دانستن این پنج راز باعث می‌شود نمای خشک شما شگفت‌انگیز به نظر برسد.

مشخصات فنی بتن نما به این صورت است که دارای وزن مخصوص 1500 کیلوگرم بر متر مکعب است و ضخامت آن 1 سانتی متر تا 10 سانتی متر اعلام شده است. به صورت کلی از مواد مختلفی برای ایجاد نمای خشک می توان استفاده کرد و بسته به شرایط آب و هوایی و همچنین بودجه در دسترس می توان یکی از مواد زیر را استفاده کرد، باید توجه داشت در ابتدا باید یک بستر مناسب ایجاد کرد و سپس مواد مورد نظر را بر روی آن قرار داد. باید ارتفاع سقف ساختمان متناسب با اقلیم آن منطقه طراحی شود، بدین منظور که در اقلیم کوهستانی نباید ارتفاع سقف بلند در نظر گرفته شود زیرا گرم کردن ساختمان مشکل و ساختمان همیشه سرد است بنابراین باید نسبت به اقلیم موردنظر اطلاعات کافی داشته باشیم تا پیامدهای منفی به دنبال نداشته باشد. به دلیل بارندگی زیاد در مناطق معتدل و مرطوب بهتر است که سقف خانهها بهصورت شیبدار طراحی شود، بنابراین باید از مصالحی استفاده کرد که در برابر رطوبت مقاوم باشد. سیستم کرتین وال یکی دیگر از سیستم های اجرایی نمای شیشه ای میباشد که با توجه به نوع استراکچر آن که به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته میشود، خطوط افقی و عمودی بسیار قوی و زیبایی در نمای ساختمان ،خصوصاً در سطوح بزرگ را ایجاد می نماید.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک در برابر خوردگی مقاوم است.

نما مربوط به یک ساختمان سه طبقه است که توسط خانه معمار طراحی شده و استفاده از سنگ سفید عباس آباد زیبایی این نما را دو چندان کرده.جهت دانلود پلان معماری می توانید کلیک کنید. در اقلیم معتدل و مرطوب استفاده از پنجرههای آلومینیومی بهجای فلز بهترین گزینه محسوب می شود. پنجره آلومینیومی ترمال بریک در برابر خوردگی مقاوم است. ازجمله سنگهای رودخانهای و سنگ لاشه که در برابر یخبندان مقاوم هستند. در این اقلیم نمیتوان از آجر به دلیل جذب آب بالا و مقاوم نبودن در برابر رطوبت زیاد استفاده کرد زیرا در اثر یخبندان بهاصطلاح میترکد و پوستهپوسته میشود بنابراین گزینهای مناسب جهت ساختوساز نمی باشد. سواحل جنوبی ایران که بوسیله رشته کوه های زاگرس از فلات مرکزی جدا شده اند، اقلیم گرم و مرطوب کشور را تشکیل می دهند از ویژگیهای این اقلیم، تابستان ها بسیار گرم و مرطوب و زمستانها معتدل است، در این مناطق، حداکثر دمای هوا در تابستان به ۳۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و حداکثر رطوت نسبی آن به ۷۰ درصد می رسد. به طور مثال میزان بارندگی در سواحل خلیج فارس بیشتر و منظم تر و در سواحل دریای عمان که تحت تاثیر بادهای موسمی اقیانوس هند قرار دارد، دارای باران های نامنظم و خشک سالی های فراوان است.

اجزای سیستم نمای خشک آجری را نام ببرید

وقتی که شرایط و نکاتی که در حین اجرا لازم است مراعات گردد، به خوبی و به طور شفاف تعریف شود، تنها هدف باقی مانده این خواهد بود که ارتباط میان مشتری، معماران، برنامه ریزهای پروژه، پیمارنکاران تسهیل و هموار شود. شرکت آلومینیوم شیشه مشاور و مجری پوسته نما با تکیهبر دانش فنی، تجربه، تخصص و توان استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا خدمات مهندسی و مشاورههای خود را در حوزه مشاوره و مهندسی تخصصی نما را با در نظر گرفتن شرایط هر پروژه بهصورت جزئی بررسی و اعلام میکند. این تیم متشکل از افراد متخصص و خلاق طراحی و پروژه شمارو طبق خواسته های شما و طبق متد روز و استاندارد ها به بهترین نحو ممکن انجام نموده تا رضایت کامل مخاطبین را جلب نماید. دمای هوا در روز های گرم تابستان به ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد و در شب ها به ۱۵ تا ۲۵ درجه ی سانتی گراد می رسد، در فلات مرکزی که بزرگترین منطقه ی ایرانرا دارا می شود دارای شرایط آب و هوایی گرم و خشک است، و از جمله مشخصه های آن، زمستان های سخت و سرد و تابستان های گرم و نما های خشک خشک.

ایده های جدید به اجرای بتن اکسپوز هرگز قبلاً آشکار نشده بود

در این مناطق، تفاوت دمای هوای سطح خشکی و سطح دریا باعث به وجود آمدن نسیم های دریا و خشکی می شود، و از ویژگیهای دیگر این اقلیم شدت زیاد تابش آفتاب است که در هوای مرطوب این ناحیه خیرگی و ناراحتی چشم را در پی دارد. بدلیل ارتفاع کم این کلیپس ها که چهار گوشه یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشهود نبوده و در عین حال می توان این کلیپس ها را همرنگ با سرامیک رنگ نمود. پیشنهاد میکنیم که بازی با رنگ را هم در بتن اکسپوز داخلی داشته باشید ما زمانی که این بتن ها را در اختیار شما قرار میدهیم این موضوع را کامل رعایت میکنیم به این معنی که بعضی از تایل ها رنگ طوسی فیلی روشن، بعضی ها کمی تیره تر، بعضی ها چند پرده روشن و تیره دارد که نصابهای ما در هنگام اجرای بتن اکسپوز داخلی به این موضوع کامل اشنا هستند و بازی رنگ را هم رعایت می کنند تا در انتها یک کار زیبا در اختیار شما قرار دهند.

اجرای نمای خشک سرامیک

 This article has been writt​en  by G᠎SA C​on᠎tent G᠎ener᠎at or D emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید