درآمد شش شکل درآمد از نمای خشک سرامیک

این نما بدون نیاز به هیچ گونه ملات خاصی روی ساختمان شما نصب میشود و ظاهر آن را تا حد بسیار زیادی زیبا میکند. در ضمن تنوع رنگی بالا در سرامیکهای سایز بزرگ این قابلیت آنها را تقویت میکند. به طور کلی در طراحی نمای یک ساختمان تنوع رنگ و تنوع بافت از اهمیت زیادی برخودار است و شما می توانید با انتخاب مصالح و مواد مناسب به نمای ساختمان زیبا و مناسبی دست یابید. در صورتی که سطح این نمای زیبا کدر و آلوده شد به کمک افراد متخصص در زمینه نماشویی نمای کامپوزیت می توان آن را تمیز و مانند روز اول درخشان نمود. زندگی این ساختمان از نور شهر، اقیانوس و درخشان آسمان به ارمغان می آورد. کسانی که سنگ را به عنوان نمای داخلی ساختمان خود قبول می کنند باید با این مقوله که نمی توان سنگی را پیدا کرد که در آن بازی رنگ مشاهده نشود، کنار بیایند.

نمای خشکه چین

بسیاری از طراحان مجتمعهای مسکونی دوست دارند یک طرح بزرگ بر روی نمای ساختمان کار کنند؛ یا شرکتهای بزرگ مایلاند که از برند یا لوگوی خود در نمای سرکت استفاده کنند؛ قابلیت چاپ بر روی سرامیکهای اسلب این شانس را به آنها میدهد و میتوانند با خیال راحت طرح یا نوشته خود را ایجاد کنند. نماهای آجری بهترین گزینه برای ایجاد طرح و ظاهر متفاوت و خاص مناسب می باشد. نمای سرامیک خشک به جهت عدم استفاده ملات در آن بهترین گزینه نسبت به نمای آجر در ساختمانهای مرتفع می باشد. لازم است بدانید سنگ های نما با بهترین سرت رنگی هم در هنگام نصب به طور یکنواخت در نمی آیند و باز هم بازی رنگ در آنها دیده می شود. در نتیجه این نما جهت مناطق معتدل و مرطوب، همچنین مناطق سردسیر گزینه مناسب نمی باشند. همچنین وزن کم سازه باعث کاهش ضریب زلزله در محاسبات می شود. این تنوع در طرح و رنگ باعث میشود که امکان ایجاد طرحهای یکدست و یکنواخت برای طراحان فراهم شود. با روی کار آمدن صنایع نوین و فناوری های جدید در زمینه تولید کاشی و سرامیک و ظهور نسل جدید کاشی و سرامیک مقاوم که با عنوان پرسلان شناخته می شود، کاشی ها و سرامیک ها دارای تنوع رنگ های متنوعی شدند و شما امروزه در هر شکل و طرحی کاشی و سرامیک نیاز داشته باشید در بازار موجود می باشد.

نمای ساختمان در اقلیم گرم و خشک

معممولا در پروژههای بزرگ مثل بیمارستان و یا پروژههای تجاری و اداری از نمای سرامیک خشک استفاده میشود. مقاوم ترین و محکم ترین سنگ ها در جهان هستی که ترکیبی از خاک و آهن هستند در این نوع سنگ به چشم میخورد. اغلب آنها به صورت رنگ های یکدست و ترکیبی در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. جنس موادی که در حال حاضر برای ساخت پایه ها بکار می روند از قبیل استیل ضدزنگ (۳۱۶ یا AISI 304) یا آلومینیوم های آلیاژی، که بخودی خود غیر قابل اکسیده شدن هستند و یا تحت فرایندهای ضد خوردگی قرار گرفته اند، می باشند. از سوی دیگر نامگذاری این طرح به عنوان مبهم «طرح انتقال آب از سرشاخههای دز به قم» و همچنین نامگذاری پروژه ساخت و اجرای این طرح با نام پروژه قمرود باعث واکنشهایی در میان مردم شد. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. ابعاد آجر تراکوتا دارای ابعاد طول تا 1 متر (100 سانتیمتر) دارد و وزن آن بسته به سایزهای تولید شده متغیر است؛ خوب است بدانید محدودیتی در تولید ابعاد مختلف آجر نما خشک وجود ندارد.  This ᠎da᠎ta was c​re ated with G᠎SA Cont en t  Genera to​r  DE MO.

Avoid بالاترین 10 قیمت نمای خشک اشتباهات

ممکن است بخواهید بافت و رنگ آن شبیه سنگ باشد؛ یا ترکیب رنگی خاصی را مد نظر داشته باشید؛ هر سلیقه ای که در طرح و رنگ داشته در سرامیک های پرسلانی می توانید ان را بیابید. با توجه به سرعت اجرای بالا، این نما می تواند در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر نماهای سنتی اجرا شود. در اینجا توجه به چند نکته حائز اهمیت می باشد. این ترکیب به صورت ملات بوده و پس از خشک شدن شبیه سنگی تزئینی می باشد. بطور مثال جذب بسیار پائین آب در سرامیک های پرسلانی باعث چسبندگی ملات ماسه سیمان می شود و در نتیجه این امکان را به نماسازان می دهد که از این روش و روشهایی مانند ترمووود و کورین و… نمای سرامیک پرسلانی، بدون استفاده از ملات اجرا می شود. سرامیک نما معمولا به صورت ضد حریق تولید می شود و از این طریق ایمنی را نیز افزایش می دهد. توجه داشته باشید حتی اگر شهرداری و مالک شما را به عنوان مهندس ناظر مجبور به تایید سرامیک تر در نما کرد؛ به هیچ وجه زیر بار نرید و گزارش خلافدار رد کنید و اتصالات نمای خشک پایانکار صادر نکنید. اجرای نمای خشک سرامیک به دلیل نصب مستقیم روی دیوار علاوه بر اینکه هیچ ضایعاتی نداشته بدون ایجاد سر و صدا اجرا میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید