درآمد خود را با این 5 نکات در مورد خرید کتاب دو برابر کنید

مهم ترین منبع برای کنکور کتاب های درسی هستند اما در برخی اوقات فهم بعضی مطالب برای دانش آموزان سخت می شود به همین دلیل باید به سراغ کتاب های کنکور بروند . منابع جمع بندی کنکور سراسری شامل 3 مدل کتاب می شود که در این مقاله قصد داریم به تفکیک این کتاب ها را توضیح دهیم. اما امروزه شاهد این هستیم که از دورهی اول دبیرستان، دانشآموزان درگیر تست زنی میشوند و در روند شرایط خرید آنلاین کتاب با تخفیف کنکور قرار میگیرند. یعنی یک جلد جداگانه برای کنکور دی ماه و یک جلد جداگانه برای کنکور تیرماه به چاپ رسانده است. این کتاب ها برای دانش آموزان نسبتا قوی مناسب است. یکی از مهمترین نکات در رابطه با جمع بندی کنکور سراسری انتخاب منبع و کتاب مناسب می باشد. پیش از اشاره کردن به منبع مناسب تست زنی باید بیان کنیم که با توجه به نتیجه ای که از بررسی کنکور های اخیر به دست آوردیم بهترین منبع برای مطالعه خود کتاب های درسی است در واقع هیچ جزوه و کتابی نمی تواند جایگزین کتاب درسی شود یعنی شما داوطلب کنکور پیش از روی آوردن به سمت جزوات و کتاب های کمکی باید کتاب درسی خود را خوانده باشید .

کتاب – اینها آمار واقعا معنی چیست؟

خلاقیت و نوآوری را باید از اصلی ترین ویژگی این ناشر دانست که توانسته در بسیاری از زمینه ها با ارائه ایده های جدید به عنوان ناشر پیشرو شناخته شود. این کتاب ها شامل کنکورهای سراسری سال های اخیرند و توصیه می شود که در روزهای منتهی به آزمون اصلی و طبق روال خاصی مورد استفاده قرار بگیرند تا نتیجه ی مورد نظر را تامین کنند. خرید و فروش کتابهای نو و دست دوم، تمام رشته ها و مقاطع تحصیلی، ابتدایی تا دکتری، دانشگاهی، کنکوری، درسی و کمک درسی، پیام نور، غیردرسی. فروشگاه اینترنتی گاج مارکت با هدف ارائه ی کتابهای انتشارات بین المللی گاج در عرصه ی فروش اینترنتی شروع به فعالیت کرد. فروشگاه کتاب باران در سال 1387 در میدان انقلاب افتتاح شد و این فروشگاه در سالهای اخیر به صورت اینترنتی هم شروع به فعالیت کرده است. به طور کلی این کتاب کمک درسی شامل درسنامه ، تست های متنوع و استانداری که هم تالیفی و هم کنکوری است که به همراه پاسخنامه تشریحی ارائه شده است. کتاب های کنکوری باید به زبان ساده مطالب درسی را بیان کنند . برخی دیگر نیز فقط دارای تست و تمرین هستند و پاسخ سوالات را هم به صورت تشریحی بیان کرده اند .

استراتژی کتاب عاقلانه

استفاده از جمله های طولانی و نامفهوم ، بیان نکردن نکات مهم و کنکوری و عدم ارائه ی مثال های مختلف از نقاط ضعف کتاب های کنکوری بی کیفیت است . یکی دیگر از دغدغه ها و مشکلات دانش آموزان کنکوری امروز، تست های قرابت معنایی و شیوه ی پاسخگوی به آن ها می باشد. سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. به دلیل این که تنوع کتاب های کنکور در بازار بسیار زیاد است قبل از خرید حتما با مشاور صحبت کنید . سالها پیش مرحوم پدربزرگمان زنده یاد دکتر حسین خلیلیفر بنیانگذار جغرافیای نوین در ایران و مولف کتب درسی جغرافیای کشور با تاسیس و انتشار مجلهی دانستنیها در سال 1330 این راه را آغاز کرد و ما نیز با تجربهی بیش از شصت سال فعالیت خانوادگی در حوزهی فرهنگ و آموزش با اخذ مجوز نشر کتاب در سال 1391 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشارات بابان را بنیان نهادیم. بانک کتاب یونیکتاب در زمستان سال 1393 رسما کار خود را در زمینه فروشگاه اینترنتی کتاب آغاز کرد.

از مهم ترین و پرفروش ترین منابع شبیه سازی کنکور تجربی میتوان به کتاب های کنکوریوم تجربی مهروماه، کتاب های چندکنکور انتشارات خیلی سبز، کتاب های دور دنیا انتشارات گاج و کتاب های زرد قلم چی اشاره کرد که در اینجا به صورت مفصل به بررسی هر کدام از این سری کتاب ها خواهیم پرداخت. کتاب کنکوریوم تجربی مهروماه پرمخاطب ترین کتاب شبیه ساز کنکور است. زمانی که مشخص شد به چه کتابهای کمک درسی کنکور نیاز دارید، نوبت خرید کتاب کنکور است. اگر کتاب های کنکوری نیز مانند کتاب های درسی دارای مطالب سخت و پیچیده باشد دیگر خرید آن ها فایده ای نخواهد داشت . از برنامه درسی پوچ تا مسائل دشوار کنکوری! بارها دیده شده کسانی که تا قبل از دوران جمع بندی ترازهای خیلی خوبی در آزمون های آزمایشی می گرفتند ولی در دوران جمع بندی منبع و روش مطالعه ی درستی را انتخاب نکردند، دچار افت رتبه ی شدیدی در کنکور شدند. به عنوان مثال در مقایسه داوطلبی که یک روز دوازده ساعت مطالعه داشته و روز بعد مطالعه ای نداشته با فردی که هر روز حدود 6 ساعت مطالعه کرده داوطلب دوم بازده بهتری خواهد داشت .  Po​st has ᠎been generated  by ketabtala  C​ontent​ Generator ​DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید