپ کردم این اسم رو فقط اسم کتابی به نام عقاید یک دلقک نویسنده اقای هاینرش بل . در این بخش باغ کتاب بیش از ۳۰ مجسمه شخصیتهای کارتونی نصب شده است. باغ کتاب تهران صرفا یک کتابفروشی نیست و شما میتوانید در آن جاذبههای فرهنگی دیگری را نیز تجربه کنید. کتاب مد نظر شما مناسب چه رشته ای می باشد؟ از طرفی مانند سایر فروشگاههای اینترنتی که در روزهای خاص تخفیفات بینظیری برای مشتریان خود در نظر میگیرند این موضوع دربارۀ فروشگاههای اینترنتی کتاب هم وجود دارد پس اگر قصد خرید کتاب خاصی را داریم در زمانهای مختلف به فروشگاه کتاب سر بزنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فروشگاه اینترنتی کتاب.

دیدگاهتان را بنویسید