دانلود نمای خشک کیست؟

با استفاده از بتون اکسپوز دیگر نیازی به هزینه کردن برای نما کاری نخواهید داشت. نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد. این روش بسیار تمیز و دقیق و دارای سرعت اجرای بالایی است و در این نوع اجرا پیچها در نمای بتن اکسپوز مشخص است که در صورت عدم تمایل به دیده شدن پیچها روی کار میتوان با ملات بندکشی مخصوص و نمای پیچها را روی کار محو کرد. این سیستم نصب بسیار دقیق و تمیز است و از محدودیتهای آن میتوان به جلو آمدگی حدود 15CM نمای تایل بتن اکسپوز نسبت به دیوار اصلی اشاره کرد. تکنولوژی این روزها به سمتی پیش رفته که چوب را قادر به مقاومت در برابر شرایط جوی گوناگون می سازد و از این رو نگرانی های سابق جهت استفاده از چوب در طراحی نما تا حدود زیادی رفع شده است. Th᠎is article h as been done with G​SA C onte nt Generator D emov᠎er​sion!

نمای خشک مشهد

یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران را به خود جلب کرده است، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. البته اگر بخواهیم بهره وری انرژی در ساختمان خود را به حداکثر برسانیم، پروفیل های ترمال بریک بازده بسیار بالاتری نسبت به انواع نرمال یا حتی UPVC دارند. بتن نما این امکان را برای طراحان فراهم می کند که با توجه به اندازه هایی که در پروژه خود ثبت نموده اند, نسبت به قالب گذاری این بتن ها اقدام کنند. به گونه ای که امکان تولید قطعات با ابعاد بزرگ و ضخامت کم را فراهم می نماید. می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. در این سیستم بهتر است از نوعی تایلهای بتن اکسپوز استفاده شود که حفره بولت در نمای آنها کار گذاشته شده است، که ابتدا قوطیهای عمودی در راستای حفرههای بولت روی دیوار اصلی بوسیله رول بولت یا بیس پلیت و جوش متصل میشوند، سپس تایلهای بتن اکسپوز بوسیله چهار عدد پیچ سرمته و واشر به قوطیها پیچ میشوند.

کالین رو نشان میدهد که منظور از شفافیت خیلی بیشتر از آن چیزی بود که معماران نوگرای دههٔ پنجاه و شصت میلادی از آن برداشت میکردند. روی بتن داخلی شما نمی توانید متریال دیگری کار کنید و تنها می توانید اکسسوری روی آن وصل کنید همچون پایه تی وی، یا شلف های مختلف و مواردی که خودتان در نظر دارید چرا که بتن داخلی خود یک نماد زیبا است. در این میان هنرمندانی هستند که جواهرات زنانه و با فلز طلا نیز میسازند. بتن های نما برای محوطه سازی پارک ها و باغ ها نیز کاربرد دارد. در مرحله طراحی نیز اطلاع از روشهای نصب، مزیتها و محدودیتهای هر یک میتواند در تهیه نقشههای فاز 2 و انتخاب متریالهای مجاور بتن اکسپوز مفید باشد. اطلاع از روشهای نصب و اجرای متریالهای دکوراسیون داخلی از جمله بتن اکسپوز یکی از مهمترین عواملی است که در مرحله طراحی و خرید میتواند به طراح یا کارفرما کمک کند تا با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنند. روشهای نصب تایل بتن نما به دو دسته نصب خشک و نصب دوغابی تقسیم میشود. ایجاد میکنیم و چسب دو جزیی مگا استون را به خوبی مخلوط میکنیم و روی قسمت شکاف خورده در 5 یا 6 قسمت از تایل بتن اکسپوز با کاردک میمالیم، سپس قسمتی از شاسی آهنی را که چسب قرار است روی آن قرار گیرد را ساب میزنیم و تایل را روی شاسی میچسبانیم.

بسته به جلوه مورد نظر ، یک گیاه همیشه سبز خود نوردی که بتواند خود به تنهایی از آن صعود کند و با سایه سازگار باشد ، گزینه خوبی برای نمای شمالی است. به طور کلی بتن نما دارای سطح انعطاف پذیری خوبی است. این روش مانند همان روش 2-4 است، با این تفاوت که دیوار زیرکار باید بسیار صاف و شاقولی باشد به طوری که نیاز به رگلاژ کردن تایل بتن اکسپوز نباشد و با چسباندن تایل بتن اکسپوز به دیوار سطح اجرا شده دارای صافی و شاقولی قابل قبولی باشد و سپس با پیچ و رولپلاک تایل بتن اکسپوز را از محل حفرههای بولت به دیوار زیرسازی پیچ کرد. به دلیل جذب ناچیز آب توسط آجر نسوز نما سطح آن شوره نمی زند و قارچ و کپک بر روی آن رشد نمی کند. به عنوان مثال آجر نانو مقاومت بالایی در برابر رطوبت و فشار دارد و در کل از انواع آجرنمای باکیفیت است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید