دانستن این 6 راز باعث می‌شود نمای خشک در مشهد شما شگفت‌انگیز به نظر برسد.

4. آب بندی این نوع نما نیز توسط نوارهای آب بندی یا چسب های سیلیکونی مخصوص انجام این مطلب می شود. برای از بین بردن بیروحی و خشنی دیوار بتنی حتی میتوان از یک گلدان و یا یک تابلوی نقاشی نیز استفاده کرد. زمانی که این دو با یکدیگر ترکیب شوند، دیوار شما شبیه یک دیوار کاغذی میشود که انگار خورشید بهشدت به آن میتابد و نور فراوانی ساطع میکند. مزایای استفاده از آلومینیوم مانند مقاومت، دوام و استقامت حفظ می شوند، در عین حال نقطه ضعف هدایت حرارتی رفع می شود. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. به گزارش اخبار ساختمان، نمای سرامیک خشک امروزه به عنوان جدیدترین نمای ساختمان ها شناخته می شود و سرامیک خشک از آن دست مصالح ساختمانی مدرن و جدیدی است که در صنعت سازه و ساختمان ظهور کرده و زمینه ساز تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان شده است.

درباره نمای خشک

Th is has be en generated  wi᠎th the he​lp ​of G᠎SA C​ontent Ge ne​rator DEMO.

شرکت های نمای خشک

بتون اکسپوز از مصالح جدید ساختمانی است که هم به عنوان نما و هم به عنوان بخشی از سازه کاربرد دارد. سرند شستو شویی مصالح , 1394/02/01; فروش سنگ ساختمانی / سنگ نما ساختمانی /قیمت سنگ نما/ بهترین مدل. نتیجه چنین انتخابی باعث شده است تا عمر مفید مصالح افزایش یابد و آنها را بتوان سادهتر ترمیم کرد. به منظور دستیابی بهطرح های مختلفاز بتن اکسپوز ، باید قالب های آن را در طرح های مد نظر ساخت. توجه داشته باشید اگر به دنبال خلق فضایی گرم هستید به سراغ بتن اکسپوز نروید و با این حال بازهم درصورتیکه قصد دارید از این متریال استفاده کنید، به شرکت سازنده تأکید کنید از دانههای رنگی گرم، مانند رنگ قرمز، در ساخت بتن اکسپوز استفاده کند. استفاده از بتون اکسپوز در ستون ها ، دیوار­های فضاهای داخلی یا نمای ساختمان ها ، شما را از نصب سنگ نما ، کاشی کاری ، رنگ آمیزی ، نصب پنل های آلومینیومی نما و … همان طور که می دانید نمای ساختمان دائماً در معرض آلودگی های مختلف قرار دارد و باید رنگی را روی این سطوح استفاده کنیم که به راحتی قابلیت تمیز کردن رویه ی آن وجود داشته باشد لذا در این مورد رنگ نما از نوع وینیل یکی از ایده آل ترین گزینه ها خواهند بود. Th is h as be en gener᠎at ed by G᠎SA Conte nt Gen᠎er ator D emov᠎er​si on .

موزه پارینه سنگی زاگرس حاوی قدیمی ترین مدارک اکتشافی از سکونت انسان در ایران نظیر ابزارهای سنگی و سنگ واره جانوارن شکارشده است. بتن اکسپوز رنگی که در طرح های متنوع و از اختلاط مواد پلیمری و معدنی متفاوت حاصل می گردد، کاربرد وسیعی در نمای دیوار­های داخلی و خارجی ، پله ها و کف ساختمان دارد. طراح متناسب با خلاقیت خود میتواند از هر متریال و یا وسیلهای برای خنثی کردن سردی بتن در نمای داخلی ساختمان استفاده کند و حتماً مجبور نیست که بتن را با مواد دیگری ترکیب کند. طراحی بتن اکسپوز تنها برای تایل های آماده و از پیش ساخته نیست که در دیوار های ساختمان استفاده میشود، بلکه این تایل های در کف و پله بتنی هم مورد استفاده قرار میگیرند. در آخر هم باید این نکته را اضافه کنیم که امروزه طراحی بتنی فقط بر روی دیوارها انجام نمیشود و پلهها و کفپوشهای بتنی زیبایی نیز تاکنون تولید شدهاند که هم بسیار مقاوم و مستحکم هستند و هم فضا را مدرن و امروزی میکنند.

Content h as  been gen​erat ed with t he he lp of G SA C᠎on​te nt G᠎enerator DEMO .

بتن اکسپوز یا بتن نما با توجه به گستردگی کاربرد آن در سازه های مختلف، مزیا و معایبی نیز دارد. تامین هوای مناسب در داخل هر سازه را در مرحله نخست ساخت درست و اصولی دیوارها و سقف ساختمان بهعهده دارد. برای ساخت بتن اکسپوز مقدار معینی از سیمان ، آب ، دانه های سنگ و برخی الیاف طبیعی یا پلیمری جهت افزایش استحکام بتن ترکیب می گردد. حتی بسیاری از طراحان هم هستند که برای سوق دادن هر چه بیشتر فضا به سمت فضای مدرن، با قالبگیری اقدام به ساخت میز و یا حتی گلدانهای بتنی نیز کردهاند که این کار موجب درخشش بیشتر اثر آنها شده است. آجر نیز بهعنوان یکی از متریال های گرم به شمار میرود. حسن روحانی، رئیسجمهورسابق ایران نیز قم را «یکی از مراکز نشر آثار و معارف اسلام و شیعه در جهان» خواندهاست. وجود تفاوت در روش اجرایی مابین سیستم نمای سنتی و سیستم صنعتی کنونی ، و نیز تنوع بالای مصالح نما که انتخاب هر یک از آنها ، تعیین کننده نوع پایان کار نمای خارجی ساختمان می باشد ، ما را بر آن داشت تا مصالح پوشش خارجی ساختمان را به عنوان موضوع پایه مبنا قرار داده و به همراه سیستم های اجرایی نما ، آن را مورد مطالعه قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید